Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Držíte dietu? Vědci znají vaše úhlavní nepřátele: čas, mozek a geny

Držet - a hlavně dodržet - dietu je pro mnoho lidí téměř nemožné. Vyžaduje to ohromné sebezapření, a dlouhodobé výsledky mohou být i tak minimální. Psychologové a nutriční specialisté identifikovali hlavní překážky, které lidem brání splnit svůj cíl a trvale zhubnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a66g75d35a41l59e89n40a 13H80r16o41n82o95v66s75k23á 3520422424669

Po delší době zajímavý delší článek (neříkám, že jsem četla všechno:-).

0/0
7.1.2018 16:44

F91r31a88n84t91i69š70e47k 54K37a97l33v40o61d58a 5657197863251

Ono pokud by se napsalo, že za to mohou nekvalitní potraviny, ve kterých nalezneme látky, které k obezitě přispívají lvím podílem, mohli by se ozvat ti, kteří z prodeje těchto potravin profitují ;-)

+2/0
7.1.2018 6:15

A25l43e44n19a 85V65e73s66e10l90á 3933181825868

Nikdy nejde o konkrétní potraviny, ale o sestavení jídelníčku jako celku.

Pojem "nekvalitní" je beztak relativní. Kdyby ve středověku pekař do bílého pečiva přimíchával šrot, máchali by ho v koši ve Vltavě, dnes si zas stěžujeme, že pekaři těsto přibarvují, aby vypadalo jako že v něm je šrot a zatím není...

+4/0
7.1.2018 9:24
Foto

J52i95ř45í 85K50r49á88k29o91r57a 9529183

Ta vaše agresivní reklama mi fakt začíná lézt na nervy. Pro technet mám ten program, jehož jméno se tu nesmí vyslovit, trvale vypnutý, ale asi ho zase zapnu i tady.

Tenhle formát článků je otravný. Desetkrát si nechat načíst reklamy, než se dostanu na konec, se mi fakt nechce. Ale ještě by se dalo, kdyby ta reklama byla snesitelná. Kdyby ti amatéři, co to u vás programují, znali základní věci. Třeba že box na reklamu by měl mít od začátku danou výšku. Co se asi stane, když vyrenderujete prázdný box s nulovou výškou a pak do něj začnete tahat poměrně obsáhlou animaci. Po pěti sekundách čtení mi text poskočí dolů, protože ten box se najednou roztáhne o 200-300px. To nemluvím o reklamě, která mi zničehonic překryje část textu nebo nadpis. Stránka poskakuje sem a tam, část textu nevidím, když kliknu někam, kde se to tváří jako white-space, otevře se mi místo článku reklamní stránka..., jděte fakt do háje.

+2/0
6.1.2018 21:15
Foto

P18a20v14e64l 26K27a32s57í21k13, 29T27e13c69h56n60e28t24.46c87z

Který prohlížeč prosím používáte? Zkoušel jsem to ve čtyřech nejpoužívanějších a problémy, které popisujete, jsem neviděl.

0/0
6.1.2018 21:41
Foto

J65i22ř78í 67K47r35á95k50o85r65a 9779573

Chrome v poslední verzi.

+1/0
6.1.2018 22:14
Foto

P31a90v80e89l 53K65a68s29í48k33, 82T31e32c85h58n45e96t33.92c70z

Hm. Nenašel jsem to. Je možné, že to bylo tím stránkovaným článkem (po načtení poskočí na "začátek článku", což podle rychlosti připojení může být i po několika sekundách od otevření stránky). Teď jsem zrušil stránkování, takže pokud to bylo tím, tak už to zmizí. Dejte vědět. Díky, že jste nás dal na whitelist :-)

0/0
7.1.2018 20:38

P64e78t94r 41V45a27l90e31n81t70a 5559358702948

Mohu potvrdit v mobilním chrome. Načte se mi stránka a reklamy mi ji posouvají. Např. jdu do diskuze a klepnutím na "dle vlákna" se mi kurzor dostane do uživatelského jména. Protože než prohlížeč vyhodnotil klepnutí, načetla se vrchní reklama. Nebo když se chci vrátit na článek a něco tam najít, tak mi to po pár vteřinách odskáče. Jak se načítají reklamy.

