Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J64i54r65k98a 94N88o34v41á82k 6142925635259

ono je celkem jedno, jestli se živá osoba chová jako robot - což dělá prakticky všechen personál callcenter - dostat z nich "nenaprogramovanou" informaci je prakticky nemožné, a nebo mluví se skutečným robotem, který má alespoň snahu pochopit problém, byť také nemusí uspět.

+11/0
doporučit
14.5.2018 19:36

M24i42l76a45n 72V96o65l26e36k 5109713136659

'Robot? To by mohl říct každý, dokažte to.'

+8/0
doporučit
14.5.2018 19:50

J65i25ř10í 59J11e89z68d18i31n12s69k23ý 8978772723639

Já chci, aby se voliči ANO a komunistů taky představovali. Abych taky veděl, že we nejedná o lidi...

+10/−2
doporučit
15.5.2018 8:02

V25l79k 91J36a61r58o46s54l23a11v 8543272

Někdy by byl lepší slušný robot než některé otrávené dámy které jsou protivné!

+5/0
doporučit
14.5.2018 19:19

Z97d37e54n93ě95k 38W32e18r40n33h13a13r93t 6177925392178

Ano, to jsem předpokládal, že si někdo všimne etického problému této technologie. Lidé mají jakési morální právo vědět, že mluví se strojem a musí v tom být nějak napevno zakomponované "představení se".

+4/0
doporučit
14.5.2018 19:13

P31e74t28r 92S62u21c29h78ý 1768139164786

Osobně by i kdybych se bavil s robotem a nevěděl o tom ani nevadilo ..... proč taky. Myslím si ale, že by mělo být stanoveno, že robot může telefony pouze zvedat, ale nemůže volat - to by každému zvonil 100x denně mobil jen z marketingových agentur, kde by roboti nutili po telefonu různé produkty

+3/0
doporučit
14.5.2018 19:26







Najdete na iDNES.cz