Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft nevyřešil problém. Edge a IE mohou z trhu zmizet už do dvou let

Podíl prohlížečů Edge a Internet Explorer stále klesá. Pokud se tak bude dít i nadále stejnou rychlostí, zmizí z trhu už před rokem 2019.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R70a45d65e11k 28H23o98r88a94k 4387967836855

Me by se libilo mit neco jako miniedge nemusel by umet nic vic nez se pripojit na uloziste chromu, firefoxu nebo opery a stahnout novy browser.:-)

0/0
2.10.2017 12:27

M62a72r71t75i66n 97H21o37l70y 5655684390586

Na co muzu, na to mam Safari. Kde to nejde, tam mam FF. IE jsem naposledy pouzil snad prave pro stazeni FF.

0/0
26.9.2017 23:31
Foto

J28o11s59e95f 96P72a86v15l88í92k 2553210517791

Dokud bude IE moloch s pomalým náběhem tak se ze strany uživatelů změny nedočká.

0/0
10.9.2017 10:25

M64a61r37t82i62n 42Z77i38k33m43u47n70d 7845335924981

Edge jsem mě rád na W10M díky jeho minimalismu a rychlosti. Přijde mi, že podíl IE a Edge na PC klesá díky tomu, že Microsoft vlastně opustil vývoj IE a spoustu ajťáků a programátorů ve firmách to donutilo konečně se rozhoupat a přejít na jiný prohlížeč. Čili Chrome nebo Mozillu.

+1/0
9.9.2017 11:34

K78a95r71e69l 94D97r38d97a 6414342967

Po tom co jsem řešil pár věcí na Androidu, začínám milovat Microsoft. Teď jsem si smazal videa z SD a chtěl jsem je obnovit. Nemožné. Projel jsem desítky aplikací, často jen reklamní podvody. Autoři lžou v popisech, o funkcích, netuším kdo jim dává hvězdičky? Asi je to celé od A do Z jen bouda a podvodný výdělek za reklamu. Rv

Pokud MS ohrožovaly občas nějaké viry a vtipem bylo, že největší vir se jmenuje MS Windows. Tak na Androidu je tohle realitou. Jeden velký svět lhaní, podvádění a nevyžádané reklamy. Rv

Vidím to s budoucností MS dobře, za čas pojede poptávka po skutečném pracovním prostředí nahoru. ;-)

+3/−1
7.9.2017 12:17

K79a72r78e25l 64D24r28d56a 6754422827

Jen takový audio přehrávač. To byly na Androidu měsíce laborování a jeden podvod vedle druhého. Recenze doporučují placené produkty. Nakonec jsem jeden náhodně otestoval a byl jsem překvapen jak kvalitní zvuk se dá z androidu vyrazit. Jako že ty desítky přehrávačů před tím, nejen že moc nenabízely, ale hlavně kazily zvuk.

A přijde mi, ať cokoliv na Androidu řeším, zpravidla podvody nemají konce.

+1/0
7.9.2017 12:21

L15u96d79v88í76k 26G58a36j87d63o21š88í24k 2595493804842

No víte, Andoid je založen na linuxové platformě, která funguje tak, že když něco vymažete, tak se očekává, že víte co děláte a vymazat jste to chtěl. Takže je to prostě smazané.

Nikoliv že jste blb, který si omylem maže něco co nechce a je třeba kvůli tomu zřídit několik úrovní "odpadu", než se data opravdu zahodí.

Tolik asi k mazáná souborů na Androidu.

Vaše výroky o podvodech asi nemá cenu ani komentovat.

+1/−6
7.9.2017 22:07

K65a32r39e51l 38D45r96d65a 6534272817

Díky za radu od blba. Ano Linux... to by podvody vysvětlovalo. Proto to píšu. Po všech debatách o zlodějnách MS a zázraku Linux, nyní nevěřím, jaký Android představuje morální problém. Jen lži a podvody na běžného uživatele.

Pojistka pro mazání osobních souborů není od věci. Takže nesouhlas. A nešlo o smazání. Přesouval jsem soubory do nové složky. Do té mi Android nedovolil zapsat, ale takto "přesunuté" soubory smazal. Nenapadla by mě taková chyba. Prostě Android. Že mě překvapuje, že tady něco nefunguje. Další zkušenost. Rv

+2/−1
8.9.2017 4:30

M55a65r75t27i66n 95Z90i73k88m15u31n21d 7495145464431

Pana Gajdošíka si nevšímejte. Jakmile někdo napíše (a stává se to často), že Android jede na linuxové platformě, je hned vidět, že tomu nerozumí.

