- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No vidíte, Jarda Tvrdík se socany to samé zvládl za 2 roky jen díky svým manažerským schopnostem... Taky odborník na leteckou dopravu, díky tomu, že dělal účetního ve Volareze.
A ani na to nepotřeboval StB.
"Jen těžko si dnes navodíme situaci, kdy nás křik zfanatizované lůzy, oddané exponentovi režimu, z minuty na minutu připraví o práci a všechny životní jistoty." 60 let a ANO, je to tu stále.Tenhle "národ" se evidentně nikam neposunul.
Bohužel v každé době se najdou lidé, kteří si uvědomují svou vlastní hloupost a malost, tak se rozhodnou ubližovat těm úspěšným. Schovávají se za vůlí lidu, třídní, boj, za čistou rasu a dnes dokonce za vlastenectví. Ale pokaždé to je ten samý typ člověka. Malý, zamindrákovaný, nevzdělaný zmetek.
Taková byla realita, po které se spoustě lidem stýská a vzpomínají na tu dobu v dobrém ...
A to nebylo jen ČSA - kádři místo odborníků nastoupili po celém hospodářství .... a masivně se zavíralo, propouštělo po celé republice ve všech oborech ... taky (nejen) proto komunisti rychle zkrachovali a byli nuceni v r. 1953 udělat měnovou reformu ......
" Přeživší soudruzi si tak vzájemně kryli záda. "
Dva soudruzi, jeden prezident druhy estebák, si vzajemne kryji zada... to tam neni napano nahodou, ze jo?
Tenhle clanek mel prijit pred volbama.
Jinak teda, husi kuze a lehka nevolnost. Na tyhle hruzy se nesmi nikdy zapomenout. Skvelej clanek .
Dvěma miliónům lidí u nás se po té době evidentně stýská.
Málo znáte české dějiny, hrdinů bylo přehršel. Kolem r. 1950 bylo Česko v jednom ohni. Reicin určitě nestačil píchat černé praporky do mapy, kde všude se vyskytovaly a bojovaly četné odbojové skupiny. Ba i celé armádní pluky.
Totálně off-topic dotaz.
Sice to nesouvisí přímo s tématikou článku, ale s tématikou letectví a komunistů ano.
Nádherné letadlo Let L-200 Morava. Co jsem měl možnost o tom přečíst, výborně se prodávalo i na západ, tzv. pro komouše představovalo přísun valut. Celý koncept se neustále rozvíjel - byla připravována šestimístná verze, verze s motory s turbem, atd.... ale nakonec celý vývoj a výrobu soudruzi zařízli. Nikde jsem nedokázal dohledat proč to vlastně udělali. Co je k tomuto pro mě nepochopitelnému kroku vedlo? A kdo konkrétně za tímto rozhodnutím stál? Taková škoda! Mám dojem, že jako jediní v Evropě jsme mohli vyrábět vlastní přímé konkurenty Cessny 414/421, Barona 58, Aerostaru 601/602/702.....
Myslíte si, že Trabant 600 by stačilo změnit v Mercedes přidáním jednoho motoru vzadu, náhonu na zadní kola a prodloužením kabiny o další řadu sedadel uprostřed?
Bohužel, pan Volek nepochopil o čem článek je. Za mě dobře napsané. Prožívat tu dobu.....neumím si to představit.