Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Iljušin, kterému v Praze Tupolev uřízl ocas, „přeletěl“ do muzea

Přežil srážku s jiným dopravním letadlem i mnoho let nepřízně počasí na ploše kbelského letiště. Dopravní letoun Il-18 je novým exponátem Leteckého muzea Kbely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76a71v18e31l 71T95r61ü62b77e35n33e57k86r 7981651972722

OK NAA mě první napadlo OKENA. Asi bych mu Anička neříkal. :-/

0/0
16.11.2017 19:37
Foto

P91e28t36r 18M81a25r29e73č83e47k 4870491933432

Je to přesně popsáno v " Osudové okamžiky"

0/0
15.11.2017 17:53

M15a25r17t48i41n 27J49a14n98o90u32š63e29k 7681248611736

Letěl jsem přesně s tímto v roce 1978. Dodnes si pamatuju to OK-NAA... :-) Můj první let...

Pojedu se na něj podívat.

+3/0
15.11.2017 14:05

T87o53m77á97š 49T45a41t67í89č92e11k 5970212230738

Ten odkazovaný starý článek o useklém ocasu je hodně zajímavý.

+1/0
15.11.2017 11:08

L37a41d88i51s70l90a27v 66Ž55e52n24í36š27e59k 6606984158698

Jo, přečetl jsem to jedním dechem, o tomto incidentu jsem vůbec nevěděl....

+1/0
15.11.2017 12:18

T84o24m60á49š 65T17a75t71í16č73e37k 5550122110788

Mě taky zaujaly ty úpravy komunikačních standardů, které ovšem vyplynuly až z té březnové havárie...

0/0
15.11.2017 12:36

M18i89c91h36a34l 20N13o96v36á21k 1524957312144

To tak bývá, viz třeba seriál Letecké katastrofy. Často se po havárii nebo vážné "situaci" upravují postupy a někdy i standardy (ačkoliv to spíše v minulosti).

0/0
15.11.2017 13:01

J50i39ř41í 11E91r51b37e58n 1753904336437

To se dělá pořád - protože do té doby málokoho napadne, že by se nějaká podobná událost mohla stát. No a když už se stane, tak se začnou dělat preventivní opatření, aby se pokud možno neopakovala.

Například hasiči a armáda byli vládami od roku 1990 bráni jako pomalu prodloužená ruka starého režimu, s těmi jejich uniformami a hvězdičkami a majákovanými nebo khaki auty, tfuj tfuj. No a až medializovaný požár hotelu Olympik v Praze a povodně 1997 donutily politiky poškrábat se za uchem a začít tyto složky nejenom formálně uznávat jako státní nezbytnost, ale hlavně jim začít posílat trochu víc peněz na techniku i na lidi. Ale skutečný zlom znamenaly až povodně 2002, teprve ty nastartovaly systematickou obnovu budov, techniky a příslušníků těchto sborů. Prostě do té doby bylo všecko v rychtyku a nikoho nenapadlo, že by tyto složky mohly být někdy moc potřebné...

0/0
16.11.2017 8:18

J93i29ř20í 92K27o95c21u35r47e50k 6695174775448

Hasiči? Za Husáka to byli Požárníci, jelikož prvorepublikový termín Hasiči se někomu nelíbil.

0/0
16.11.2017 13:51



Najdete na iDNES.cz