Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Nevěděl jsem, co to jsou memy,“ přiznává fotograf toho nejnovějšího

Fotografie přezdívaná „Distracted Boyfriend“ koluje po sociálních sítích ve stovkách různých variant. Nejde totiž ani tak o danou fotografii. Ta se stala pouze prostředkem - memem - pro komunikaci specifických postřehů, parodií a emocí. Její autor na tom však nevydělá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41a94r44t13i29n 54R59u93z52i65c16k49a 1642918106607

Na tohle uz jsem starej, absolutne nechapu proc se o tom pise, rozebira se to a nejak pojmenovava novvymi a novymi vyrazy... tohle je prece bezne uz snad cele veky i pred internetem a vubec pocitaci....

Proste vyjadneni pomoci kresby, obrazku, fotografie...

+3/0
8.9.2017 20:13

M15a31r51t50i30n 43K23ř27í24ž 9973602870757

Já myslím, že se slovo mém asi jen tak neujme.

0/0
6.9.2017 7:42

K51a44r49e76l 82U96r34b76a90n 2384554851249

Ono už se bohužel velmi používá. To jen vy jste holt "fosil" :D

+1/0
6.9.2017 14:37
Foto

P36a41v90e93l 56K98a17s37í52k56, 44T63e19c96h80n27e88t30.92c71z

Je to krátké, "mem", jako "gen".

+1/0
6.9.2017 20:01

O28l10d30ř65i71c81h 93S75m83u24t91n95ý 2640152174805

Ježišinky, chlapi se občas podívají ženský na zadek! Zavřít všechny do jednoho a učit už na základních školách v Genderové výchově, že se to nesmí!

0/−6
5.9.2017 11:19
Foto

P36a29v51e61l 79K48a98s86í14k23, 72T10e52c58h12n17e61t24.95c35z

O tom článek opravdu není :-)

+11/0
5.9.2017 12:10

H20y34n31e73k 14T41r53o38j64a48n 1981131883989

Když jsem tam byl naposled, tak 9gag byl víceméně už jen fanpage hry o trůny; pochybuju, že se to zlepšilo

+6/0
4.9.2017 18:44

M78a41r90t78i11n 42P60l58z18á93k 2327349218834

Jojo, je to tam slabsi a slabsi, bohuzel

0/0
5.9.2017 12:21
Foto

R49a19d81i69m 11K97r76o56u48t93i69l 7320651236699

Meme, rage comics... to já rád :-) Slušné kousky se v záplavě pubescentního balastu dají najít na 9gag.com.

0/0
4.9.2017 18:16

K20a52r67e43l 38T30r33o26n33n77e72r 2726654200184

Kéž by nás Pánbůh při zdravém rozumu uchovati ráčil!

Prapodivné povídání o částečně neostrých obrázcích.

+3/−2
4.9.2017 14:49

R29o26b79i15n 58D92o17l38e88č70e12k 3836513834408

Absolutní špička v Česku jsou chlapci z G.cz ;-D

http://jpeg.cz/images/2017/09/04/QX5u3.jpg

http://jpeg.cz/images/2017/09/04/qM4zi.jpg

http://jpeg.cz/images/2017/09/04/9bOG0.jpg

+9/−2
4.9.2017 13:58

M20i94c44h47a83e78l 65B77o55r22ů26v92k57a 2919371346205

absolutní špička v Česku jsou uhrovití mladíci z OLOL na Okounu

+1/−1
4.9.2017 15:38

J46i40ř74í 53N51e59u64m76e12i24s78t72e36r 2452815413911

Schovaní za svými monitory...

0/0
4.9.2017 16:48

K77a37r28e36l 38E62n47d34l91e42r 3103590450615

Absolutní špička ve skloňování zájmene ona?

0/−1
4.9.2017 17:53

O45n90d47ř21e19j 86V67a44r79o70š80č64á86k 9151290767447

další co nepochopil, že ne každý vtipný obrázek na netu je meme...

0/−2
5.9.2017 22:52

V60i64k34t58o96r 91S20v11o22b15o27d67a 8312768522776

Fakt vyšel na idnesu článek o jednom memu? Žijeme v úžasné době.

