Diskuze
Cestující zažili děsivé okamžiky, Airbusu se nad oceánem obnažil motor
Děkujeme za pochopení.
M38a54r92t32i44n 12C46e76r58v26e32n66y
Jinak pro ty co to zajima, zda je k poslechu komunikace AF66 s letistem i s vizualizaci...
D12u81š26a25n 43P53e39š88e21k
Za točení videa na výšku by se měli takovým hňupům přerážet ruce.
P79a21v57e65l 25K81a62s39í94k74, 79T82e84c57h96n63e55t49.15C21z
Ještě před pár lety bych vám dal za pravdu (tedy ne s tím přerážením rukou, ale že točení videa na výšku je špatně). Od té doby se ale hodně změnilo, a na některých platformách většina lidí konzumuje obsah na výšku, dává tedy smysl pro tyto platformy (v článku Twitter) točit video na šířku. Prostě jako vždy: záleží na kontextu.
R82o93b84e59r43t 47H52e69l45e66m34b54a27i
Fu,j aky neslusny motor, obnazovat sa na verejnosti
J65i57ř43í 44P65r28a29ž82á47k
Prosím, seznamte se s terminologií součástí motoru, ať nepíšete nesmysly.
Během přistání se odlomilo od motoru ještě několik součástek, například lopatky turbíny, která vhání vzduch do proudového motoru.
J92a38n 50D35l65o28u98h63ý
Ale jinak je litani strasne bezpecne ovsem pouze v cislech jako pocet prepravenych osob za nejake obdobi . Pokud zacneme pocitat relativni cisla, uz to tak pekne nevychazi a tech incidentu kolik je jenom na zemi u letistniho personalu kazdeho letiste...
M29i88c30h84a37l 45M39i43l18l59e29r
byt tebou, ten jazyk bych zasunul zase zpatky do ust - aby ti nahodou venku nezamrznul. ve skutecnosti jen kysele hrozny.
Statistiky letove dopravy zahrnuji vsechny incidenty, vcetne tech na letistich, ne jen ve vzduchu.
V50l90a89d53i35m10i26r 27Z98u33r64e41k
Je lepsi se sedet na zemi v nejake budove, nez sedet 23 hodin v letadle. I kdyz ma A380 pohodlna kresla v ekonomicke tride ( vim to z vlastni zkusenosti, sedel jsem 14 hodin v takovem kresle na trati Melbourne- Dubai), je to bida a utrpeni. Nechapu, proc cestujici museli sedet v letadle takovou dobu. Nakonec se ukazalo, za radoby vhodne schody na letisti meli.
T97o83m49a50s 91H55a91c88e72k
Dam Vam 2 dobre rady do zivota
1) Prectete si diskusi nez do ni zacnete prispivat
2) Nikdy, ale opravdu nikdy necerpejte informace jenom z jednoho zdroje, to je snad jeste dulezitejsi nez bod cislo 1
Ad 1 - Bylo tu jiz nekolikrate vysvetleno proc je opravdu lepsi i pro cestujici zistat v letadle
Ad 2 - Z jinych clanku lze zjistit ze letiste ma kapacitu na 50 pasazeru. To je zhruba 10% kapacity letadla. Navic tech 23 hodin bylo od nastupu do letadla, nikoliv od pristani.
Takze pokud Vam radeji vyhovuje sedet nekde namackany na tvrde studene zemi, bez zabavy, jidla, piti, bez mobilu, tabletu a podobne radeji nez byt v maych ale prece jen pohodlnych sedackach, se zabavou, jidlem, pitim, nabijeckou - prosim, ale verte mi ze byste asi velmi brzy zmenil nazor. Zkuste si to nekdy, drepet na tvrde zemi, bez zabavy (ono se to nezda, ale jenom sedet dve hodiny nekde bez jakekoliv zabavy, nebo sedet 2 hodiy a cumet na film je VELKY rozdil). Prochazet se muzete tak jako tak. Mel-li jste dobry pripoj, pak jste do CR stejne letel zhruba tolik hodin v letadla s rekneme 2 hodinama na prestup v Dubaji, takze zvladnout se to da v pohode.
