Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K39a19r27e49l 87S44e23i10d85l 8489915710948

Myslel jsem, že ty puntíky u zaměřovače mají něco společného s RGB zobrazováním:-). Na předchozích fotkách jsem si jich nevšiml.

Zdá se mi to, nebo na fotce v "původním" stavu (venku) ty puntíky nejsou vidět?

A závěrem: díky za pěkné fotky a poučný text.R^

0/0
doporučit
18.10.2017 23:32

R75a30d25e19k 59F26o89l94p14r55e96c47h52t

To letadlo vystavené venku už nemělo původní kamufláž jako při vstupu do výzbroje ČSLA. Podle mě se ty puntíky při přestříkání novou kamufláží našich Su-25 už nevracely. Jinak na těch pár fotografiích čs. Su-25 v L+K z 80. let jsou puntíky patrné.

0/0
doporučit
20.10.2017 11:39
Foto

K14a24r13e38l 93S52e73i36d61l 8399805330358

Díky za vysvětlení.

0/0
doporučit
21.10.2017 23:40

J47i77ř36í 52E41n47g36l40i21š 1935149755751

Škoda, že nedali alespoň fotečku "Žabáka" ten neměl ve "Východním bloku" ani NATO obdoby R^ ;-D

0/0
doporučit
17.10.2017 8:33
Foto

K75a29r13e35l 63S29e11i44d39l 8979955560548

Ta je u předchozího článku.;-)

0/0
doporučit
18.10.2017 23:32

I49v96a68n23k89a 43P84o34s77p22í68š60i24l58o20v21á 8914308982627

Zajímalo by mě čím se vlastně lišila verze Su-25K od standardní áčkové verze ve výzbroji VVS.

0/0
doporučit
14.10.2017 13:36

J27a75n 54M33a36l75ý 1605329894178

Su-25K (‘Frogfoot A’) – exportní modifikace letounu Su-25 (Frogfoot A) se zjednodušeným avionickým vybavením. Od modelu Su-25 (v pozdějším sériovém provedení) jej lze přitom snadno rozpoznat díky tvaru antén identifikačního systému „vlastní-cizí“ (IFF), které se nacházejí na hřbetu přídě trupu přímo před pilotní kabinou a na břichu ocasní části trupu. Zatímco v případě modelu Su-25K mají tyto antény podobu sestavy tří nestejně velkých tandemově uspořádaných tyčí, antény IFF systému modelu Su-25 obdržely tvar trojúhelníku. Exportní Su-25K byl postaven v letech 1984 až 1989 na lince závodu č.31 v počtu 180-ti exemplářů.

Více zde: http://ruslet.webnode.cz/technika/ruska-technika/letecka-technika/p-o-suchoj/su-25-frogfoot-a-/

+3/0
doporučit
14.10.2017 21:54

M79a39r94t86i97n 39L70a97c13o 7703896518

Dobrá práca, pán Folprecht. R^

+1/0
doporučit
13.10.2017 22:06

R97o16m43a73n 48S70t89r32a47j76t 8966938365724

Je to letu schopné ?

0/0
doporučit
13.10.2017 21:24

O52n45d86ř23e82j 62P43a69š42ť38a64l36k60a 2802505937266

Pokud se pamatuji dobře, tak pancéřovaná byla kabina, klíčové systémy a levý motor. A pancéřování bylo cca 2cm, žádný tenký plech. Odnesl to kanon malou zásobou munice, jen na 5 vteřin palby. A-10 má proti tomu střelivo na cca 20 vteřin a to při vyšší kadenci.

0/0
doporučit
13.10.2017 17:58

T37o71m75á77š 47P88o61l36á89č41e66k 4697125414

SU25 mělo stejný typ kanonu co první verze Mi-24?

0/0
doporučit
13.10.2017 15:15

V11í60t 35V86ý35m20o88l86a 8378174374735

První ne, ty měly rotační kulomety. Tento kanón ale používala verze Mi-24P.

0/0
doporučit
13.10.2017 17:03

T15o18m22á20š 18P81o53l60á68č32e60k 4947145564

Prave ze ten rotacni mely az pozdejsi verze Mi24

0/0
doporučit
13.10.2017 22:56

I35v86a92n30k76a 10P40o95s63p75í35š93i24l82o36v50á 8444678502727

Mi-24P přišel až po Mi-24D respektive V

0/0
doporučit
14.10.2017 13:30
Foto

V82l52a24s79t32a 83C25o50u71f77a10l 7397819789835

Ne. Tady je 30mm kanon GŠ-30-2, zatímco na Mi-24P je GŠ-30K. Jsou podobné, ale ne stejné.