0/0
10.1.2018 14:56

B80a78r75b70o74r58a 76P67e27t88r95o46v24á 3495464144885

Já to vidím možná ještě kousek jinak..Po onemocnění se štítnou žlázou, léčení a následné operaci jsem během roku přibrala hodně přes 30 kilo... A to jsem fakt přibírala i z fotky jablka. Následujících pár let jsem se trápila, vážila počítala každé jídlo podle kalorických tabulek, řešila poměr tuků a bílkovin... snažila se o pravidelný pohyb bez toho abych si zničila klouby a začala nenávidět a bát se každého jídla... po asi pěti letech jsem zhubla celkově maximálně 8 kilo. A pak jsem to vzdala a vykašlala se na všechno.. Do jídelníčku vrátila smetanu, pečivo a vlastně všechny zde zakázané potraviny. Zase jsem ochutnala - opravdu - smažený řízek... a začala se z jídla zase těšit místo stresu, kolik zase přiberu, když soustem navíc "přešvihnu" gramáž rýže.. Během roku jsem sundala asi 20 kilo - a podle oblečení pozoruji, že ještě pořád není konec... bez stresu, bez počítání.. se stejným životním stylem ohledně pohybu..Takže za mě - je to v mozku.. když se bojím jídla - mozek ukládá a ukládá všechno na dobu, kdy jídlo vynechám úplně...

Od té doby se opravdu směju tady těm chytrým, kteří tvrdí, že tělo funguje jako stroj ohledně příjmu a výdeje potravy..

0/−1
6.1.2018 17:33
Foto

P41a83v85e66l 52K94a48s53í35k73, 46T47e76c77h56n59e36t14.78c69z

Píšete "všechny zde zakázané potraviny" - můžete prosím upřesnit, co tím myslíte, tím "zde zakázané"? Článek výslovně píše, že diety obvykle dlouhodobě nefungují. O nějakém zákazu potravin tam není ani slovo.

0/0
6.1.2018 18:06

E35l58i44š93k95a 60K16u44č97e12r50o83v76á 7809232503833

Zalogujte se tak na měsíc na STOB (www.stob.cz) nebo na kalorické tabulky, nastavte si příjem na 6000 kJ (jako většina žen) a zkuste se vejít do doporučené skladby makroživin. Pak brzy zjistíte, které potraviny jsou zakázané. Lépe řečeno, že je prostě musíte vyřadit z jídelníčku, pokud nechcete nastavené parametry překračovat.

0/0
6.1.2018 18:51
Foto

E38v37a 82H36r26a48d83e39c30k49á 8203484865863

Nevím, jak to má nastavené většina žen, ale já mám mít příjem živin 7300-8000 Kj. 6000 Kj není ani bazál a žádné potraviny nejsou zakázané... :-P

+2/0
6.1.2018 20:19

E45l66i44š62k82a 49K91u69č91e88r13o55v32á 7339612693953

byla jsem na STOBu tři roky ještě v době, kdy tam neměli stávající systém komunikace a profily byly víc otevřené, tak mám přehled. Ty obtížněji hubnucí, 40 +, to měly na 7000-5500 kJ a do toho ještě sportují. No a když máte dodržet předepsaná pravidla STOBu, tj. přiměřný počet SAFA, zeleninu 500g, objem bílkovin, 1,5 tekutin a ještě jídlo 5 x denně, tak se vám do toho hamburger, pizza a cola, ba ani bageta se šunkou a sýrem, nebo tousty z pečiva s máslema džemem prostě fakt nevejdou.

