Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T78o68m18á90š 81H70r19u58b85ý 4189310204136

Zase bych to prvorepublikové letectví tolik neidealizoval... Start dejme tomu někdy do roku 1930 byl dobrý, ale v době, o které píše tento článek, už se docela projevovala stagnace a v podstatě nevzniklo žádné letadlo, které by bylo na úrovni potřebné pro WWII.

Chyběly lepší motory (to je zmíněno i v článku), ale do jisté míry naše továrny zaostávaly i v teorii aerodynamiky, materiálech atd.

Ve výsledku vlastně nevznikl vůbec žádný použitelný bombardér (řešilo se licencí SB-2 z SSSR), stíhačky skončily dvouplošnou B534, relativně moderní B135 poprvé letěla až v době Mnichova, do výzbroje by se dostala odhadem tak 1940.

+9/−1
doporučit
2.1.2018 13:44

O64n97d42r60e68j 27P69a58t31e93k 5160570889571

Jestli voni Amíci nakonec tu Černou vdovu - stíhacího nočního zabijáka neokopčili od naší Pragy. :-) (pochopitelně žertuji)

+4/0
doporučit
2.1.2018 6:37

L83i70b72o86r 32M48o18u97č49k24a 1348397315442

do ted jsem si myslel, ze tlacna muze byt je vrtule .. a on i motor :-)

+2/0
doporučit
2.1.2018 7:52
Foto

M67i84c84h65a92e44l 95D37o21s65t43a83l 8773571747125

Tehdá jsme ohromovali svět v mnoha směrech a odvětvích.Nyní jsme jen ohromeni jak všechna ta sláva šla do kopru,protože tomu tak západ chtěl,aby byli na vrcholu a za hvězdy oni.:-/

+1/−32
doporučit
2.1.2018 6:04







Najdete na iDNES.cz