Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P92e44t66r 42L78u53k61e19š 6503321

U Breguetů XIV A2 a Salmsonů 2A2 (zmiňuji jen konkurenty Šmolíkovy konstrukce) jsme provozní historii neznali, protože chyběly francouzské knihy "létadlové a motorové". Nejspíš žádnou provozní historii neměly. Seriová čísla jdou příliš za sebou, takže šlo patrně o aeroplány, které teprve čekaly na uživatele a k válčení se nedostaly. Uskladnění jim určitě neprospělo, s tím souhlasím. U nás dostávaly za uši také - o uskladnění, hangárech a údržbě by se dala napsat celá kniha.

Pokud jde o létání ve službách čs. letectva, tak si dovolím tvrdit, že odvedly zatraceně dobrou službu.

Hodnotit Šmolíkovu konstrukci je problematické - legenda má kořeny příliš hluboko:-) Nicméně, leccos napoví rozhodnutí o dalším využití typu z roku 1923: po dalším poškození neopravovat a zrušit.

+13/0
doporučit
28.9.2017 9:51

P28e75t97r 94M24a70r73š24o78u26n 5815298676596

To je krásné. Továrna na létadla. Ach čeština.

(to myslím jako že se mi líbí to staré slovo létadla, které ztratilo věkem čárku...)

+4/−1
doporučit
28.9.2017 23:26

I60r82e58n52a 89P39l61a10c66h10e30t21k77o88v26á 1486544706720

Okopírovaný spad

0/−3
doporučit
28.9.2017 19:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.