Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zapomněli jsme napsat: revoluce v hubnutí, EU vs. AI, homeopatie nefunguje

V oblasti vědy a techniky se toho každý rok stane více, než o čem stihneme na Technet.cz napsat. Než rok 2017 skončí, chceme připomenout pár událostí, které by neměly zapadnout pod stůl. Důležité i méně důležité studie, neobvyklá dilemata, ale i kuriozity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38i26ř25í 43G96r23o21m39a19n89n 4733585558606

Voda, kterou pijeme, by musela být univerzálním superhomeopatikem. Protože se setkala se všemi léky a nemocemi a má naprosto přesnou "koncentraci", jako ta nejlepší momeopatika ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+3/−2
1.1.2018 2:11

T28o41m39á82š 42K83o91s82t93r27o76u89n 9546532548420

Homeopatika fungují. Mám to vyzkoušené a pochybuji, že zvířata a malé děti si dokáží vsugerovat účinnost léku. Vědci budou tvrdit, že to není možné. Od podobných vědátorů jsme mohli slyšet již mnoho výroků. Například o tom, že už není dále co vynalézat, protože již bylo vše vynalezeno.

+1/−2
2.1.2018 12:52
Foto

P57a43v69e16l 45K19a53s75í75k80, 92T58e40c89h52n78e56t56.20c61z

Ano, budete překvapen, ale i zvířata a malé děti reagují na placebo, viz například http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19912522 nebo https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23598811 .

+3/0
2.1.2018 13:08

H56y66n85e80k 68M54r32t96v65ý 2160677669831

to by to zvíře muselo porozumět tomu, že je mu podáván (domnělý) léčebný přípravek.

dítěti to lze aspoň říct, pokud to není vyloženě kojenec

+1/−1
3.1.2018 14:27

J75a41n 39Š87v49a25d19l87e63n16k61a 9894429520

Ono hlavně rozumí tomu, že se uklidní chovatel. Občas to také dost pomůže, protože vnímavé zvíře (třeba pes) u chovatele rozpozná nervozitu, což může jeho stav dále zhoršovat.

0/0
5.1.2018 20:48

P13e74t96r 43S97v43o92b85o90d56a 9885467894850

Od kterych vedatoru jste slysel, ze neni, co vynalezat? Tohle je primitivni argument, navic falesny, protoze "slyset" jste to mohl jen stezi - jde o legendarni vyrok Charlese Duella z roku 1889, coz byl reditel US Patent Office; jeden byrokrat vs. "podobne vedatori", hm, to vidim bud na neznalost nebo na snizene rozlisovaci schopnosti ;-)

Jak jste u domestikovanych zvirat a malych deti vyloucil placebo a ovlivneni lecby chovatelem/rodicem? Tim, ze jste nekde slysel legendu, ze u deti a zvirat placebo nefunguje?

https://www.nature.com/articles/pr201366

... the placebo response was significantly higher in children younger than 12 years (54.3%) as compared with children older than 12 years (44.9%), whereas the drug response was similar (58.4 and 61.5%, respectively). By contrast, meta-analytic data from studies in adults using similar drugs and end points revealed an average placebo response rate of 34.7% (17).

+3/0
2.1.2018 13:11

E56l19i69š22k36a 73K63u58č22e90r17o41v11á 7739922593343

však to níže píšu: jen ten cukr, na kterém je ta "homeopatická látka" nastříkána jako na nosiči, je neuvěřitelný homeopatický koktejl.

0/0
6.1.2018 9:27

R89i36c12h29a31r67d 71M68i32c90h89a49l81o97w12s34k32i 1401539465486

Nakonec ten rok 2017 nedopadl špatně. Homeopatie stále funguje, navzdory přání neschopných eurovědců a jejich místních alpinistů a jsem si jist, že bude fungovat i roce následujícím. Hodně zdraví, všem!

+1/−2
31.12.2017 23:46

J63i68ř87í 53G62r16o36m66a42n28n 4913405328976

Hloupí lidé se vždy najdou. Naštěstí je zákon ochrání. Homeopatie se rokem 2018 stane minulostí. Věřte mi. Já přeji všem, co bohatnou na zoufalství nemocných, aby sami chcípli. Šťastný Nový rok a smrt homeopatii.