K vašemu problému - mohlo skutečně jít o opravdu hloupou chybu Androidu, nebo vaší, pokud taková práce se soubory vyžadovala práva root, ale narazil jsem taky na názor, že na trhu existují podvodné SD karty, které se navenek tváří jako např. 64GB, ale ve skutečnosti mají gigabajty teba jen 2. Tohle se ale asi může stát jen při přesunu souborů z vnitřní paměti na SD kartu, ne v rámci karty.

0/0
9.9.2017 11:45

A68n82d64r64e24j 43R42u89š52č13á40k 6767617814324

Přesně tak. To je jeden z hlavních důvodů, proč mám už druhý Windows Phone po sobě, a ten, co mám, jsem si koupil na začátku tohoto roku, i s vědomím, že je platforma "mrtvá". A jsem nadmíru spokojen, když vidím, s čím se uživatelé Androidu potýkají. Apple pro mě není alternativa, protože potřebuji dualsim, což ti snobi nabízet nechtějí.

0/0
8.9.2017 13:37

P32e97t75r 79Š31t86ě92p 2323273680746

Naprostý souhlas, androidí store je neuvěřitelně zaplevelený podvodnými aplikacemi, kopiemi a klony které se přiživují na známých jménech, každá aplikačka chce málem plná práva k telefonu apod. Jenže podobné jsem za tu chvíli s Windows telefonem zjistil i na windows store... tam ty mnou hledané aplikace nebyly vůbec, protože je autoři nikdy pro win nepřepsali, ale zato desítky fake aplikací, které se za ty hledané vydávaly.

0/0
9.9.2017 23:11

P91a78v44e20l 89M46o90r11a37v82e88c 3622669222338

Nějak vám nerozumím - srovnáváte hrušky s jablky. Android je na OS mobily, Windows na PC/notebooky.

Android samotný moc neznám, ale protože je založen na Linuxu, stačí mít příkazovou řádku, znát typ filesystemu kde jsou ta smazaná data, a za pár minut máte data zpět. Žádnou aplikaci pro to nepotřebuji.

+1/0
10.9.2017 12:05

J85a73n 63P64o23s22p16í81š97i23l 4721334257567

nedokazu pochopit, ze mel microsoft podil 40%v roce 2016.. vzdyt jak explorer tak edge jsou nepouzitelny. takze mozna tazeny firmami?

+2/0
7.9.2017 8:57

G75a59b47r95i49e50l 62H55o42r22t93e84n 9591539493434

Táhli to BFU, kterým to je většinou jedno. S růstem IT gramotnosti se to mění.

+3/0
7.9.2017 10:09

P45e18t67r 96Š11t29ě68p 2613543610846

Táhly to spíše firmy, které většinou MSIE používají dodnes jako hlavní klient pro firemní aplikace. Kvůli group politikám.

+1/0
9.9.2017 23:12

M96a46r96t27i22n 75Š54k61o32ř50e65p27a 2705694394416

Přesně tak. V mnoha případech byla dokonce vyžadována starší (někdy i o hodně starší) verze. A ne jen tedy samotného prohlížeče. Jenže tam je třeba zdůraznit, že to zároveň byly i hodně konkrétní aplikace, které se nedaly a nedají (někdy opravdu doslova) nahradit ničím jiným. O nějakých free srágorách ani nemluvím. Ty do sítě nesmí, nadělají mnohem více škody než užitku.

0/0
19.9.2017 8:45

M50a70r38e62k 61T41e63t76u63r 9659274546

-Je načase, aby Gates byl odstaven pro neschopnost zákazníky. Zamořovat svět viry a ještě na tom rejžovat miliardy,........

-A Windows 1.11.1.1.111.11.1 ethernal demoversion? S každým jejich "vylepšením" (update prej - já tomu říkám "softwarové zhyzdění") softwaru ztrácím postupně spustitelnost u starších softwarů.

-Na trhu přežívají jen proto, že ultimátem zkupují ty, co programovat umí (myslím malé schopné firmy) a tyto software pak připlácnou ke svým windejsům.

-PS: absolutně nechápu, proč při PC boomu byli povinně ve všech kompech tehdy nepoužitelné Windows (když měli DOS).

0/−1
7.9.2017 8:35
Foto

R55o90b84e51r86t 65R65a19j44s 7945819191144

Edge a IE padají, protože jsou prostě opravdu nejhorší. Něco málo o tom vím, tak mi věřte. Nicméně Edge je oproti IE supr prohlížeč. ;-)

+3/0
7.9.2017 0:01

L91u26d91v79í90k 95G37a70j86d27o89š26í98k 2325643814292

Prostě Microsoftu dnes k další katastrofě stačí jen to, aby se na trhu objevil konkurenční produkt aspoň v podobné kvalitě jako ten od MS. Ani nemusí být o tolik lepší.

To není zas až tak nemožný úkol a očekávám, že brzy to postihne i samotné Windows.

