Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a94r74t84i19n 35K48ř25í41ž 9513512210207

Mít obytnej dům s metrem na střeše, přitom to mít k nejbližší zastávce 20 minut svižnou chůzí do ostrého kopce, to je to, po čem jistě každý touží.

+31/0
doporučit
14.11.2017 12:43
Foto

A48n76n26a 18V25e73s60e93l15á 2540358826

Na fotky stavby Nuselského mostu vždycky hledím s nostalgií, jelikož most se stavěl shodou okolností téměř po celou dobu mojí povinné školní docházky a já jsem každý den procházela přes staveniště mostu z domova v Nuselském údolí v Praze 2 do školy za mostem v Praze 4 a pak zas zpátky...

Z okna domova i z oken školy jsme sledovali, jak zvolna, a z mého tehdejšího pohledu nekonečně dlouho, most roste a šplh po lešení Nuselského mostu byl pro mě běžnou dětskou hrou...

+22/0
doporučit
14.11.2017 14:13

T23o25m98á64š 73B71a23ř70t15i30p49á77n 6859898203320

Roky jsem vedle mostu bydlel a stejně se mi nepřestal líbit. Krásnej kus naprosto funkční architektury. Ponechme stranou, že koncepce magistrály historickým středem města je trochu na hlavu, ale chtít od komunistů, aby něco naplánovali pro lidi, to by bylo moc.

+19/−1
doporučit
14.11.2017 16:15

J43a19n 37S72e75m88i56k 4274387302399

tehdy to meli udelat tak ze most by na strane centra zajel rovnou do svahu a pak tunelem vozovka az na Florenc kopani dvou tunelu misto jednoho by nebyly dvojnasobne naklady....

....cela ta trasa "dalnice" pres centrum je silena

+12/0
doporučit
14.11.2017 14:22

M56i39l65a27n 49V48o12l95e19k 5499593666789

Vždyť jste teď všichni rádi, že tam jezdí metro a ne tramvaj.

+11/0
doporučit
14.11.2017 19:45

L37u49d15ě28k 36N48ě31m34e62c 8373600941266

Ono je ale otázkou, ze které doby byl ten návrh s obřím obytným domem. Jestli to bylo z doby, kdy by tam projelo jedno auto za hodinu, tak to nebylo tak od věci. My to pořád posuzujeme dnešníma očima, kdy je pomalu hřích jít někam pěšky. Nehledě na to, že tam mohl být uvažovaný výtah na "střechu" a pak by nikdo nemusel šlapat do kopce.

+11/0
doporučit
14.11.2017 12:49

K62a17r34e67l 80K35u53č41e66r41a 7495121103380

"Pilíře měli ..." Hmmm. Dost dobrý. ;-D

+9/0
doporučit
14.11.2017 13:55
Foto

K83a93r10e81l 82S52e58i45d35l 8829385890898

Díky za zajímavý článek. R^

Jen si, prosím, opravte zbytečné překlepy

"...bylo převedeno asi 20 návrhů..." (zbytek je z kapitoly Místo podzemní tramvaje metro)

"...zvedlo vnitřek mostu až i 70 centimetrů."

"...Hrozilo, ale, že nezbudou..."

"...když cestujícíc vyjel ze tmy..."

"...zrušení stanice a její posun se do hlouby Pankráce..."

Nejsem si jist, zda jsou skandinávské země vlastní jméno. Víc se mi to líbí s malým "s".

Zdá se, že konec článku už nestihl projít korekturou, tak přijměte tento příspěvek jako pomoc věrného čtenáře.:-)

+7/0
doporučit
14.11.2017 23:09

R97o15s92t11i15s32l32a85v 94C71i50b67u34l22k47a 2709189650264

„...do hlouby Pankráce...“, jo?

+7/0
doporučit
14.11.2017 17:39

M35i19c47h39a62l 55R76e51j67z26e80k 5506397905451

Proste Hubacek a Hubicka, dva geniove ceske architektury.

+7/−2
doporučit
14.11.2017 14:56

R55o35b73e40r43t 78H77o52m88o32l59k24a 2580392212731

Dokonce jsem vypnul i blokování reklamy, ale chyb v článku zůstalo téměř stejně. ;-D

...do hlouby Pankráce...

...když cestujícíc vyjel ...

...mostu až i 70 centimetrů...

...bylo převedeno asi 20 návrhů...

...v té době techniky proveditelný...

...most si tam měl na sebe vydělat...

A možná jsem ještě na něco zapomněl. Co to sakra je? Korektura nic? A to nejsem češtinář...

+4/−1
doporučit
15.11.2017 7:37

J26a27n 21D63v80o60ř75á40k 4553372793637

Metro totiž bylo těžší než tramvaj a nasazené vozy se již v tehdejším Sovětském svazu už ani nepoužívaly.No nevím jestli se nepoužívaly tenkrát, ale soupravy typu E jezdí v mnoha městech dodnes... ;-)

+2/0
doporučit
14.11.2017 23:42

M68i23l31a21n 76F88u66s21e96k 2764310465573

V tom obytném domě by zajisté byl klídeček a vzduch jak v lese... ;-D

+2/0
doporučit
14.11.2017 12:41

T16o13m40á28š 22R56e52k64t32o28r 1368634937599

"Jeden z návrhů počítal například s tím, že místo pilířů bude jeden obří obytný dům."

Ještě že o těchto věcech nerozhodují jen architekti obytný dům s 6 pruhy silnice na střeše?

+3/−5
doporučit
14.11.2017 12:38

J43i84ř16í 97Ř23e82h74o11ř 9488478686718

no tak obytny dum treba ne, i kdyz i levne bydleni ma sve kupce. Ale treba v obchodaku jsou vibrace ukradeny. V hornich patrech parkoviste a sklady pro horni zavazku. Navic by to obnaselo vlastne i vytah z nusli na most. Sice odnikud nikam, ale zase kdyz se to pojmenuje výtah na rozhlednu, tak je to v poho :-)

+1/0
doporučit
14.11.2017 14:19

H98o76n48z95a 73B16e24n11a68d37a 4242189679167

https://bydleni.idnes.cz/vlak-nadzemni-draha-bydleni-v-cine-koleje-ff6-/stavba.aspx?c=A170323_123030_stavba_web

+1/0
doporučit
14.11.2017 12:44

J26a58n 97T91a50r34a71b60a 4636916249479

Perverze české architektury, "oblouk mostu není městotvorný objekt"...a co řada nádherných obloukových městských mostů po celém světě? Například Eiffelův most v Portu?

Česká architektura by měla být se zpětnou platností cca100let anulována... je to tragický obor.

+2/−12
doporučit
14.11.2017 22:41

F44r82a82n15t64i92š58e49k 56K74l25í35m53a 2293498924904

Hm a co jako

0/−18
doporučit
14.11.2017 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.