+3/−2
1.1.2018 1:57

R20i86c65h35a50r96d 53M13i82c73h18a39l91o14w16s77k42i 1491229855366

Škoda, že máš prázdnou duši. V tomto stavu se s Tebou nedá diskutovat. Jsi zlý, nevzdělaný a neschopný cokoliv pochopit.

+2/−3
1.1.2018 3:27

T66o24m75á68š 61K45o12s89t71r96o19u59n 9106902478660

Myslíte farmaceutické firmy, které bohatnou na chemoterapiích a antibiotikách??

+1/−1
2.1.2018 12:53
Foto

P15a12v49e94l 59K84a23s44í33k23, 31T59e64c84h52n27e46t71.52c72z

Jak farmaceutické firmy bohatnou na antibiotikách, prosím? Antibiotika se naopak farmaceutickým firmám moc nevyplácejí, což je docela problém, protože na vývoj nových antibiotik tímpádem nejde moc prostředků.

+1/−1
2.1.2018 13:10

P89e65t87r 61S50v23o20b76o98d79a 9915237684200

Za domaci ukol si, prosim, projdete vyrocni zpravy farma firem, at vite, na cem opravdu bohatnou. Roche, Pfizer, Eli Lilly, Novartis, GlaxoSmithKline ...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_pharmaceutical_companies_by_revenue

+1/0
2.1.2018 13:20

E37l46i72š90k75a 81K10u40č44e48r23o52v34á 7859532903223

no ale tak zlé to zas není. osobně by stačilo tisknout na ty tubusy a letáčky něco podobného jako na cigarety. něco jako "princip homeopatické léčby není založen na poznatcích současné vědy a opakovanými pokusy nebyl zaznamenán účinek převyšující účinky placeba".

0/0
6.1.2018 9:26

J37i48ř73í 76F48i23š86e53r 1463742461446

Vesmír naštěstí funguje i navzdory omezenému lidskému poznání. A jednou i ti vědci konečně zdůvodní, jak je možné, že homeopatie funguje.

+1/−1
1.1.2018 9:58

P53e30t18r 90S53v57o15b54o55d95a 9705727584310

... to vedci uz udelali. Jen se to nelibi :-)

+1/−1
1.1.2018 20:00

P49e48t97r 87S33v32o18b66o64d73a 9945437874320

... a je neco spatneho na tom, ze homeopatika funguji jako placebo? ;-)

+2/0
1.1.2018 20:01
Foto

P84a46v38e16l 62K94a90s28í14k60, 80T38e47c45h65n40e76t10.28c27z

Jestli opravdu funguje, nebude problém to dokázat, že? Tak proč se homeopaté brání klinickým testům účinnosti? Proč protestují proti tomu, že by homeopatika měla splňovat požadavky na účinnost. Působí to na mě, jako když žák tvrdí, že má na vysvědčení samé jedničky, ale odmítá toto vysvědčení komukoli ukázat...

+1/0
2.1.2018 12:52

J73i48ř55í 58F50i23š36e85r 1643432941196

A na mě to působí, jako když mistr světa ve sprintu na 100m to má dokázat tak, že bude mít nejlepší čas na 100m prsa. Je to úplně jiný svět a nejspíš to bude chtít nejdříve najít i jiný způsob testování. U klasických léků to vnímám jako nemoc-lék, kdežto u homeopatik jako nemoc-člověk-homeopatikum.

0/−1
2.1.2018 15:08

P68e82t68r 19S67v64o19b62o39d31a 9445467164940

Na me to pusobi, ze v racionalnim svete pri kazdem dobre vymyslenem pokusu pro overeni ucinku homeopatik jejich ucinek zmizi, respektive stane se ekvivalentem placeba.