výsledek na sebe dá chvíli čekat, ale je neodvratný: po roce a půl takovéhoto režimu mi začaly padat vlasy, po dalším roce jsem skončila s těžkým zápalem plic na půlroční nemocenské. žijete tak zdravě, jak jen můžete, teoreticky byste měla hubnout, ale nehubnete, a viditelně vám začnou chybět živiny. což je problém, ke kterému u některých lidí dochází, ale zatím ho nikdo nedokázal uspokojivě vysvětlit kromě toho, že dotyčný ve skutečnosti švindluje. Zkusila jsem i to, co předřečnice, po tom zápalu plic jsem se na to na dva roky vykašlala... a výsledek je krásných 10 kg navíc. Ale aspon mám vlasy a baví mě žít, což mě na těch 6000kJ po tom roce pomalu bavit přestávalo.

+1/−1
7.1.2018 13:02

T64e16r75i 97S75i95r43o19v19a 5596637756217

5500 kJ je týrání. Mně se osvědčila aplikace v mobilu. Přizpůsobuju příjem podle denních aktivit (obvykle 6000-7500 kJ ) a k tomu cca 1/3 "bazálu". Hlad nemám a hmotnost jde zvolna dolů, cca 1,5 za měsíc. A to nejím nijak superzdravě, odjakživa mám problém narvat do sebe skoro jakýkoli ovoce či zeleninu. Ale snažím se aspoň nepřehánět sladký (vyloučit úplně ho nedokážu a ani nechci) a když už, tak vybírat hlavně to, co mi něco dá (cereálie s vlákninou, proteinové nebo nedoslazované ovocné tyčinky) a k tomu co nejvíc bílkovin. A semtam si dopřeju i tu pizzu nebo něco smaženýho. A ono to jde dolů, a bez utrpení. :)

0/0
8.1.2018 10:45

B94a95r21b25o15r27a 42P27e39t11r90o68v45á 3935324694265

Zakázané potraviny - tím jsem reagovala spíše na diskuzi..kde - pečivo ne...cukry ne...tohle ne.. a jak psala paní Eliška - když hlídáte glykemický index a kalorie - zakázané je skoro všechno mimo zrní a pránu :D

Jinak . za článek děkuji..konečně přístup, se kterým souhlasím a který nedělá z těch, kteří opravdu nemůžou zhubnout ani přes chytrá doporučení diskutérů - nežer, mj pevnou vůli a jsi neschopný/á když ti to nnefunguje

+1/0
6.1.2018 19:56
Foto

L60e76n59k52a 55M42a20t88o68u70š11k53o72v88á 9380937796929

Omlouvám se, jestli vás moje doporučení o vynechání mouky pohoršilo. Třeba já jím všechno včetně pečiva, ale snažím se nepřejídat, nejím večer, piju čistou vodu a hýbu se - hlavně chodím a doma mám rotoped. Ale je pravda, že jedu ‘udržovací režim’ nikoliv ‘hubnoucí.’

+1/0
6.1.2018 20:14

B17a44r17b27o44r37a 78P34e14t83r38o39v12á 3205494924985

nevyděsilo ..nebojte :D :D..ale dost často čtu diskuze - a vzhledem k tomu, že s pokusem zhubnutí mám dost dlouhodobou praxi..- načtenou literaturu od a do z.. tak se zájmem čtu názory a doporučení okolí...většinou chytré rady od lidí, kteří zhubnou tím, že vynechají dvakrát týdně moučník a zhubnout sami 15 kilo.. i já jsem zamlada fungovala podobně a nechápala, jak někdo vůbec může řešit problémy s váhou...

+1/0
6.1.2018 20:44

J85a25n 67P49a63v10e35l 8453552408736

Jenže Vy jste šla do druhého extrému. Nejíst je špatně. Jde o to jíst správná jídla. Problém je v tom, že každá druhá celebrita napsala kuchařka a v ní vyplodila, co je podle její slepičí hlavy správně a plno ženských to vzalo za své