Microsoft pomalu vyklízí jedno pole za druhým a je to dobře. Bylo toho už dost.

+1/0
6.9.2017 23:55

V62í55t 57D98r15b41a64l 4249404146139

E a IE jsou na druhé koleji a vůbec není divu :-)

Nejen náš uživatel si nechce nechat diktovat, co má a musí milovat a o tom to je :D

No, o když se přidá nepřívětivé ovládání, tak už je to úplně jasan. A to ještě IE byl použitelný... ;-)

+2/−1
6.9.2017 22:53

J30o96s54e88f 28K57o69l25a70r96i72k 4684893836685

Ja vam nevim, ale spis mi prijde, ze Google je spis ten hlavni diktator :-) Nekolikrat jsem odinstalovaval Chrome (ten se tam snazi dostat co to jen jde) s pc a nedavno dokonce vysel clanek, jak google bude lidem zobrazovat ve vyhledavaci co je podle nich pravda a co ne ;-) Jinak pouzivam Operu :-)

0/0
7.9.2017 6:48

J72á94n 34H86a43n11z36l 6249429357608

Na WIndows phone bol edge a bing naprosto tragicky... Cele zle.

+2/0
6.9.2017 20:50

P14e85t83r 37S65u59c91h33ý 1498899724116

Edge jsem dnes zkusil pustit podruhé ( poprvé po instalaci win) ..... nevím proč, ale přestože mám originál české win 10, tak Edge mám v angličtině ;-D .... dokonce na mě vyběhla po startu i tabulka se změnou jazyka, ale nějak jsem tam nenašel češtinu ;-D

0/0
6.9.2017 20:23

P96e50t61r 48S21u32c88h86ý 1678259464686

P.S. tak jsem trochu googlil, a prý je to tím, že Microsoft při nějaké aktualizaci přepsal nějaký soubor, kde byla česká lokalizace novým, už s anglickou ;-D;-D;-D

+1/0
6.9.2017 20:25

A69l88o52i70s 12S93l81á22m63e67č53k83a 2406432412222

Buďte rád, že tam nemáte hindštinu. ;-)

0/0
6.9.2017 21:09

P76e65t43r 77S10u92c36h46ý 1808619254916

Tak ono i to, že pustím jednou za čas Edge a hned je tam takový problém mě zrovna nepřesvědčí jej používat.

+3/0
6.9.2017 21:15

L47u91d87v48í25k 66G75a17j30d30o55š18í59k 2475393964762

To není problém jen Edge. To se objevuje v celém systému Windows 10. V každé verzi je to trochu jinak.

0/0
6.9.2017 23:58

P18e76t90r 75Š19t12ě81p 2673683760616

Chrome mi poslední dobou čím dál více vadí svou nenažraností na paměť a tím, jak se Google snaží diktovat, co je na webu bezpečné a co ne. A přitom to od kterési verze už ani neumožní jednoduše zobrazit certifikát navštíveného webu, je potřeba jít přes developer tools...

+5/0
6.9.2017 20:16

P16e88t50r 78S88u69c25h74ý 1648449254756

To co vám má chrome hlásit jako nebezpečnou stránku se dá nastavit v nastavení ....

0/0
6.9.2017 20:26

E64d15u55a44r86d 69P50i55t96á48k 6142520473117

Bývalo vícero prohlížečů, respektive jader, teď už jsou v podstatě jen dva. Silná dvojka chromáka a doutnající lišky.

0/0
6.9.2017 20:08

J75a38n 89K16a80r55e89l 24N10o41v79a76k 5286884318646

Takže 4 ;-D

0/0
6.9.2017 23:41
Foto

R41o42b91e10r35t 70R62a66j94s 7965289301644

A to je ideální. Konečně! :-)

0/0
7.9.2017 0:04

R66o84m96a40n 87H93o86k83y58n63á68ř 8850491159248

Ja Maxthon, operu v telefonu :)

+1/0
6.9.2017 19:06

J64a19n 51K60a33r41e17l 70N60o46v74a15k 5746324218826

Ten pocit, když ti někdo v diskuzi napíše, že Maxthon je jen upravený MSIE... k nezaplacení.

0/0
6.9.2017 23:41

R37i68c59h43a55r81d 46T39o93m44e79č82e77k 7326245846641

Když bude v koncích koupí konkurenční prohlížeč, jako třeba dříve antivir a pod.

0/0
6.9.2017 17:52

J48a12n 84K55a66r96e32l 59N23o46v92a23k 5886224608476

jj aby ho potom potopil :) pamatuju si jak nam na skoleni vyprávěli at prodáme akcie konkurencnich anitiviru :D :D

0/0
6.9.2017 23:42

E80v41ž27e89n 70S67t82e72j22s66k87a60l 6330914370326

S netbookem Acer a jeho 32GB nevyměnitelným SSD, se systémem a Office 2016 mi půl giga na Chromajzl prostě nezbývá...