+26/0
4.9.2017 13:56

T21o12m48á98š 37R19a95d80n49i76c 2583938374861

na druhou stranu, proč ne. Je to jev vzniklý díky skupině lidí, nástrojů a serverů, které tu před deseti lety nebyly. Je to zřejmě vedlejší účinek pokroku a možná stojí za to se o něm zmínit, nadto v internetovém médiu, kde neubíráte "prostor" seriózním věcem, kterých Technet produkuje dostatek. A navíc to autoři s tím titulním snímkem pojali vtipně.

+2/0
5.9.2017 9:57
Foto

D68a77l83i77b73o38r 59B35a25r49t43o64š 5364450727229

milý pane Kasíkum doporučuji si najít, co to slovo MEM (v AJ meme) vlastně vůbec znamená, k tomu pak si přečíst Dawkinsovu knihu SELFISH GENE a pak si nastudovat historii pokusu o vznik vědy memetiky...........pak možná pochopíte...........a budete umět lépe vysvětlovat podstatu

a jak pro vás tak i pro zdejší diskutéry..odkaz

https://en.wikipedia.org/wiki/Memetics

+1/−2
4.9.2017 13:47

H51o33n37z58a 66P25a87n44s70k60ý 3353332580650

Memetika a memy jsou si asi stejně podobné, jako auta a auty. Myslím, že tady se svým tvrzením nepochodíte :)

https://m.popkey.co/13445f/58a9d.gif

+6/0
4.9.2017 14:02
Foto

D97a63l27i86b16o63r 30B46a34r20t43o85š 5854970647719

MEMETIKA JE NAUKA O MEMECH..........

0/−1
4.9.2017 14:17
Foto

P82a60v18e37l 35K34a65s78í30k53, 89T49e17c22h12n36e75t59.50c79z

Ještě že jsem to do toho článku psal... Cituji z článku: "Mem je pojem poprvé použitý Richardem Dawkinsem pro popsání "kulturní obdoby genu". Zatímco geny přežívají tím, že je využívají organismy, memy se šíří a mění díky lidské komunikaci a interakci.

V obecné rovině lze za memy označit cokoli, co se šíří v rámci kultury či komunikace (od básničky přes typ vtipu až po filosofické systémy). Podobně jako geny, také memy se mohou měnit, kombinovat nebo spolupracovat.

Pro potřeby tohoto článku mluvíme o internetovém memu jako o konkrétním formátu, strukturujícím výpověď do nějaké formy, která je publiku známá a předvídatelná.

+8/0
4.9.2017 14:18
Foto

D47a48l38i19b90o14r 98B27a24r79t39o88š 5794970777749

výborně děkuji.........ten můj odkaz byl i pro další diskutéry...........ale i pro vás..takže díky........jenže on žádný internetový mem neexistuje........internet je jen JINÝ DRUH NOSIČE INFORMACÍ..........a je jedno jestli zmíněnou fotografii vidíte na internetu tedy doma na telefonu anebo na monitoru počítače nebo na skutečné fotce...........ale pokud máte nějaké skutečně vědecké informace o tom, že mozek vnímá fotografii na papíře jinak než na obrazovce..sem s tím..to jsem ještě nikde neviděl.............a pokud tomu tak je , rád se poučím...........

+2/−1
4.9.2017 14:32
Foto

P25a30v40e73l 96K47a66s61í73k80, 38T21e17c17h19n35e57t84.34c43z

To je ale přece úplně zřejmá věc, že nosič (médium) ovlivňuje sdělovanou informaci. Nějak jinak vnímáte fotku v knize, nějak jinak na billboardu, nějak jinak na displeji telefonu. Důkazem budiž i to, že jinak vnímáte tento text na webu (víte, že na něj můžete odpovědět) a jinak byste jej vnímal v knize. Médium určuje přinejmenším způsob komunikace a interakce. Proto je užitečné studovat i vliv různých médií na komunikaci.

+1/0
5.9.2017 0:14
Foto

D31a98l45i31b35o47r 63B49a24r10t69o19š 5444370217549

pokud je to tak zřejmé jistě najdete na toto téma potvrzující vědeckou studii..........ale můžeme to zkusit jinak....vidíte tento obrázek z vašeho článku v novinách.........a přesně popište rozdíl ve vašem vnímání a pak když ho vidíte na billboardu a pak když ho vidíte v kině..a když ho vidíte v knize............a prosím přesně....děkuji............