Nemluve o logistice kontroly 500 pasazeru znova pred nastupem do letadla.
A nezapomente ze zhruba ctvrtina pasazeru (coz neni malo - first, business, posadka) ma luzko.
J57o19s51e19f 59K30a14r27f89í37k
Tak zrovna u A380 bych to za nějaký extra problém nepovažoval. Má tam dalších několik motorů co práci hravě zvládnou. Jediné co by mohlo nastat, že úlomky poruší trup či křídlo...
V56l81a56d78o 92K46o90r14m43e90n42d30i
Problém to nie je ani u dvojmotorových strojov ,pokial jeden vysadí..
T94o84m52a79s 45H80a96c44e25k
Nejvetsi sranda je ze strukturalni problem byl v motoru (at uz diky vnejsim vlivum nebo ne), ale uvede se letecka spolecnost, uvede se vyrobce letadla, ale ze to byl motor Engine Alliance se tu clovek nedozvi
Predchozi problem u Qantasu s A380 byl s motory Rolls Royce.
Tak jen doufam ze to neni systemova chyba jako to bylo u Rolls Royce, protoze mam za par dni letet do Sydney prave A380 s temito motory...
.
M56a69r92t81i47n 44R75u78z21i10c18k95a
v poho, letadlo ma vic motoru...
V17í59t 51K14o55u13b10a
Tohle spíš vypadá, že se celý fan oddělil a včetně krytu opustil letadlo. Naštěstí nezpůsobil strukturální škody. Možná mne nějaký odborník opraví, ale když porovnám s prvním motorem, tak tam není ani zbytek rotoru a motor je skoro o 1/3 kratší než ten druhý. Vidím to na uzemnění a kontrolu všech strojů s tímto typem motorů.
Zázrak! NASA po pěti měsících obdržela od sondy Voyager smysluplnou zprávu
Když se v únoru letošního roku stále nedařilo navázat smysluplnou komunikaci s jedním z...
Herečce Slávce Budínové by bylo 100 let. Zemřela opuštěná, bez zájmu veřejnosti
Před 100 lety, 21. dubna 1924, se v Ostravě narodila známá česká herečka Slávka Budínová.
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Znovuzrození japonských letadlových lodí. Ve výzbroji budou mít F-35B
Japonsko má ve své ústavě zakázáno vlastnit ofenzivní zbraně, jako jsou letadlové lodě. Doba...
Unikátní exkurze. Nahlédněte do francouzské jaderné ponorky před vyplutím
Není obvyklé, aby reportéři mohli nahlédnout do jaderné ponorky v aktivní službě. Agentura AP nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Proč umělá inteligence lže a proč kvůli ní zhloupneme. Počítačový expert vypráví
Premium Zatímco průmyslová revoluce zaváděla masivní využití strojů, které nahradily lidské svaly, nyní...
Sphere jako osmý div světa? Zábavní komplex ve Vegas je technologický zážitek
Uvidíte v ní famózní obraz s nejvyšším rozlišením na světě, do uší zahraje sto šedesát tisíc...
POZOR VLAK: Slavíme půl století pražského metra, vznikla k tomu unikátní hra
Pro Československo, a především pro Prahu, to byl slavný den, devátého května 1974 byl slavnostně...
Jiří Horák obnovil ČSSD a dovedl ji do parlamentu. Se Zemanem si nerozuměl
Před 100 lety se narodil Jiří Horák, který po sametové revoluci pomáhal znovuobnovit sociální...
Dnes už se bez nich válčit nedá. Raketový vzestup bojových dronů
Bezpilotní letadla (drony) jsou v posledních dvou dekádách na raketovém vzestupu. Přispěla k tomu...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha