Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a11n 84P63e33k94a 5743303893

Proč se pořád řeší hrozba ruské agrese, do EU se nemohou dostat, jejich tanky neplní ani EURO 5...

+42/−8
doporučit
5.11.2017 9:19

T55o20n59d70a 23H26e77j85l57í90k 1958673479137

Co je to za článek, bez mapy?????

+14/−3
doporučit
5.11.2017 1:34

J17o13z13e80f 45B85e72v24i25l76a27q62u60a 9755389881281

Veľmi dobrý a zaujímavý článok!R^

P.S.: Som si spomenul na cestu vlakom do Moskvy - niekedy sme celé hodiny nevideli človiečika, len obilné lány...potom báťuška v brigadýrke pri maličkej "vartovni" pri trati a koza! A potom zase hodiny nič len lány polí.:-P

+6/0
doporučit
5.11.2017 8:51

L36u45k86á46š 90A89d35a36m51e93c 3337583340507

Ruské železnice jsou perfektní. Projel jsem před pár lety celou Transsibiřskou magistrálu a musím říct, že málo co v Rusku funguje tak dobře. Vlaky jezdí včas (po 3 dnech jízdy přijel náš vlak do Vladivostoku o 2 minuty dřív), jsou čisté, pohodlné, z velké části klimatizované, k dispozici je samovar, průvodčí v každém vagónu se vám věnuje...

Asi je to mj. proto, že si Rusové uvědomují, že bez funkční železnice ty ohromné rozlohy neubrání.

+18/−13
doporučit
5.11.2017 9:24

A92n55t97o76n59í29n 24H38r44b26e41k 9948811524595

To jsou zase starosti! Pokud si pamatuji, tak s podstatně starší železniční sítí dokázali Rusové zvítězit nad 5 mil. nacistů. A to se ještě po železnici přepravovaly velká průmyslová zařízení za Ural.

+6/−2
doporučit
5.11.2017 15:58

T65o11m56á67š 71B69a31ř60t66i26p23á77n 6539938903490

Zajímalo by mě, jak by v případě většího konfliktu s vyspělým nepřítelem tu železniční síť bránili. Takovejch kilometrů bez měst a vesnic, tam by se nerušeně sabotovalo...

+3/0
doporučit
6.11.2017 1:07

M64a89r36t33i16n 61Ž98e78l68i14n96s11k69ý 9148959179812

Dojemná péče o Rusko a jeho armádu. ;-)

+3/0
doporučit
5.11.2017 14:49

P76e84t91r 75P89o61l79á70k 1947405606458

Armada se neobejde bez logistiky! Wow!

+3/0
doporučit
5.11.2017 13:05

G51e70o44r52g 76K75o14m54b28e52r13e12c 9764971676711

Nebyl tu nahodou pred nejakou dobou clanek

Velitel pozemních vojsk USA v Evropě Ben Hodges řekl, že byl vylekán tím, jak rychle se mohou ruská vojska přesunovat se vší svou technikou na obrovské vzdálenosti.

nebo

Rusko dokáže obsadit pobaltské státy rychleji, než sem dorazí vojska NATO

+4/−2
doporučit
5.11.2017 20:50

M30i90l61a30n 16Z94e76l18e98n73k74a 1386564628219

Ruská armáda hlavně potřebuje dostatečné množství velkých placatých důstojnických čepic. Kimova zase nekonečné množství zápisníčků a tužek.

+5/−4
doporučit
5.11.2017 12:10

J31a48n 43P26r42i62c57h91y38s90t61a62l 8331818893

Pan autor nejspis cerpal z madarskeho textu? Tam se pise nejdrive prijmeni a az potom jmeno. (U popisku pod fotkou ma stejnou chybu.) A take mu nejspis chybi zakladni znalost rusiny, Jinak by nemohl zamenit jmeno a prijmeni.

Cituje v clanku pana Alekseje Čičkina. Dale v clanku pouziva familiarne jiz jen jeho krestni jmeno Aleksej. Prestoze pan Čičkin muze byt osobnim pritelem pana autora, tak v textu tohoto typu byva zvykem pouzivat prijmeni.