0/0
6.9.2017 17:52

J88a49r35o30m36í36r 70Š71t37o83h42a44n52s25l 5144329294452

To by me zajímalo jak může IE zmizet, když je to nejvíce podporovaný prohlížeč mezi korporátními aplikacemi. Zmizí možná z domácností, ale ve velkych firmach se proste bude drzet.

+3/0
6.9.2017 17:31

O96n90d96ř94e93j 80Š29i21m43e10k 5183702357308

Chrome dost vyrazne vytlacuje IE z korporatu. To je ten duvod, proc opet IE/Edge klesa. Delam v jedne korporaci a hlavnim prohlizecem je rok Chrome - nove veci se testuji na nem a neni podpora pro IE. Nemame W10, takze ani o podpore Edge nemuze byt rec. Problemem M je v tom, ze firmy zustavaji na W7 a zakazuji pouzivani IE!

+5/0
6.9.2017 18:37

P18e70t34r 49P85e40t21r 8531698548622

Ono ale nejde v korporátu on nějakou kvalitu prohlížeče, ale kvůli integraci IE v GPO pokud firma jede na Active directory. U jiných prohlížečů v GPO tak podrobné restrikce jak u IE nenastavíš.

+4/0
6.9.2017 20:03

J86a35n 47P30r95o61k65o41p 8872942459358

Pokud si nahrajete na server GPO templates pro chrome, můžete ho řídit úplně stejně jako IE

+1/0
6.9.2017 22:02

L92u55d54v11í24k 92G70a62j65d57o21š36í80k 2905643464882

Potíž spočívá ovšem v tom, že v korporátu se IE možná stále používá pro vnitropodnikové aplikace, ale nepustí ho na internet. Což je ovšem pro Microsoft defakto to samé, jak by ho nepoužívali.

0/0
7.9.2017 0:06

Ř34e53h30o51ř 41V16l55a81s89á46k 2474524381466

Možná by nebylo marné investovat do podpory více platforem. Já jako uživatel rád používám totéž, ať už sedím u Debianu nebo u nějakých widlí.

+4/−1
6.9.2017 17:17
Foto

T35o71m45á40š 93H40l39u95š59t98í91k 2956385239

Myslím, že frontendisti celého světa by se šli radostí opít. Vždyť o něm vznikla i písnička IE is Being Mean to Me

...And have you experienced the horror Of debugging in Internet Explorer...

+1/0
6.9.2017 16:54

L20e48o15p95o29l52d 63H50o25r83á61k 4482988289332

Ale nezmizí, naše státní správa, po opuštění psacích strojů, vše přizpůsobila IE a v ostatních prohlížečích řada věcí nefunguje :(

+4/0
6.9.2017 16:48

L55u32d20v36í21k 84G63a45j59d70o15š58í37k 2925313594442

V ostatních prohlížečích nefunguje akorát ActiveX, což je Microsoftské zvěrstvo, které všichni ostatní odmítli používat a Microsoft si ho zabudoval do Windows a IE v bláhové naději, že to protlačí jako standard.

Weby státní správy, pořízené za stovky milionů, ale tato příšetná technologie ze záhadných důvodů nějak přitahuje...

0/0
7.9.2017 0:13

P77a41v70e51l 41M50o32r85a82v84e56c 3612789552418

Státní správa totiž ráda vendor lock-in k Microsoftu, no a Microsoft toho jen šikovně zneužívá..

0/0
10.9.2017 12:09

P20a71v14e75l 80G69ö27t37z56e 4133552352245

Windows 10 a jejich slavny Edge mne naucil jedine, pouzivat jako primarni prohlizec Operu. je treba to brat pozitivne. Podobne jako u mobilni platformy W10M mne dokopali kouknout konecne po necem jinem. Takze Microsofte, diky.

+2/0
6.9.2017 16:25

J92i35n56d92ř33i26c69h 66R57á81z24l 2801865501370

Zmizí a co? Nic.

+4/0
6.9.2017 16:20

M10i16l83a80n 25D72v48o65ř88á54k 4773741592131

Microsoft dojel na svou diktátorskou monopolní politiku a nebýt toho že se Microsoft postaral o uvázání uživatelů a vývojářů HW a SW na tlustý řetěz skončil by dávno už i Windows. To bylo nejlépe vidět na mobilních platformách, kde neměl MS monopol na ovladače HW a tak dopadl jak dopadl.Stejné je to i u prohlížeče, ani tam nemají jak utnout konkurenci zamčením ovladačů před konkurencí a nastolit svůj monopol.

+1/0
6.9.2017 16:19



Najdete na iDNES.cz