0/0
6.1.2018 21:10

B65a21r62b73o64r10a 25P35e18t42r41o31v73á 3315374354595

Já jsem šla do řešení velké nadváhy s lékaři a odbornou literaturou..to hlavně...opravdu nejsem sebevrah, abych brala vážně nějaké diety celebrit...když nefungovalo - četla jsem dál, řešila složení stravy.. všechno... když nefungovalo nic a podpora všech načtených diskuzí - jak lidi s nadváhou jsou vlastně hloupí lempli, že rovnice příjem - výdej musí fungovat - - začala jsem se snad i bát jídla... Opravdu už věříma mám odzkoušené, že psychika dělá daleko více, než všechny diety i kaloriemi dohromady

0/0
6.1.2018 21:19

J39a68n 89P13a79v89e51l 8773222538526

Problém je v tom, že lékaři jsou také jen líní lidé a často papouškují informace z jejich studií, tj. před 30 lety.

On totiž neexistuje jeden tlustý univerzální člověk, u něhož je jedna univerzální příčina. Nicméně, u většiny z nich je to prostě špatný jídelníček a zlozvyky. Zbytek si buď musí zaplatit dobrého poradce a nebo si sám vyzkoušet, co na něm funguje. Třeba na mnoho lidí funguje paleo dieta, jenže ta vyžaduje oběti, neboť si člověk musí jídlo připravovat a musí z peněženky vytáhnout více. Což je pro většinu lidí limit, přes který nejdou.

+2/0
6.1.2018 21:32

B43a81r80b88o96r14a 67P92e31t64r73o11v94á 3235834654535

já popisuji svou zkušenost - nebudu tady obhajovat, že jsem měla správné poradce i lékaře... stejně si najdete argument, že jsem to vlastně dělala špatně :))...Už od prvního mého příspěvku v této diskuzi tvrdím a pořád si za tím stojím, že psychika dělá 90% hubnutí..a za tím si - díky své osobní a soukromé zkušenosti - stojím...

0/0
6.1.2018 21:55

J93a93n 27P36a74v74e16l 8863502698856

Budu hnusný, ale řeknu Vám, že nejste statisticky průkazný vzorek :-P

Ne, psychika dělá hodně. Vždy a ve všem. Ale tloušťka je skutečně většinou problém špatného stravování.

0/0
6.1.2018 21:59

B27a35r26b68o17r73a 11P55e43t81r70o21v67á 3305534334315

kdybych byla, měla bych svoji váhu už před čtyřmi lety... statistika je potfora..to si s ní vyřídím :D :d

+1/0
6.1.2018 22:10

M11a68g33d64a91l69e78n51a 29H55r79o89n96o22v22s34k31á 3550322294869

Psychika dělá 90 % hubnutí... To je bezobsažné - psychika totiž dělá všechno, dalo by se říct. Dobré psychické vyladění umožňuje zhubnout. Ale ani dobré psychické vyladění nezabrání přibírání, když se budete přejídat a nehýbat se.

0/0
7.1.2018 16:40
Foto

L50e77n35k80a 72M91a37t43o23u70š67k47o29v95á 9240937696339

A to by mě docela zajímalo, kdy nastal ten zlom a přehodnotila jste to. Jak se stalo, že jste začala jinak uvažovat, tak abyste si to jen nenamlouvala, ale kdy opravdu došlo k tomu uvědomění.

P.S.: pozitivní mysl má dobrý vliv vždy a na vše, ale že by člověk zhubnul jen tím, že má radost ze života, to je zvláštní, to slyším prvně :)

A stále máte nemocnou štítnou žlázu, nebo se to již spravilo? Nemohla jste zhubnout prostě tím, že se vám vyléčila štítná žláza?

0/0
6.1.2018 21:42

B97a37r32b81o10r63a 90P72e97t54r94o31v77á 3975384264595

Upřímně - asi před rokem a něco se ve mně něco zlomilo a vnitřně jsem vzdala veškerou snahu o řešení postavy -(před nemocí jsem mívala celý život míry 95/65/90..) přišly jiné životní problémy kvůli zdraví manžela... a já ani neměla čas řešit, co jím..a v psychickém pressu - aspon se najím podle chuti, když už nic a začnu se radovat z toho co ještě mám - se začala postava sama měnit..