+3/−1
doporučit
5.11.2017 20:52

L97i90b93o17r 50F13i78l40á39k 6561936350539

V zimě můžou využít soby a saně.

+3/−1
doporučit
5.11.2017 13:05

F13r11a75n97t65i41š81e63k 43S80c34h19l71i97c33h38t53s 9415522351195

Hmmm, železnice je jistě důležitá. Ale, likvidace satelitů v prvních minutách je důležitější. Následným průzkumem západního pobřeží Evropy 90 000 tanky to bude pokračovat.

+4/−3
doporučit
5.11.2017 16:25

P74a82v44e48l 21L17a51š18t13o69v48i36c 7146887366240

Ruské vzdálenosti jsou ohromné. Vloni jsme jeli z Petrohradu vlakem nahoru do Apatit. jeli jsme to 24 hodin a byly úseky, kdy jsme třeba 5 hodin viděli jen břízy. Ve vlaku jsme se bavili s babičkou, která jela s vnučkou od moře 3 dny.

+2/0
doporučit
7.11.2017 13:35
Foto

V63l96a91s10t36a 63C19o68u97f77a15l 7557119859245

To na titulní fotce jsou Nony nebo co?

+2/0
doporučit
5.11.2017 11:32

L50u98c43i37a28n 41P59a53p33a39z55i40a21n 5844817671185

Výsledky má, oproti té naší. My nepotřebujeme naši armádu, která neumí ani ubránit naši hranici.

+3/−4
doporučit
5.11.2017 22:52

I95v24a88n 44M60a35r82e20k 6724748492

Jó ešalon a vpředu za mašinou těpluška, mám nač vzpomínat R^

+2/−2
doporučit
5.11.2017 8:51

L43e12o95š 16M27a55r97š37a69l 5602184822138

Heslo technetu - každý den jeden článek o Rusku.:-)

+9/−26
doporučit
5.11.2017 4:06

L52u68b69o80š 33M97a82š26í20n 9959586867958

Rusove prevazeji techniku po zeleznici a tak to asi ma byt.To amici se nam prohaneji po dalnicich a blokuji provoz.

+5/−13
doporučit
5.11.2017 11:09

R78o88m73a60n 27Č54e65r19n20ý 5301429484222

Rusáci proti nám nemají šanci. Na těch našich osm tanků železnici nepotřebujeme. Již vidím jak stojíme před Moskvou.

+2/−4
doporučit
5.11.2017 11:31
Foto

I65m86r54i96c57h 87S40u85c91h91a64r12s86k73ý 8916333335151

Rusko má sice mohutné výsadkové jednotky, ale pro vedení dlouhodobé bojové činnosti potřebuje kvalitní a robustní železniční spojení. V případě rozsáhlých bojů je nutno na frontovou linii přesouvat desítky tisíc tun zásob denně, především těžké pásové techniky, pohonných hmot (PHM) a munice.

Autor nám chtěl říct co....????, že Rusko vlastní železniční vozy s jiným rozchodem, které může použít jen na vlastním území a nebo nám chtěl říct, že Rusko zaútočí na západ s pomocí železnice s jiným rozchodem....:-/

+7/−30
doporučit
5.11.2017 1:11

P47a29v31e75l 19Ř63í19č43k63a 5274932411478

A není to jedno bez čeho se rusáci neobejdou?

+3/−11
doporučit
5.11.2017 1:18

M36i41l21a42n 95W71e22l48s70e55r 5202868958181

Nedavno jsem cetl v souvislosti se zajmem Ciny posilat sve zbozi do Evropy vlakem pres Rusko zajimavou vec. Udajne ruske transsibirske zeleznice jsou tak zastarale a hlavne poddimenzovane, ze prumerna rychlost nakladnich vlaku na techto trasach je 12 km za hodinu. Zajem o prepravu je znacny, kapacita mizerna. Osobni vlaky maji prednost. Tak nevim, kdyz dostane prednost jeste armada, tak uz ostatni vlaky jen stoji.

0/−2
doporučit
5.11.2017 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.