Ale v iracionalnim svete je vsechno mozne. Tak jako svati vykonavaji zazraky, muze fungovat i homeopatikum. V Mariasteinu, svycarskem klastere nekolik kilometru od francouzskych hranic je zazracne Jezulatko, ktere uzdravuje chrome. Klaster stoji nad jeskyni nad skalou, ze ktere se zritil kdysi jeden slechtic a jeho sluhove ho nasli pod skalou bez vaznych zraneni. V jeskyni je modlitebna s jezulatkem. Chodba do jeskyne je lemovana stovkami desticek dekujicimi za uzdraveni. To je fakt, ti lide se modlili a uzdravili ... a ti, co se modlili a neuzdravili nemeli duvod davat na stenu dekovnou desticku ...

+1/0
2.1.2018 17:10

J83i71ř11í 34F96i93š25e70r 1583462901796

Já se nemodlil ani nevěřil a přesto po 20ti letech konečně uzdravil a současně objevil svět, který mě, jako technicky myslícího člověka, hodně překvapil.

0/−1
2.1.2018 17:21

P64e48t68r 15S62v69o64b70o68d64a 9755567724220

Tomu rozumim. Clovek neni stroj a na jeho komplexitu technicke mysleni cloveka jednoduse nestaci. A existuji empiricke zkusenosti, ktere veda nevysvetlila a bude mit problemy presne vysvetlit - napriklad jak funguje placebo.

Ale porad si myslim, ze neni nutne u kazde udalosti, kterou nechapeme, vymyslet vysvetleni, ktere by popiralo fyzikalni zakony.

+1/0
2.1.2018 18:00

J90i64ř86í 52F14i18š51e55r 1393632841406

Mám svou představu o prostoročasu a v ní není homeopatie kolizní. Již jsem několikrát v příspěvcích této diskuze zmínil slovo "informace", čemuž se někteří skeptici vysmáli a okamžitě volali po popisu a důkazech (obvyklá reakce). U homeopatie je zbytečné hledat nějakou chemicko-biologickou reakci, protože účinná látka tam vůbec nemusí být. Já mluvím o informaci převzaté z původní ředěné látky. Informaci, která se otiskuje do struktur, které jsou na mnohem nižších rozměrech, než jsou subatomární částice. A tato informace je nějak čitelná lidským mozkem, což je již měřitelné na kůži člověka. Toto mám odzkoušené a to co jsem viděl a vyzkoušel bylo skutečně jako magie. Dávám si tomu své vysvětlení, podle toho jak vidím svět. A ten můj svět není o hmotě a energii, ale jeho základem je informace, která následně určuje, jak se mají k sobě spojovat subatomární částice, atd.

No a co se týká homeopatik, tak ty pouze mozku předají informaci a s původcem nemoci si už lidské tělo poradí samo.

Tudy by se dalo vysvětlit i to placebo, které tu několikrát zmiňujete. Lidské tělo zkrátka ví, jak se uzdravit z jakékoliv nemoci, jen občas potřebuje popostrčit. Homeopatika jsou takovým cíleným popostrkovadlem.

Klasické léky na rozdíl od homeopatik schopnosti lidského těla uzdravit se odsouvají stranou a cílí přímo na původce nemoci.

V obou případech (klasika i homeopatie) je klíčová správná identifikace původce nemoci a v tomto jsou postupy, které jsem poznal, dokonalejší (biorezonance, EAV, znalosti akupunktury a homeopatika) a hlavně výrazně levnější, protože spočívají na tom, že tělo si samo řekne, kde a jaký má problém, jen je potřeba se ho umět zeptat.

0/−1
2.1.2018 18:55

P46e11t93r 97S33v32o28b87o98d70a 9925337684730

... takze homeopatie potrebuje aspon nejake vedomi, k tomu, aby fungovala? ... zajimave, to placebo taky ;-)

... lidske telo "nevi", jak se uzdravit, ale jako produkt evoluce ma v sobe radu mechanismu, ktere jsou pripravene uzdravovat. Radu z nich poradne nezname. Ale spousti a brzdi je biochemicke procesy, zadna magie. Tedy pokud za magii nepovazujete schopnost bunek reagovat na nizke koncentrace latek (exemplarnim pripadem je cich). Ale bezny se zivot bunek se odehrava v mikro-, nano- a pikomolarnich koncentracich ...

... a i informace se taky redi a poskozuje ... proc by mela byt informace v zivych systemech nestala a v protrepane kapaline stabilni v radu mesicu? ... dobre, nemusite hledat chemicke-biologickou reakce, kazdy si muze myslet, co chce. Ale znamena to rezignovat na racionalni mysleni? Kde pak konci podvodni mastickari a zacinaji homeopati, kdyz oba budou argumentovat, ze fungovani jejich produktu je mimo lidske poznani? Za poslednich 20 let jsem potkal dost homeopatickych nadsencu. Solidni argumenty nemel zadny z nich. A dodnes nechapu, v cem jim vlastne vadi, ze by homeopatie fungovala jako placebo. Takze je to porad dokola. Vite, co by me presvedcilo, ze homeopatie neni placebo? Homeopaticke projimadlo. A taky homeopaticky pesticid. Ale uplne nejvic smrtelny homeopaticky jed.

+1/0
2.1.2018 19:34

J44i36ř28í 94F53i61š83e13r 1593822161416

Ano, je to pořád dokola.

Vím co jsem viděl a vyzkoušel a to nebylo žádné placebo. Během minuty na mě homeopat otestuje 5 homeopatik. Pro mě pět anonymních, stejně vypadajících lahviček. Myslíte, že je to placebo, když mé tělo pomocí měření projevilo reakci jen na jednu z těch pěti lahviček?

Homeopatikem organismus vylaďujete do rovnovážného stavu, tak těžko můžete očekávat homeopatické projímadlo či jed.

0/−1
2.1.2018 19:50

J81a37n 19Š19v14a30d31l32e63n76k69a 9404539380

Vzhledem k tomu, že EAV je podvod, nefungovalo na vás ve skutečnosti nic. Anebo to byla sázka do loterie. Jednou u toho přístroje udělali, jako že fungoval, a pak jste věřil, že vám homeopatikum pomůže, čímž vám působením placebo efektu skutečně pomohlo. Vrátím se k tomu informačnímu otisku, o němž jste psal: ve sklenici vody máte úplně všechna homeopatika světa. Otiskla tam svou informaci. Proč si myslíte, že je sklenice vody méně účinná, než když vám homeopatikum předepíše homeopat?

+1/0
2.1.2018 20:05

J83i22ř29í 71F63i82š39e37r 1163292201686

Myslím, že jsem vám toho pane Švadlenko o svých zkušenostech napsal již dost, dokonce jsem psal i názory na vše co zde zmiňujete, takže je zbytečné opět otevírat stále dokola tutéž diskuzi.

0/−1
2.1.2018 20:10

J40a78n 61Š97v43a25d27l89e45n59k89a 9604879130

Napsal jste toho dost, ale spíše jste tím potvrdil placebo efekt a také to, že sebou snadno necháte manipulovat různými šarlatány.

0/0
6.1.2018 19:59

J47i50ř27í 67F65i87š51e25r 1763712821876

Vůbec mě neznáte, tak tu nepište o nějakých manipulacích. Zatím tu se mnou a mými texty manipulujete akorát vy. Žádný placebo efekt jsem nepotvrdil. Já vám tu jen píšu o svých zkušenostech, nechápu proč se pořád snažíte mě přesvědčit, že jsem neviděl to, co jsem viděl.

0/0
6.1.2018 20:08

J29a32n 12Š54v31a88d98l45e88n51k70a 9654439540

Neznám. Dovozuji na základě toho, co je již prokázané. Buď sebou necháváte manipulovat, nebo jste sám tím šarlatánem, který podvádí jiné. Jiná možnost není.

0/0
6.1.2018 23:11

J23i62ř91í 34F32i68š82e59r 1453882191486

Ano, pro vaše černobílé vidění světa skutečně není.

