- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokonce jsem vypnul i blokování reklamy, ale chyb v článku zůstalo téměř stejně.
...do hlouby Pankráce...
...když cestujícíc vyjel ...
...mostu až i 70 centimetrů...
...bylo převedeno asi 20 návrhů...
...v té době techniky proveditelný...
...most si tam měl na sebe vydělat...
A možná jsem ještě na něco zapomněl. Co to sakra je? Korektura nic? A to nejsem češtinář...
Pokud máte doplněk nainstalovaný, tak pouhé vypnutí na konkrétní stránce nestačí
Jo a taky záleží co používáte za prohlížeč, některé mají s těmi podtrhanými odkazovými slovy s reklamou problém...
Metro totiž bylo těžší než tramvaj a nasazené vozy se již v tehdejším Sovětském svazu už ani nepoužívaly.No nevím jestli se nepoužívaly tenkrát, ale soupravy typu E jezdí v mnoha městech dodnes...
Ecs, ktere byly dodany do Prahy se mozna uz opravdu nepouzivaly? Ale nevim presne...
Díky za zajímavý článek.
Jen si, prosím, opravte zbytečné překlepy
"...bylo převedeno asi 20 návrhů..." (zbytek je z kapitoly Místo podzemní tramvaje metro)
"...zvedlo vnitřek mostu až i 70 centimetrů."
"...Hrozilo, ale, že nezbudou..."
"...když cestujícíc vyjel ze tmy..."
"...zrušení stanice a její posun se do hlouby Pankráce..."
Nejsem si jist, zda jsou skandinávské země vlastní jméno. Víc se mi to líbí s malým "s".
Zdá se, že konec článku už nestihl projít korekturou, tak přijměte tento příspěvek jako pomoc věrného čtenáře.
Pardon, koukám, že už na ty překlepy (i jiné) upozorňovali lidé v diskuzi dříve.
Perverze české architektury, "oblouk mostu není městotvorný objekt"...a co řada nádherných obloukových městských mostů po celém světě? Například Eiffelův most v Portu?
Česká architektura by měla být se zpětnou platností cca100let anulována... je to tragický obor.
Nahodou Nuselak je povedeny most. A kdyz prihlednu k tomu, ze se stavel za komunistu, tak je vic nez OK
Vždyť jste teď všichni rádi, že tam jezdí metro a ne tramvaj.
„...do hlouby Pankráce...“, jo?
Denně mám ten most na očích a denně žasnu. Hukot metra je pořádně slyšet.
Až v kongresovém centru přes 100 metrů daleko.
Roky jsem vedle mostu bydlel a stejně se mi nepřestal líbit. Krásnej kus naprosto funkční architektury. Ponechme stranou, že koncepce magistrály historickým středem města je trochu na hlavu, ale chtít od komunistů, aby něco naplánovali pro lidi, to by bylo moc.
o tom zadna. most je jednoduchy,elegantni,krasny,monumentalni-vsechno v jednom
Proste Hubacek a Hubicka, dva geniove ceske architektury.
pojmy "génius" a "česká architektura" se vzájemně vylučují
tehdy to meli udelat tak ze most by na strane centra zajel rovnou do svahu a pak tunelem vozovka az na Florenc kopani dvou tunelu misto jednoho by nebyly dvojnasobne naklady....
....cela ta trasa "dalnice" pres centrum je silena
Tunel by musel být dvojúrovňový (metro + auta) s výjezdy a vjezdy do tunelu (pro které v zástavbě navíc není mnoho místa). Vyřešit by to technicky jistě šlo, ale tak snadné to asi nebude... Nicméně souhlas, že udělat dálnici přes centrum, nápad vskutku originální...