No a o štítnou žlázu jsem komplet přišla hned při operaci - před těmi lety..ta už se fakt vyléčit nemohla :))nejsem nezmar a nedorůstám :))

Ale abych netvrdila, že jsem zhubla na smažácích a řízcích :D ..u nás se jí (dle mě ) relativně zdravě pořád..jenom když dostanu slinu a spořádám půl kachny s knedlíkem - řeknu si..jo dobré to bylo, užila sis

+1/0
6.1.2018 22:06

M90a97g82d29a77l50e18n15a 83H21r51o77n26o97v40s60k31á 3340902644689

A proč nejíte večer, máte konkrétní důvod? Některým lidem dělá večerní jídlo dobře. Některým ale ne. To vám doktoři ani výživový poradci neřekli?

0/0
7.1.2018 16:42

J76o70s88e98f 93N82o47v90a92k 5698192136468

Opět vynikající čtení. Díky!

+2/0
6.1.2018 15:02

M89a23r37i92e 30K82o67l69a24r90o50v42a 3740782756457

Nejvetsi chyba je soudit ostatni podle sebe. Pokud u nekoho funguje nejaky zusob stravovani prip. s jistym cvicenim, ma tendenci si myslet, ze na to prisel a poucuje ostatni a obvinuje je, ze nemaji vuli to dodrzet. Musime ale pochopit, ze vas zpusob klidne u ostatnich proste fungovat nemusi. Je to to same, jako byste rekli: ”Zkus o neco min dychat! Nedokazes to? Mas slabou vuli!”. Obezni lide prave maji vuli silnou, bojuji leta, cvici, omezuji se, a to celozivotne. Kazdy z nas zna lidi hubene, kteri nevydrzi pust ani par hodin, cpou se cukrem a reknou, ja na cviceni nejsem, nechce se mi. Mam zkusenosti z praxe, jako priklad uvedu divku, ktera snizovala porce tak dlouho, az zacaly zdravotni problemy a musela prestat – pritom mela jeste porad nadvahu! Tito lide si zaslouzi nas respekt za snahu. Hubeni by meli byt radi za tu vyhodu a rejpalove by mohli prokazat pevnou vuli treba celozivotnim a kazdodennim studiem neceho, co je nebavi, uvidi se, jakou maji pevnou vuli.

+5/−1
6.1.2018 13:34

J27a13n 14P51a91v61e27l 8493132228366

8-o;-D:-P;-(

Ne, absolutní většina tlustých lidí nemá silnou vůli. Oni jí většinou nemají ani ti hubení. Spíše jde o to, že ti tlustí mají špatné návyky od dětství, zatímco ti hubenější jsou od dětství zvyklý na zdravější životní styl. Nemohu paušalizovat, ale vidím kolem sebe x tlustých lidí a jasně vidím, že za to může životní styl. Znal jsem holky, co se pokoušely hubnout. Když jim někdo radil jak mají jíst, zhubly. Klidně i na rok. Jenže pak se vrátily ke starému stylu a zase to nabraly.

