- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tieto Muskove veľkohubé vyhlásenia snáď už nemôže brať nikto vážne, ale ako reklamný ťah na pritiahnutie pozornosti fungujú veľmi dobre.
Tak tak - po tom co vsade vytruboval ako planuje pristat s prvym stupnom rakety a vsetkym bolo uz od zaciatku jasne ze to je nerealne a nerentabilne by som mu uz proste nikdy neveril... Alebo tie elektromobily - taka kravina, tiez bolo kazdemu jasne ze to je slepa ulicka... ziadny velky koncern dnes predsa nepracuje na vlastnej rade elektromobilov...
Veľmi mu fandím a viem ze ak to ma niekto dokazat bude to on ale!!! všetci veľkí dobyvatelia robia banálne chyby ktoré ich stoja všetko. jaho je ze cela vyrobna infraštruktúra je sustredena vo velmi seizmicky nestalej oblasti ktorá ocakava obrovske zemetrasenie a tsunami. este mohutnejsie ako spred storocia v san francisku
Při stále se prohlubujícím "vzdělání" lidí, může už pan Musk plácat cokoli.
jako vypadá to hezky, což o to. Ale už vidím ty složité procedury, jako když dneska chcete někam letět: dostavit se s dostatečným předstihem před odletem, bezpečnostní kontrola, nástup do lodi, výstup, přestup na raketu, nějaká instruktáž před letem, možná se bude nutné navléct do jakéhosi skafandru, pak čekáte další hodinu, pak se podělá počasí... Bylo by to krásné, sice by samotná cesta zabrala 30 minut, ale všechno okolo by zabralo dalších 5 hodin, což je pořád vcelku OK, pokud jde o cestu New York - Tokio, ale může to být ekonomicky natolik atraktivní, abych ušetřil třeba 3 hodiny oproti letu klasického letadla?
S tím Musk počítá. Musí se změnit také pravidla. Vykonávat lety raketou s lidmi je velmi složité, pokud jde o pravidla, nařízení atd. Každý start rakety i bez lidí podléhá přísným pravidlům a velmi omezenému povolení ke startu. Dá se očekávat, že se budou pravidla pomalu přizpůsobovat vývoji.
Muskove plány a termíny treba brať s rezervou. Jeho vyjadrenia sú predovšetkým tlak na jeho vlastných zamestnancov, aby zvýšili pracovné úsilie. Celé to u Muska funguje jednoducho: spýta sa zamestnancov, za ako dlho sa to a to dá stihnúť, a oni povedia, že napr. za 2 roky. No a Musk potom verejnosti oznámi, že to stihnú za rok... Je to síce efektívna metóda, ale u Muska by som pracovať nechcel...
Což o to, namalované to mají docela hezky.
No hlavně mají reálné úspěchy.
To bylo tehdy řečí, že přistát s raketou kolmo je nemožné.