Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J34i38ř72í 82S92c42h75w63a44c72h 8788344388796

Po přečtení celkem zajímavého článku se mi k nadpisu jen vybavilo to okřídlené.... volně cituji:

"tolik práce a přitom (v nadpisu) taková blbost!"

+5/−1
doporučit
20.12.2017 17:11

J89á49n 26H87r31a64b24i80k 6860557809430

Jako popularizační článek dobré, ale bohužel obsahuje spoustu nepřesností. Čtenář by mohl mít pocit, že to letadlo bylo skoro furt stejné a že podle aerolinek se měnili jen některé "detaily", jako třeba nové motory.... třeba rozdíl mezi 121 a 138 byl asi takový jako mezi A320 a A321....skoro by stálo čtenáři za to vysvětlit, jakým způsobem se vyvýjela B707 a že mezi dash80 a 707-120 stojí několik dalších letadel, které pak ovlivnují vývoj celé řady...jako třeba 707-020 (základ pozdějších 720) a 717-020 (KC135A) a že 707-120 je až třetí verze letadla, která se nakonec dostala k zákazníkovy jako ona známá 707 - 121 pro PANAM....

+2/0
doporučit
20.12.2017 13:09

P58e19t25r 25N16ě21m22e43č88e66k 1962564522243

Pěkný článek!

+1/0
doporučit
20.12.2017 7:36







Najdete na iDNES.cz