0/0
6.1.2018 23:16

J62a32n 26Š25v12a89d24l54e94n93k87a 9904389100

A co je ta další možnost v tom vašem nečernobílém vidění světa? Nějací neviditelní trpaslíčkové, které věda nezná, ale které určitě jednou prokáže?

0/0
6.1.2018 23:23

J61i52ř24í 94F79i60š33e21r 1733872331526

Nebo virgule, nebo zubní víla, nebo jiná konina, kterou jste tu vymýšlel. Můj názor znáte, nesouhlasíte s ním, ok.

0/0
6.1.2018 23:27

J48a23n 15Š69v86a22d44l81e36n75k29a 9734499790

Jasně, věříte v nadpřirozené síly. Magie, pohádky, říkejte si tomu, jak chcete. Toto magické myšlení provázelo lidstvo od pradávna. Dnes mu věda postupně přichází na kloub.

0/0
6.1.2018 23:31

P50e87t58r 28S74v10o94b31o16d39a 9445497184580

1) lidska mysl je problematicky poznavaci nastroj, ktery mnoha znamymi zpusoby selhava a deformuje si realitu.

2) 5 homeopatik? Ze stovek tisic moznych latek vezme pet a otestuje je zpusobem, jak by se dalo testovat nejucinnejsi placebo? Samozrejme, ze kdyz mozek nabudim informaci, ze budu testovat nejucinnejsi vzorek, ze vetsina lidi na nejaky vzorek zareaguje a jejicj mozek je presvedci ve sebe-posilujici zpetne smycce, ze tenhle vzorek je fakt jiny.

3) jedna z peti lahvicek spravi tu chybejici informaci? V otevrenem metastabilnim systemu z 4x 10^13 bunek, jehoz vyvoj a funkci kontroluje duplicitni informace v 3x10^9 nukleotidech skrze 25 000 protein-kodujicich a >10^5 nekodujich genu. Leta lecba skrze wishful thinking ...

4) Jasne, homeopatii to doladite, ale nikdy nerozhodite, protoze sila je jenom jedna ;-) ... takze rovnovazny stav vyvest z rovnovahy, i kdyz rovnovaha se v zivem systemu vzdy ustavuje. Budiz. Tak by me presvedcil homeopaticky lek na cystickou fibrozu nebo akutni myeloidni leukemii.

+1/0
2.1.2018 20:31

J24i51ř57í 37F91i58š50e10r 1493352171746

ad 1) Pravděpodobně i neznámými. Ale nepotřebujete znát chování lidské mysli, stačí když komunikuje s tím přístrojem.

ad 2) Ano, třeba 5, záleží na postupném výběru z těch tisíců. Je zbytečné testovat třeba HPV, když předchozími testy byly viry vyloučeny. Nepopisuji zde detailní průběh celého vyšetření.

ad 3) A proč ne? Obsah lahvičky není to, co původce nemoci likviduje, takže se nemusí prát s těmi obrovskými čísly. Ty má pod kontrolou mozek/mysl/něco za tím. Což samozřejmě opět svádí k tomu placebu (to nemá s takovými počty problém?).

ad 4) To jsou pěkné špeky. U obou je původce nemoci problematický. V tom prvním případě je to poškozený gen, v tom druhém případě je původce dokonce neznámý. Co se týká poškozených genů, tak přes akupunkturní body je možnost naměřit, že existuje nějaké genetické poškození buněk. Nemám info, zdali jsou pak nějaké postupy na detailizaci toho poškození a zdali existují homeopatika, která pomohou toto poškození opravit. No a u neznámého původu nemoci lze těžko co napravovat, ale je jistá možnost toho původce odhalit, když ho neodhalí se všemi svými možnostmi současná medicína.

0/−1
2.1.2018 20:58

J56a55n 73Š84v33a50d55l98e20n45k61a 9544239320

ad 4) Ha, to jste mě dostal. Vy umíte přes akupunkturní body zjišťovat sekvenci genomu? Poškozené geny mají pozměněnou sekvenci. Rozlišit to můžete pouze genetickými metodami. A ejhle, také akupunkturou... 8-o Petře, čteš to? Až budeš příště sekvenovat, můžeš ušetřit. Kdepak posílat vzorky do SeqMe nebo s tím chodit za Čestmírem Vlčkem. Zbytečně drahé. Příště použij třeba siderické kyvadélko nebo virguli. A budeš to vědět hned.