0/−1
5.9.2017 10:45

A29l76e81x98a81n75d45r 20C74h86y20t16i70l 2134402935731

Tolik vět úplně o ničem, to se jen tak nevidí. Taková ztráta času a energie.

+3/0
5.9.2017 12:37
Foto

D43a52l26i83b19o47r 58B83a27r47t72o21š 5294750787959

tolik vět o podstatě.. málo toho víte...........a podstatě se napsaly stohy knih.........ale ty jste určitě nečetl....chápu, škoda energie..kterou potřebujete u krumpáče.......

0/−1
5.9.2017 12:40

A64l16e80x12a34n60d54r 62C35h55y47t37i57l 2784212685741

Ne, nečetl. Nebaví mě číst o něčem, co nemá smysl. Jsem pragmatik, čtu odborné články, které mají, alespoň pro mě, odborný přínos. Osobně mě lidé nimrajicí se v nesmyslech iritují, protože pak za nimi není vidět žádná provedená práce.

Když jsme u toho pragmatismu a Vašich načtených knihách, kde jste viděl, že se používá tolik interpunkčních znamének? Já myslím, že v žádné odborné publikaci. Možná si jen na něco hrajete.

Nevím, co je špatné na tom, mít u domu zahrádku a občas ten krumpáč vzít do ruky.

Divím se Kasíkovi, že na Vás vůbec reaguje.

+2/0
5.9.2017 12:59
Foto

D44a11l84i93b69o20r 38B32a25r63t38o71š 5984540217409

vy se zde pokoušíte psát nějakou odbornou publikaci nebo si jen tak pouštíte ústa n špacír,,,,,,,,,?????

JSOU LIDÉ, KTEŘÍ mají velmi omezené obzory.........je to o tom talíři nebo o sedlákovi, jehož moudra končí na hranici katastru obce...v další obci je totiž jiný sedlák......a pak je to o šéfovi Siemnesu, který neví a ani ho to nezajímá, kde je dnes na noční šichtě........a tak jsou lidé, většinou technici, a pragmatici, jejichž vědění končí u několika vzorečků...jsou sice potřební , ale uniká jim celá nadstavba....a proto technik pragmatik nikdy nemůže vést stát.....to chce někoho s jiným druhem myšlení....bohužel ti pragmatici technici, jsou voliči a když se tak člověk ohlédne koho tito pragmatici technici u nás volili minulých 27 let, je jasně vidět, že sice mohou býti vynikajícími techniky, ale nic víc............a jasně nesou vinu za špatně vybrané kandidáty..........ale nu což jsou to jen pragmatici a technici..........a podle toho to u nás i vypadá.........

Já se mu divím také, už to měl dávno zabalit..........a jít se vzdělávat............

0/−1
5.9.2017 14:03

A19l15e96x59a91n48d81r 96C62h58y62t10i31l 2354482355131

Odpovím pouze takto: ",,,,,,,,,,........-----....,,,,,,,----"" ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈"

Technik pragmatik může vést stát, ale o tom, jestli ho povede dobře rozhodují jiné charakterové vlastnosti.

Jako pragmatik se pouze zeptám: Z jaké statistiky čerpáte, koho volili technici pragmatici posledních 27 let?

Odpovídat nemusíte, dokážu si dle stylu Vaší komunikace odvodit, jaká bude odpověď.

+1/0
5.9.2017 14:37
Foto

D45a84l74i93b11o93r 94B51a78r19t95o25š 5894350107369

jsou dvě věci, které musíte ovládat a mít...když chcete vést stát......jak charakter tak i potřebné vědění....a především musíte mít vizi, kam ten stát, tu společnost, ty vaše lidi a jejich životy chcete nasměřovat..............

Kalousek, Klaus, a další jsou lidé, kteří byli voliči zvoleni do svých funkcí.........a sám jistě víte , co udělali...........

