Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a45r33o39m95í70r 49S67n54í24ž27e12k 8955745250863

Takže test Aerovagonu dopadl průměrně dobře. Hlavně, že se slušným lidem nic nestalo!

+20/−2
doporučit
17.12.2017 1:01

D65a13v45i47d 23K87n43a73p45e90k 8727764846785

Pěkný článek. O kolejových zeppelinech jsem neměl ani tušení.

+14/0
doporučit
17.12.2017 14:05

J66a21n 53M14a12l45ý 1585449584768

Zlatá doba vývoje techniky. Dneska se všichni natolik bojí neúspěchu, že pouze vylepšují stávající konstrukce.

+12/0
doporučit
17.12.2017 13:25

T31o79m34á50š 72T12a54t41í47č88e43k 5520282510528

Hehe, takže Schienenzeppelin byl vlastně hadrák, takový mega-předchůdce Velorexu! :-)

+11/0
doporučit
17.12.2017 1:37

D71a11v59i92d 15K97n71a82p74e57k 8167584916725

230km/h na začátku 30.let,tzn. skoro před 90 lety. A dnes označují ČD za velký úspěch, když Railjet jede na některých úsecích závratných 160 km/h. No, jo technický pokrok se nedá zastavit.

+15/−3
doporučit
17.12.2017 14:04

H79o37n31z53a 68T25a43r 3629912114432

Není problém to rozjet, ale zastavit to je umění .

+3/0
doporučit
17.12.2017 14:05







Najdete na iDNES.cz