0/0
5.1.2018 20:56

J56i26ř17í 74F34i46š14e85r 1673842271906

Už jsem jednou zmiňoval, že máte bujnou fantazii. Zase mi tu předhazujete něco, co jsem vůbec nenapsal. Vy jste si to díky své fantazii doplnil a pak se tomu smějete. Takže se vlastně smějete sám sobě.

0/0
5.1.2018 20:59

J81a89n 39Š49v47a32d21l98e53n49k57a 9314169930

Ale kdepak. Přesně tohle jste napsal. Vy jste psal o poškozeném genu. A to je přesně změna sekvence. Tu dnes věda zjišťuje tak, že buď provede polymerázovou řetězovou reakci se specifickými priméry, anebo ten úsek musíte osekvenovat. Vy tu velmi odvážně tvrdíte, že "alternativní věda" to umí zjišťovat z akupunkturních bodů. Kdyby to byla pravda, tak je hrozně divné, že to žádná vědecká instituce nepoužívá. A ona to pravda není. Jenom šíříte výmysly různých šarlatánů. Podílíte se na šíření lží a matení lidí.

0/0
6.1.2018 19:58

J93i19ř47í 78F88i13š24e68r 1113332921746

Nepsal jsem o genu, ale o genetickém poškození. Kombinace využití znalostí akupunkturních bodů a mnou zmiňované technologie vám tělo sdělí, zda máte či nemáte nějaké genetické poškození. Ne který je to gen. Žádnou takovou detailní informaci se touto cestou zatím nedozvíte.

Nepřemýšlel jste někdy nad tím, že způsob poznání organismu pomocí neustálého rozdělování lidského těla na menší a menší části možná není ta správná cesta? Že možná existuje cesta daleko snazší a to využít již miliardy let existující technologii na které jsou organismy postavené a jen se ptát co organismu chybí a být mu pouze nápomocen v jeho schopnosti se vyléčit sám?

0/0
6.1.2018 20:16

J11a70n 70Š69v87a87d67l42e67n64k69a 9694969390

Psal jste o genu. Asi vůbec netušíte, co to cystická fibróza je. Pletete si nefunkční protein a poškození DNA. DNA je z pohledu buňky v pořádku, k tomu poškození došlo k minulosti a výsledkem byla mutace. Dnes je z toho genu produkován chybný protein, jeden z buněčných kanálů pro jisté ionty. Takže ten váš bláznivý přístroj nemůže detekovat poškození DNA. Může zjistit leda tak odlišnou sekvenci. Podobnou vylhanou metodu tady na blogu propaguje pan Koliandr, sám léčitel a zřejmě i šarlatán, takže si tím dělá reklamu. Lže o tom, že ta metoda umí zjistit mutace v DNA, v každé buňce. Ale to za současného stavu poznání možné není.

0/0
6.1.2018 23:15

J43i24ř77í 17F68i84š67e39r 1513932471876

Tak pokud je to mutace z minulosti a z pohledu současného organismu je v pořádku, tak se nejspíš mnou zmiňovaným postupem zjistit nedá. Neznám detaily okolo cystické fibrózy a neznám současné poznatky genetiky. Vy na to nejspíš budete odborník, když se tu oháníte odbornými pojmy. Tak raději zaměřte svou energii k tomu, abyste třeba tuto nemoc pomohl léčit.

0/0
6.1.2018 23:28

J95a24n 75Š22v87a15d56l72e31n49k37a 9824609680

Chápu, odvádíte pozornost, protože jste v koncích. Tohle jste totiž uvedl: "V tom prvním případě je to poškozený gen, v tom druhém případě je původce dokonce neznámý. Co se týká poškozených genů, tak přes akupunkturní body je možnost naměřit, že existuje nějaké genetické poškození buněk."

