Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R91a95d32i20m 51K78r34o92u70t44i86l 7560521186799

Jako totální laik musím říct, že tůčko je i po sedmdesáti letech designově moc pěkné éro.

+27/0
doporučit
2.11.2017 10:55

P39e22t75r 47K42r93e98j98z22e53k 7399216

Moc pěkný a zajímavý článek,autorovi díky.

+25/0
doporučit
2.11.2017 6:27

J24a65n 11M85u56s47i54l 9176104606222

A LuftJarda z toho udelal aeroklub

+24/0
doporučit
2.11.2017 10:30

J17a36n 67Z33a82p80l71e14t98a39l 7770699220280

Celkem rád bych věděl kde by ČSA byly dnes, podle toho jaké už tenkrát měly trasy a jak měly našlápnuto... Smutné co z nich někdo dokázal udělat

+32/−2
doporučit
2.11.2017 1:12

L49u40k50á92š 96M20a66l21v66i20n36s69k58y 2408194973118

Není ta fotka z Náměstí republiky, vedle budoucí Kotvy? ČSA tam za totáče měly prodejnu letenek.

+18/0
doporučit
2.11.2017 0:24

J78i78ř98í 67P21o73s70p25í28š50i48l 5408815466945

Ta fotka je "výpravní" kancelář ČSA na Revoluční ulici v Praze. Zde se prodávaly letenky a odvážel odtud autobus cestující na letiště k jejich spojům.

+15/0
doporučit
2.11.2017 4:22

P88e66t16r 16M13u23d13r49y55c94h 7684572957233

Je nepopiratelný fakt že ČSA byla výkladní skříňí socialismu a to přes skutečnost že v dalším rozletu ji branila politika jak ukázala například jednání o nákupu VC-10. PS. Vynikající článek.

+12/0
doporučit
2.11.2017 14:36

A31n40t93o11n38í97n 90H22r59b38e65k 9788771784685

Hrozně rád bych věděl, jak dlouho a jakým způsobem by byl řešen obdobný problém dnes.

+11/−1
doporučit
2.11.2017 7:08
Foto

T27o80m84a72s 40C80a90b34a12k 8935865754389

Fotka s letovym radem z roku 1958.. to hovori za vse... Kam to CSA dopracovaly..

+8/0
doporučit
2.11.2017 6:38

F52r71a51n25t74i11š95e19k 53S38c52h47l14i75c16h76t50s 9345452341805

Fascinující byla záď letounu.

Tři turecké záchody vedle sebe za barovými dvířky. Vpředu prostorné místnosti divany pro odpočinek a s porcelánovými popelníky i s místem pro odkládání doutníků. Místnost měla stěny pokryty vzorovanými tapetami a sloužila jako kuřárna. Tak jsme trandili rychlostí 1000 kmh-1 a čudili habana. Dnes jenom vzdálená minulost. Na to dnešní letadla nemaj.

+5/0
doporučit
4.11.2017 12:42

M24i83l83a64n 42V40i16k 1917165503323

Kdysi dávno jsme tím letěli na dovolenou do Bulharska. A protože se v té době letadla ani neunášela, ani nevyhazovala do povětří, mohli jsme navštívit pilotní kabinu a stát na té prosklené podlaze a dívat se na malinké Karpaty pod sebou. Trochu při tom mrazilo v zádech.

+5/0
doporučit
2.11.2017 18:47

J62a69n 87S86a50l14o75m81o59n 4729510411355

Opravdu mě až překvapila komplexnost s jakou se k danému řešení přistoupilo a dokonce i ochota nakupovat západní vybavení, na tehdejší dobu poměrně neobvyklá.

+5/0
doporučit
2.11.2017 7:50

V36l14a83d56i61m69í51r 50H57r24u57b67ý 1404191687652

K filmu "Letiště nepřijímá", o kterém je v článku zmínka musím konstatovat, že kromě záběrů letadel je to děsná sra*ka a politická agitka. I když v tom hrají dobří herci, tak se na to nedá dívat :-(

+8/−3
doporučit
2.11.2017 9:37
Foto

M13a61r32t11i24n 51F15a28l89t10ý29n 9681516304648

Já vám dám kuchaře z Interkontinentálu, holoto!

Bagetu na vás!

;-D

+5/−1
doporučit
2.11.2017 17:19

I71v51a58n 38M37a55r58e39k 6464988802

Takže Tučko předběhlo svou dobu, tedy alespoň u nás ?

+4/0
doporučit
2.11.2017 7:22

P15a55v39e28l 19N94á16r26o55ž21n29ý 6409219843986

dosazení nekompetentních osob do řídících funkcí. Jsem ani nevěděl, že Tvrdík řádil v ČSA už od února 48, to že tou dobou Babišova rudá babička zasedala v lidových soudech vím, ale Tvrdík v ČSA mě překvapil.

+8/−6
doporučit
2.11.2017 2:11

J65a65r61o50s81l98a36v 58V84y26s81l79o40u19z53i32l 5849113428450

Konecne pekny clanek...

+3/0
doporučit
2.11.2017 9:19

M59i87r71o89s33l61a34v 74J53a51n20o46v53s38k89ý 1913770951273

Moc rád bych se svezl v kabině navigátora :-) 

+3/0
doporučit
2.11.2017 6:34

J81a77r95o53s12l36a24v 75K16a11d88l44e38c 5781489482761

Krásná dobaR^

+3/−1
doporučit
2.11.2017 9:27

J93a70n 26P29a74v60l15í43k 6159453361127

Technicky perfektní článek, jako vždy. Kdyby se obešel bez té zbytečné propagandy, tak by byl dokonalý. Už je po volbách...

+14/−25
doporučit
2.11.2017 5:20

D29a61v54i88d 83K60e66c 5638442681633

Mirku, jako vždy perfektní

+2/0
doporučit
2.11.2017 9:21

K18u85r27t 72P64l17a80t67t15i89g 4224968165795

Jinak.

Ta prosklenena prid bylo mimo jine misto bombometcika protoze v pripade valky by bylo TU-104 bombarder.

+3/−6
doporučit
2.11.2017 10:03

P97e16t27r 89S20o95u90k87u73p 6869499445559

Stejně mi to přijde neuvěřitelný jak v tehdy válkou zničeném komunistickém Rusku zvládali vyrobit i věci opravdu na úrovní. Ale asi to souvisí s tím, že to byla jen civilní verze technologie jinak důležité pro vojenství. Ale i tak.

+1/0
doporučit
9.11.2017 0:10

O54n27d80r84e42j 35P17a17t42e57k 5870500359331

Tyhle články by mohly klidně vycházet v časopisech! Fakt paráda, děkuji autorovi.

Jinak krásný tryskáč, prostě klasika!

Měl jsem ho jako model z DDR, kde tehdy prodávali celou sérii dopraváků včetně Tu144, Caravelle a dokonce Boeing 727 PanAm! U Tůček(dopravních) i An je zajímavá ta prosklená příď, kterou Rusové užívali v bombardérech a montovali ji i do dopraváků na rozdíl od jiných výrobců.

+1/0
doporučit
6.11.2017 8:06

K76a31r22l 17R63i47e18g85e53l 4494722338716

Tu-104 byla "civilni" verzi bombarderu Tu-16, stejna konfigurace a kridlo,jen bachratejsi trup

+1/0
doporučit
5.11.2017 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.