+3/0
6.1.2018 14:10

M82a30r46i94e 71K51o55l19a67r92o82v46a 3280532616347

Vy jste snad dokonaly? Zrejme ne, minimalne nemate dost informaci o teto problematice. Pevnou vuli lidi nemaji obecne. Zadne prekvapeni, komu se chce cely zivot jist neco, co mu nechutna, pocitat kalorie, cvicit... Vy snad delate s nadsenim veci, ktere vas nebavi, jite jidla, ktera vam nechutnaji? Muzu vam rict, ze spousta obeznich ma zivotospravu skvelou ve srovnani se stihlymi. Ano, jsou lidi, u kterych je obezita zpusobena zivotospravou. Ale je strasne moc lidi, kteri se moc snazi, jen je opravdu tezke docilit nejake vysledky. Velice jednoduchy priklad: diabetik, ktery presel z tabletek na insulin vam prijde do ordinace s tim, ze pribral, ackoliv neji vic. Ano, samozrejme, ma pravdu. Zjednodusene receno, bez inzulinu nepriberete, protoze nema co dat prikaz k ukladani. Kde jsou tady ty skvele teorie o prijmu a vydeji? Uznavam ze pokud nejste odbornik, muzete mit sklon verit tem bludum, ze rozhoduje jen pevna vule, prijem/vydej, atd. Ale od toho jsou tyto clanky, poskytnout informace a umoznit lidem zmenit nespravne nazory. Pokud to neudelate, je to to same, jako byste obvinil nemocneho cloveka z nemoci. Dokonce bych nevycitala nic ani tem, kteri ten boj s nadvahou vzdaji. Kdo je perfektni? Dokonale vzdelany, dokonala zivotosprava, dokonaly vzhled, chovani, zivot, atd? Je zvlastni, ze akceptujeme, ze jsou lidi s perfektnim sluchem a lidi naprosto hlusi, nekteri maji talent na sprinty, jini na maraton, maji ruznou vysku, atd. Rozdily mezi nami jsou obrovske. Proc je tak tezke pochopit, ze i pokud jde o dispozice ohledne hmotnosti a moznosti s ni neco udelat, jsme ruzni? Mimochodem, kolik hubenych lidi znate, kteri dodrzuji spravnou zivotospravu? Cili hubeni muzou jist co chteji a necvicit, ale od obeznich chcete dozivotni zmenu zivotospravy, kteru by spousta hubenych nikdy nezvladla? Pripada vam to fer? Vim, prispevek je dlouhy, jen je mi opravdu lito lidi, kteri se tolik snazi, a pritom porad (i kdyz uz se to meni) slysi vysmech, ze jsou looseri bez pevne vule.

+4/0
6.1.2018 15:29

O11n17d29ř12e79j 28S96e38k69e41r19a 1967616196539

Vy jste z předchozího příspěvku přečetla jen smajlíky a první slovo, že?:-P

0/0
6.1.2018 15:50

M26a70r40i86e 92K54o55l69a32r32o65v77a 3790432666857

Nikoliv, precetla jsem take “že ti tlustí mají špatné návyky od dětství, zatímco ti hubenější jsou od dětství zvyklý na zdravější životní styl.” – s cimz absolutne nemuzu souhlasit. Take jsem cetla o holkach, ktere zhubly, jenze pak se vratily ke staremu stylu a nabraly to zpatky. Proto se ptam: opravu se jim divite? Vy jste svou vuli, pili, odrikanim a celozivotnim drilem radostne dosahl dokonalosti? V Zadnem pripade nesouhlasim, ze stihli lide maji vetsinou spravnou zivotospravu. Pokud se ji snazi zlepsit, je to pro ne stejne tezke, jako pro obezni. Jen navic nemusi cely zivot snaset vysmech. Je chyba, ze spolecnost obecne tak silne kritizuje obezitu, ze vznika dojem, ze plati stihlost = zdravi. Obrovsky omyl. Stihly si muze zadelavat svym zivotem na hodne tezke diagnozy, jen to zadelavani neni tak videt. Jak rikam, hodne obeznich zije vic zdrave, nez hodne stihlych. Jenze to taky nekdy neni videt.

+3/0
6.1.2018 16:09

O96n40d37ř26e41j 83S19e56k64e33r17a 1357396426579

Jan Pavel psal o svém okolí. Každé máme nějaké. To vaše například musí být hluché, pokud mluvíte stejně ráda, jako píšete.

Stručně: obezita je problém, který populaci trápí tím víc, čím víc se má blahobytně. To znamená, že je v moci většiny tlustých lidí zhubnout, to znamená nežít blahobytně.

Závěr: Až na malou část populace se specifickými poruchami metabolismu tlustí lidé zhubnout nechtějí, nebo jim to předsevzetí nevydrží dlouho.