NA rozbor Klausova chování a jak byl vnímám národem voličů, to chce poněkud více času než je zde k dispozici...........

odpověděl jste mnohem více písmenky než jen.........Odpovím pouze takto: ",,,,,,,,,,........-----....,,,,,,,----"" ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈"

0/−1
5.9.2017 18:07
Foto

P96a47v72e23l 19K81a94s28í86k41, 21T57e38c11h88n25e13t68.62c69z

Tak třeba hned ta nejnovější studie, která mě napadá z hlavy: http://www.journals.uchicago.edu/doi/abs/10.1086/691462

Jinak je o různém způsobu vnímání je celý podobor (kognitivní psychologie) a také lze zmínit akademický směr zvaný technologický determinismus, který se právě vlivem média na přenášenou zprávu zabývá. Jinak výzkum neprobíhá tím, že někdo "přesně popíše rozdíl ve vnímání", protože na to, jak někdo své vnímání popisuje, nelze spoléhat. Lidé sami sobě do hlavy nevidí.

+2/0
5.9.2017 21:43
Foto

D46a45l18i21b11o17r 22B39a84r80t71o32š 5614720337869

především vás to z halvy napadlo asi tak po deseti hodinách..což je celkem dost dlouhá doby na vyvolání něčeho z paměti u tak mladého jinocha..........a krom toho je název této práce zcela mimo naši debatu...........

Brain Drain: The Mere Presence of One’s Own Smartphone Reduces Available Cognitive Capacity

s největší pravděpodobností jste vůbec nepochopil o co jde..........nedá se nic dělat, až pochopíte, budeme se bavit dál............

Nejde o to si vidět do hlavy ale jen popsat jak vnímáte tuto fotografii na jiných médiích a proč .....a tyto rozdíly popsat...jestliže neexistují rozdíly ve vnímání fotografie na monitoru nebo v novinách..pak musíte uznat, že jste mohutně přestřelit a že o dané problematice nejste informován...což by odpovídalo vašemu věku inzerovaném na vaší fotografii.............časem na to přijdete milý mládenče......

0/−1
6.9.2017 8:47
Foto

P74a21v93e63l 88K56a17s69í82k47, 23T76e29c80h22n31e72t40.88c60z

Ad hominem, nepochopení, opakování vyvráceného, ad hominem. Už toho nechte, prosím. A zkuste psát méně teček to výpustky, opravdu to vypadá, jako že se vám při psaní děje něco nepěkného.

+1/0
6.9.2017 19:48
Foto

P39a60v21e11l 68K65a42s15í69k87, 94T64e77c11h49n90e73t98.80c88z

Ještě vám tu nechám tuhle studii, ta je starší, neznal jsem ji, takže děkuji za to, že jste mě povzbudil k tomu, abych ji našel: http://dl.acm.org/citation.cfm?doid=2858036.2858550 Je docela zajímavá. Ale jak už jsem říkal výše, není to jediná studie, která ukazuje na různé způsoby vnímání v závislosti na médiu. Ale můžete to vzít i jednodušeji: médium určuje kontext, a kontext pochopitelně ovlivňuje jak vnímání, tak rozpoložení, někdy i obsah, obvykle také možnost další interakce.

Z výše zmíněné studie: "The research tested the basic question: would processing the same information on a digital versus non-digital platform affect "construal levels"— the fundamental level of concreteness versus abstractness that people use in perceiving and interpreting behaviors, events and other informational stimuli. "

"There has been a great deal of research on how digital platforms might be affecting attention, distractibility and mindfulness, and these studies build on this work, by focusing on a relatively understudied construct," said Geoff Kaufman. "Given that psychologists have shown that construal levels can vastly impact outcomes such as self-esteem and goal pursuit, it's crucial to recognize the role that digitization of information might be having on this important aspect of cognition," he added.

0/0
6.9.2017 20:01
Foto

D38a47l38i63b93o45r 20B14a67r49t59o31š 5824720577239

hmhm...1) studie se zabývala jen textovými úkoly

2) vy jste měl v článku fotografii

3) ještě pořád jste mi neřekl, jak na vás odlišně působí on fotografie na papíře, a na monitoru , v kině atp....

4) chtělo by to více studií na toto téma s vyloučením vedlejších vlivů

5) podle mne sice skutečně forma může ovlivnit nějaké aspekty něčeho, ale jen velmi málo...........