A je to naprosto přesné. Šarlatáni často předstírají, že dokáží zjistit pozměněné geny. Vy jen šíříte výmysly šarlatánů. Když jsem vás nyní konfrontoval, snažíte se mlžit, že vlastně nevíte podrobnosti. Ale nejdříve jste ty lži sám uvedl. Proč uvádíte výmysly, pokud o dané věci nic nevíte? To totiž znamená, že sebou necháte manipulovat: uvěřil jste těm výmyslům a šíříte je dál.

0/0
6.1.2018 23:34

J62i73ř35í 38F48i77š81e58r 1693102891936

Na co jsem uvedl špatně? Příčinou cystické fibrózy je špatný gen. To že je z minulosti, to jsem skutečně nevěděl. No až budu mít vystudovanou medicínu, tak to vědět budu. Tak jsem vyšel ze špatného předpokladu. To nic nemění na tom, co jsem napsal.

A kdybyste komunikoval méně provokativně, tak stačilo mě jen upozornit na to, na co jste mě upozornil, protože vím o této nemoci jen to, co ví laik, místo těch svých doplňujících úvah o šarlatánech.

Já s vámi nemíním bojovat o to, kdo má pravdu. Sdělil jsem vám ze začátku své zkušenosti a nesmyslně jsem se nechal zatáhnout do podivných debat doplněných vašimi květnatými a nesmyslnými příměry.

0/0
6.1.2018 23:49

J64a17n 16Š70v28a75d32l98e91n52k65a 9554769640

Pouze vás od počátku upozorňuji na to, že metodami "elektroakupunktury" chybný gen opravdu nezjistíte. To je celé. Pokud někdo říká, že ano, lže. Vy tuto lež ochotně šíříte, jak jste předvedl výše.

0/0
7.1.2018 0:05

J23a33n 17Š92v85a94d55l98e31n93k13a 9224559690

Víš, čím to, Petře, testovali? EAV je metoda elektroakupunktury. Měří jakési neexistující energetické dráhy. Takže ve skutečnosti neměří nic, kdepak nějakou reakci organismu. Ale alternativci ji rádi používají, protože to vypadá vědecky. Pomocí EAV "stanoví" nějakou neexistující chorobu, pak nasadí "léčbu" a po nějaké době pomocí EAV "prokážou", že léčba zabrala. Jinými metodami to neověřují. Pan Fišer má pravdu, už jsme o tom debatovali. Ale abys věděl i ty.

0/0
5.1.2018 20:51

E16l46i53š75k31a 93K49u48č66e59r31o61v60á 7619762203173

a to byste se divil, jak přísně, opravdu přísně zkoumá Vatikán zázraky. a zázračná vyléčení jsou otázkou psychosomatiky.

0/0
6.1.2018 9:39
Foto

J79i61ř83í 63D57v51o76ř23á94k 5475659840228

Astrologie tvrdí, že den, měsíc a hodina vašeho narození určují váš další osud (což je prokazatelně nesmysl). Astrologie „funguje“ pouze v tom smyslu, že astrologové díky svým tvrzením vydělávají peníze důvěřivých nebo zoufalých zákazníků.

Zdroj: https://technet.idnes.cz/zpravy-2017-veda-technika-pure-studie-umela-inteligence-homeopatie-crispr-who-mor-gda-/veda.aspx?c=A171227_132722_veda_pka

https://ona.idnes.cz/horoskop-2018-vztahy-laska-0x5-/vztahy-sex.aspx?c=A171201_143113_vztahy-sex_jup

???

+1/0
31.12.2017 18:25
Foto

P67a16v30e61l 91K54a98s88í33k81, 24T74e66c57h71n33e44t93.31c21z

No jo... S tím nic neudělám.

+1/0
31.12.2017 20:43

H85y33n60e70k 15M57r94t76v61ý 2360567839621

mně připadá zajímavé u kolika homeopatů vídám na cedulkách titul MUDr.

možná by po zapojení se do obřího kšeftu s destilovanou vodou měli státu uhradit náklady na studium ;-)

+4/−2
31.12.2017 10:36



Najdete na iDNES.cz