+1/−3
6.1.2018 16:24

M56a58r48i66e 75K86o66l68a78r55o47v96a 3780232506267

Mylite se temer ve vsem. Nemluvim samozrejme o svem okoli, snazila jsem se vam zprostredkovat nekolik zkusenosti z praxe. Opravdu si myslite, ze jde vzdycky o blahobyt – je snad maso a zelenina levnejsi nez bily rohlik? Ale jdete. A pokud nemate zajem, pripadne mate problem cist delsi text, tak se te zatezi proste nevystavujte. Jen si uvedomte, ze soudite lidi s jistym handicapem od prirody, casto srovnatelnym s nemoci. Opravdu to nejsou vyjimky, zjevne se v problematice nevyznate. Zrejme by se vam nelibilo, kdyby se nekdo tak vyjadroval o vasi nemoci anebo nemoci vasich blizkych. No nic, chcete byt neprijemny, ukonceme debatu.

+4/0
6.1.2018 16:52
Foto

L94e13n55k21a 66M34a91t21o42u60š82k32o69v47á 9290397896739

No, třeba já se hlídám. Oba mí rodiče jsou silný a i já mám sklony k tloustnutí. Rozhodně to není tak, že bych mohla jíst co chci, kdy chci a nepřibrala bych. Naštěstí mi nechutná moc tučné jídlo - tlustý maso, ovary, bůčky, takže se nemusím přemáhat to nejíst. Ale miluji sladký, čokoládu, dorty. A taky to jím, ale né večer. A protože nechci stloustnout, musím to něčím vykompenzovat. A tak když vím, že jsem přes den tláskala sladký, sednu večer doma na kolo a šlapu a šlapu, klidně u televize, dokud nemám dost.

+2/0
6.1.2018 17:38

O19n28d40ř75e89j 98S40e71k57e69r93a 1857396436239

Vy nedebatujete, madam, vy hlásáte. Jinak řečeno naprosto ignorujete, co píšu, a jedete si svoji.

Dobře tedy, ať je po vašem - chápu, že máte praxi v "nehubnutí" a spoustu výmluv, které vydáváte za objektivní důvody, proč přemýšlení o problému odložit na zítřek a večer se pořádně nadlábnout.

Přeji dobrou chuť.:-)

+1/0
6.1.2018 18:03

J22a56n 79P94a75v31e26l 8553312498186

Pan Sekera Vám jasně řekl, že tu prostě hlásáte, nediskutujete. Bohužel v tom má krutou pravdu.

Nemluvíme tu o nemocných lidech se štítnou žlázou. Stejně jako když řeknu, že každý člověk by měl udělat kotoul, nebudu myslet lidi na vozíčku či s brechetěvem. Normální zdravý člověk nemá důvod být tlustý. Endomorf to bude mít samozřejmě o dost těžší, ale správnou dietou (což je špatné slovo. Správným životním stylem) může mít hmotnost v pohodě. Jenže ono je prostě pohodlnější být tlustý.

Zeptejte se fyzioterapeutů. Ti Vám také řeknou "většinu lidí nemusí bolet záda (krom hodně problematických případů), ale to by museli pro to něco dělat". Někdo více, někdo méně. Zkuste si přečíst statistiku, kolik lidí bere prášky proti bolesti kvůli zádům. Tlustí i tencí.

+1/0
6.1.2018 19:11
Foto

L61e35n96k54a 68M82a85t62o13u51š74k94o96v72á 9270447856789

Na udržení váhy nepiju sladké nápoje, nejím večer - zhruba 4h před spaním a hodně chodím, mám doma i rotoped a občas si zacvičím pilátes.

Na zhubnutí bych doporučila vynechat z jídla mouku, hlavně pečivo. A nenahrazovat bílé pečivo tmavým, prostě ho nejíst vůbec. A hýbat se.

Hubnutí není věda, jde o to, abyste za den více energie vydali, než přijali.