6) zpráva psaní morseovkou, zpráva psaná anglicky, a zpráva psaní česky,. může mít jiný dopad na čtenáře, ale to je dáno jiným a odlišným konstruktem těchto jazyků, a především nedostatkem slov v češtině....(pamatujete a jak jste na to reagoval..jen ad hominem..tak se pak nesmíte divit, milý mládenče, že vám to někdo vrátí....jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá )

0/0
6.9.2017 23:37
Foto

D98a92l93i32b24o11r 98B93a51r57t98o27š 5404310577729

sice zde píší že se vnímání mění ale neviděl jsem jak.a proto opět ta otýzka na vás..jak vy vnímáte obrázek na monitorui a na papíře.........já osobnš tvrdím, že tohle vliv nemá......ale jsou jiné vlivy..........

když jste na pohřbu rozbrečíte se, když se díváte na něco smutného v TV rozbrečíte se, když se díváte na obraz impresionistů, mají téměř všichni lidé stejné emoce.........

takže mi popište jak ten rozdíl vnímáte vy u sebe..co to s vámi dělá, když vidíte tento obrázek na monitoru a jak na vás tento obrázek působí když je na papíře..........já tvrdím, že v tom rozdíl není.........proto také fungují "hračky" s virtuální realitou........je možné, že starý mozek s velikou dávkou znalostí psychologie, tohle dokáže rozlišit...ale nemůže to mít vliv na vnímání...............

Jestli čtete knihu na monitoru nebo na papíře, je to pořád ta stejná kniha a stejné myšlenky.........

kdyby tomu tak bylo jak tvrdí tyto studie, pak by ovšem z hlediska evoluce muselo i platit, že v dobách kdy se začalo psát a číst, tak papír měl neblahý vliv na lidi, protože před tím byli zvyklí jen mluvit..........

těmto teoriím skutečně nevěřím...a je známo, že si jisté kruhy dokáží koupit i vědce, kteří pak vytvoří práci na poptávku s daným výsledkem......právě tak jak u nás odhadci, znalci a jim podobní...tato studie mi nijak nic nevysvětluje , spíše je tmářská.......protože odporuje skutečnostem.........

0/0
7.9.2017 10:56

J58i10r32k90a 32K57o16p33a55c37e46k 4298373736803

Uvedu vám pár příkladů o dopadu formy na obsah (zdá se totiž, že o tom problému opravdu moc nevíte).

Například:

- je naprosto znatelný rozdíl při shlédnutí filmového díla v televizi a v kině. Ty výsledné emoce jsou neporovnatelné a samozřejmě většinou se diváci i znalci shodují v tom, že pro hlubší emotivní sdělení filmového díla je lepší vidět dílo v kině

- je znatelný rozdíl ve vnímání rozkazu, který na vás někdo zaječí, na rozdíl od toho, který vám někdo sdělí běžným tónem (speciální zásahové jednotky či i chytří rodiče by mohli vyprávět).

- je jasný výsledný rozdíl, pokud si divák prohlíží díla impresionistů v Louvru v Paříži, nebo jen na své obrazovce ve svém mobilu (a ne že ne).

A propo, chtěl jste předložit nějaké studie a když vám je oponent předložil, tak tady vyloženě hloupě tvrdíte, že je přeci známo, že si někdo studie a vědce kupuje. Pak mě ale udivuje, proč jste ty studie vlastně chtěl předložit.

A ještě vás poprosím, vynechte příště radši ty narážky a posměšky na mladý věk vašeho oponenta. Není to hodno vašeho celkem pokročilého věku. ;-)

0/0
7.9.2017 16:39
Foto

D14a53l35i90b80o14r 57B74a36r48t43o21š 5464450917739

já nic hloupě netvrdím...........a kdo používá toto slovo je sám ..............víte co.........mějte se krásně a naučte se jednat s lidmi...........

prohlížení v Louvru není o nosiči informací ale exkluzivitě místa.........

to samé platí o kinu TV doma

a ječení není změna nosiče informací je to ten stejný člověk, jen ječí..........

a o tom nebyla debata........debata byla o nosiči informací.............

mějte se krásně,........

0/0
7.9.2017 17:35

J46i91r85k71a 82K49o65p90a51c85e69k 4768853646793

Ta vaše nečekaná citlivost je překvapující. Na jedné straně zde častujete oponenty hláškami např.: "škoda energie, kterou potřebujete u krumpáče", nebo "lidé..mají velmi omezené obzory" a na druhé straně se tady vztekáte nad celkem slušným konstatování, že jste tady něco něco "hloupě tvrdil". Předně se tedy naučte jednat s lidmi sám.