0/0
doporučit
13.10.2017 18:04

P12e93t16r 40P36a43c18k54a 4469839245661

Nějak jsem se nedozvěděl co je to ta puntíková metoda z nadpisu.

0/0
doporučit
13.10.2017 13:45

R69a33d28e87k 91F54o40l72p81r71e23c97h91t

viz popisky pod fotkami č. 10 a 11

+2/0
doporučit
13.10.2017 13:57
Foto

V83l88a33s84t75a 94C21o45u98f33a56l 7387369239395

Pozemní personál vykonává na letadle během jeho běžného provozu několik druhů příprav a technických prací.

Jsou to tyto:

Предварительная подготовка выполняется накануне лётной смены (вылета) в течение рабочего дня, и заключается в осмотровых работах, заправке топливом и жидкостями, зарядке газами, полной проверке исправности систем и агрегатов. Также осмотровые работы в объёме предварительной подготовки выполняются при переда

+3/0
doporučit
13.10.2017 18:20
Foto

V73l97a77s94t18a 26C55o27u53f89a17l 7847519169125

че на/из регламентные работы.

Предполётная подготовка выполняется непосредственно перед вылетом воздушного судна и заключается в осмотровых работах, выставки навигационной системы, подзарядке и дозаправке при необходимости, подвески вооружения или загрузке в соответствии с заданием. Также выполняется общая проверка исправн&#

+3/0
doporučit
13.10.2017 18:21
Foto

V40l79a17s47t51a 53C84o68u70f88a12l 7317709989715

исправности систем с контрольной записью бортовыми средствами контроля.

Toto je značené zelenou barvou.

Подготовка к повторному вылету выполняется между вылетами ВС и заключается в дозаправке и загрузке (снаряжении).

Červená barva

Послеполётная подготовка выполняется после окончания лётной смены и заключается в комплексе работ к постановке ВС на хранение, устран

+3/0
doporučit
13.10.2017 18:21
Foto

V58l65a40s11t97a 83C93o28u88f74a38l 7717799949675

устранению отказов и оперативной заправке топливом для возможности перелёта на оперативный аэродром по тревоге (при СССР выполнялось всегда, в РФ - нет).

Modrá barva

Rozsah prací vidíte v popisu. Klidně přeložím.

+2/0
doporučit
13.10.2017 18:22

V19á69c39l95a92v 75L30a87d71a 6842883394173

To jste měl přeložit hned, ne každý umí rusky

+1/0
doporučit
14.10.2017 19:27

P15e15t94r 84M27a80r40š51o54u49n 5175278456616

Taky jsem tu informaci hledal. Je jen v galerii, protože se to prý rozsahem nevešlo do článku. (Který je desne dlouhý, má jeden odstavec....)

+1/0
doporučit
13.10.2017 21:42

R27a72d23e81k 14F73o12l78p42r90e73c16h95t

Ten jeden odstavec, o kterém mluvíte, není článkem, o kterém se píše v popisce. Ten jeden odstavec je jenom perexem k tomuto článku fotogalerickému (článek se skládá pouze z fotografií, příslušných popisek pod nimi a z videa. Na článek, o kterém se píše v popisce u jedné fotografie, je odkaz před vstupem do diskuze (v sekci "Kam dál?" a teď jsem ho pro jistotu přidal i pod vstupní box do této fotogalerie.

+1/0
doporučit
14.10.2017 14:49

P38e76t67r 25M18a54r86š22o83u79n 5525548976636

Diky za přidání odkazu nějak logičtěji přímo "do článku". Předtím jsem si toho na mobilu fakt nevšiml a říkal si, na co se to v popisku odkazuje ;)

0/0
doporučit
14.10.2017 19:05

J26i64ř29í 31Ť78á56p23a12l 8251589130835

Děkuji za fotky detailů. Čekají mi doma na postavení K i UBK. Až se k nim dostanu, určitě se sem vrátím.

+1/0
doporučit
13.10.2017 11:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.