+2/0
6.1.2018 13:26

E34l39i90š31k92a 19K37u50č95e55r43o20v78á 7929632353463

sladké nejím, maximálně šlehačku do kávy, sladké nápoje nepiju desítky let, pivo ne, víno výjimečně bílé suché, pečivo nejím, rotoped používám, pravidelně chodím... a mám nadváhu, se kterou nehne nic. mimochodem, před těhotenstvími se mi dařilo s popsaným režimem držet normální hmotnost, každé těhotenství 8-9 kg navíc, které už nešly dolů, pak úraz kolene (nechození) a už máte 25 kilo navíc. a zbavujte se jich, když to s přibývajícími lety opravdu už nejde. To vás totiž dost možná čeká. Jedna věc je netloustnout, to není takový problém, ale hubnout. Mimochodem, oba moji rodiče byli a jsou výrazně štíhlí. A to, co sní moje mamka, bych si já jíst nedovolila (zmrzlina, polotovary z Lidlu, sušenky, sladí kávu a čaj... )

0/0
7.1.2018 15:52
Foto

L14e38n62k47a 31M27a68t81o76u47š60k82o31v58á 9860407756959

Já rozhodně nepocházím z rodiny ‘rychlých spalovačů’, mí rodiče jsou silný a i já mám k tomu sklony. Miluji sladké (mňami šlehačkový věneček). Kdybych své sladké úlety nekompenzovala pohybem, byla by ze mě koule. Nevím, jak to bude po porodu, zatím dítě nemám. Osobně svůj jídelníček nemůžu označit za vyrovnaný. Značí to i fakt, že se mi občas stane něco, co bych nenazvala chutí na sladké, ale spíše absťák po cukru. To je dost nepříjemná věc. Určitě mám co zlepšovat a to, že jsem štíhlá přisuzuji té rovnici příjem<výdej, kdy se snažím svůj kalorický příjem vysportovat. Nebo spíše vychodit, či vyjezdit na kole, protože u mě rozhodně o žádný sport nejde ;)

+1/0
7.1.2018 17:05

T20o26m40á42š 87T26a27t86í39č28e92k 5720812410708

Á jé, už to dorazilo i na Technet - jeden článek rozdělený na x stran. Ne, děkuji.

+3/0
6.1.2018 12:44

L36u22k15á33š 41N13o21v32ý 4490258700759

Já myslel, že téma diet. :)

Jinak dát si občas pár kliků navíc není na škodu :D Technet to s náma myslí dobře. :))

+1/0
6.1.2018 12:56

T67o73m96á55š 79T12a96t52í18č15e70k 5490452300448

Jo, skloň hlavu a do roka a do dne čteš všechny články po dvou větách.

+1/0
6.1.2018 13:00

M87a49r88t13i65n 29P21o94s46p80í17š44i92l 8985921906267

Takové ani nečtu, weby kde s tím začali už před lety, ani nevím že existují, je to otrava pořád klikat a čekat na načtení a posouvat na začátek textu, přestal jsem tam chodit.

+2/0
6.1.2018 13:22
Foto

P26a50v59e22l 42K72a22s69í84k87, 61T30e50c65h86n21e68t32.82c60z

Občas s tím experimentujeme. Nevidím v tom konec světa.

0/0
6.1.2018 21:46

K22a15r56e55l 77N60o74v72o67t14n52y 2251245539330

Zobrazi se vice reklam, a vo tom to je ;-)

+2/0
6.1.2018 23:46

T94o69m31á55š 75H75e42r79t40i59g 4740946255295

Geny, metabolismus, hormony... Když je tohle špatně, tak se můžete třeba stavět na hlavu a neuděláte s tím vůbec nic.

0/0
6.1.2018 11:21

J32a33n 75P19a39v14e20l 8923142438806

Hm, ne. Geny a celkové nastavení organismu jen odráží, kolik úsilí do toho musíte vložit. Někomu jde hubnutí skoro samo, jiný zase musí hodně hlídat. Ale zhubnout může, krom lidí nemocných se štítnou žlázou, každý. Je to jen otázka úsilí a použitých metod.

+2/0
6.1.2018 11:24







Najdete na iDNES.cz