A k věci. Rozdílné prohlížení obrazu zarámovaném plátně v obrazárně (třeba v Louvru) ve srovnání s prohlížením stejného obrazu na monitoru mobilu, to je skutečně o rozdílném nosiči obrazu, tzn. je to o rozdílné formě daného obrazu (při stejné informaci resp. při stejném sdělení)!

A to samé platí o filmu v kině ve srovnání v televizi, Opět je to jiná forma, resp. jiný nosič, ale pořád je to stejné dílo, stejná informace, stejné sdělení.

Vy ale asi vůbec nevíte, co je to forma a co obsah sdělení. Vůbec asi nevíte, že pokud se bavíte o druhu nosiče informace, bavíte se o formě informace. Obsah informace přitom zůstává stejný.

A je přitom zajímavé, jak forma (nosič) ovlivňuje vlastní informaci (sdělení). Mějte se krásně. A čistě pro radost vám posílám ještě pár teček ............. ;-)

+1/0
7.9.2017 23:07
Foto

D65a76l75i93b72o14r 40B76a67r11t34o94š 5524880457699

já vám také pošlu již jen pár teček............víc nemá smysl vám posílat...........:-)

0/0
7.9.2017 23:32
Foto

P87a62v63e10l 37K51a12s96í64k87, 44T48e93c44h79n88e71t68.76c43z

Ano, už prosím do tohoto vlákna nic nepište. Když vám někdo odpoví, tak reagujete přecitlivěle a odmítáte připustit, že jste si zvolil neobhajitelnou pozici, navíc mimo téma. Pokud chcete setrvat v tom, že forma nemá vliv na obsah, a máte k tomu nějaký důvod (třeba že jste to na začátku tvrdil a nechcete vypadat, že měníte názory), tak si v tom přesvědčení setrvejte. Já už vám dále odpovídat nebudu. Děkuji za lekci, kterou jste mi laskavě nabídl, pokusím se ji nezapomenout.

0/0
8.9.2017 8:00
Foto

D69a50l28i68b15o25r 28B70a58r54t23o11š 5164260817239

při pozorování mozkových reakcí v tunelu dávají psychologové lidem na obrazovce jisté obrázky a tyto obrázky vytvoří v lidech stejné reakce jako v reálu........jinak by to tito vědci vůbec nedělali, bylo by to zbytečné, kdyby měla platit vaše téze o tom jak nosič mění vnímání.............to za prvé a za druhé ani váš pokus o rozumný překlad daného slova nebyl rozumný, ale jen ta druhá nebo dokonce možná i třetí možná volba........

Nechci abyste odpovídal, již nemám chuť vám cokoliv vysvětlovat........ jen se dejte do studia a mrkněte se na to jak arogantně a zle a ublíženecky agresivně jste reagoval na můj komentář...takže si prvně zameťte před vlastním prahem...........mladý muži......a dejte se do studia skutečných faktických psychologických podstat a funkcí mozku...........

0/0
8.9.2017 10:15
Foto

D44a94l93i22b33o41r 48B19a74r43t42o76š 5614660667179

říkal jsem vám, že se máte vzít více času na studium ...a nezdržovat se plytkými komentáři o faktech, o kterých nic nevíte..........

0/0
9.9.2017 10:17
Foto

D69a39l90i43b39o29r 20B35a57r15t71o63š 5784250677609

nápodobně

0/0
9.9.2017 17:43

H41o18n35z10a 94P79a79n38s90k35ý 3873452540380

No jo. Hned předvedu - jak se po přečtení článku asi tváří čtenáři, kteří nepochopili, o čem je řeč? Asi nějak takhle:

https://media.giphy.com/media/hEc4k5pN17GZq/giphy.gif

+14/0
4.9.2017 13:36

V59o25j86t39ě47c85h 69R35ů60ž90e32k 1737652364312

Taky jste použil meme.

Blahopřeji, jste jeden z nás.

+1/0
4.9.2017 15:03

J85a43r15o70m37í71r 17K20a77p41l88a59n 1622510134400

Asi už jsem starej a málo cool. Ale článek jsem nepochopil. :-P

+12/−2
4.9.2017 13:30







Najdete na iDNES.cz