- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ze je ovladnuti zeleznice klicove uz ukazali Cechoslovaci na Sibirske magistrale v prvni svetove...
Ukážte mi jedinú modernú armádu, ktorá v presunom ťažkej bojovej techniky sa zaobíde bez dostatočne dimenzovanej železnice. Priechdnosť cestnej siete v bojových podmienkách je veľmi obmedzená. Železničné trate sú priamejšie a prepravná rýchlosť výššia, aj s možným rizikom deštrukcie. Darmo sa hovorí, že rýchlosť tanku na ceste je 60 km/h. Skutočná rýchlosť tankovej kolóny je takmer polovičná. To čo sa v článku píše o Rusku, na sto percent platí aj pre celú Európu.
USA, nejak jste zapomel na velka transportni letadla, vygooglujte si C-5A Galaxy a kolik uveze tanku...aeromobilni operace, bezna v podminkach totalni vzdusne nadvlady, kterou pochopitelne kdykoliv zajisti nikdy nesestreleny F-15 o modernejsich strojich ani "nemluve"
Pár dobře mířených zásahů na odlehlých úsecích tratí nízko letícícími raketami a je vymalováno.
Ruské vzdálenosti jsou ohromné. Vloni jsme jeli z Petrohradu vlakem nahoru do Apatit. jeli jsme to 24 hodin a byly úseky, kdy jsme třeba 5 hodin viděli jen břízy. Ve vlaku jsme se bavili s babičkou, která jela s vnučkou od moře 3 dny.
Zajímalo by mě, jak by v případě většího konfliktu s vyspělým nepřítelem tu železniční síť bránili. Takovejch kilometrů bez měst a vesnic, tam by se nerušeně sabotovalo...
Když tam nikdo nežije, tak tam obvykle nejsou ani sabotéři.
Výsledky má, oproti té naší. My nepotřebujeme naši armádu, která neumí ani ubránit naši hranici.
proti komu by měla armáda bránit naši hranici ?
Pan autor nejspis cerpal z madarskeho textu? Tam se pise nejdrive prijmeni a az potom jmeno. (U popisku pod fotkou ma stejnou chybu.) A take mu nejspis chybi zakladni znalost rusiny, Jinak by nemohl zamenit jmeno a prijmeni.
Cituje v clanku pana Alekseje Čičkina. Dale v clanku pouziva familiarne jiz jen jeho krestni jmeno Aleksej. Prestoze pan Čičkin muze byt osobnim pritelem pana autora, tak v textu tohoto typu byva zvykem pouzivat prijmeni.
Nebyl tu nahodou pred nejakou dobou clanek
Velitel pozemních vojsk USA v Evropě Ben Hodges řekl, že byl vylekán tím, jak rychle se mohou ruská vojska přesunovat se vší svou technikou na obrovské vzdálenosti.
nebo
Rusko dokáže obsadit pobaltské státy rychleji, než sem dorazí vojska NATO
Tak je rozdíl v kvalitě napojení směrem do Evropy a směrem do Asie.
Nedavno jsem cetl v souvislosti se zajmem Ciny posilat sve zbozi do Evropy vlakem pres Rusko zajimavou vec. Udajne ruske transsibirske zeleznice jsou tak zastarale a hlavne poddimenzovane, ze prumerna rychlost nakladnich vlaku na techto trasach je 12 km za hodinu. Zajem o prepravu je znacny, kapacita mizerna. Osobni vlaky maji prednost. Tak nevim, kdyz dostane prednost jeste armada, tak uz ostatni vlaky jen stoji.
Hmmm, železnice je jistě důležitá. Ale, likvidace satelitů v prvních minutách je důležitější. Následným průzkumem západního pobřeží Evropy 90 000 tanky to bude pokračovat.
Kde se tolik tanků sebere?