Diskuse k článku

Slavný konspirační teoretik narazil. Blokují ho Facebook, Apple i YouTube

Americký komentátor Alex Jones, známý svými pořady propagujícími konspirační teorie, možná přijde o část svého dosahu. Jeho obsah totiž nově blokují Facebook, YouTube, Apple i Spotify. Důvodem jsou jeho videa, která podle vyhodnocení platforem porušují podmínky daných služeb, například „propagací nenávisti“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67a73r98t27i12n 90Ž80e36l81i24n84s16k32ý 9458159779432

Jednim z argumentu proti Jonesovi byl, ze kdyby to s temi Bilderbergy, nebo dalsimi skupinami mocnych, co chteji zavadet Novy svetovy poradek, snizit pocet obyvatel na zemi apod. byla pravda, tak mu zakazi publikovat...

+1/0
25.8.2018 19:56

Z89d32e33n87ě40k 81S57e86i58d88l 9647731339804

Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo. Na youtube o tom udělám kanál, najdu dva a půl miliónů ovcí, které mě budou sledovat a budu ve vatě...

0/−1
13.8.2018 10:50

O26s56k31a14r 50B17r19u64n17a 4489620529826

Já když budu provozovat svoje stránky, tak si tam taky budu cenzurovat co chci. Facebook, Google, Youtube atd jsou pořád soukromé firmy, což mnoha lidem stále uniká. A prostor, který "zdarma" poskytují podléhá jejich pravidlům. Co komu brání spustit si vlastní server a tam si plkat dle libosti?

0/−1
11.8.2018 16:43

J80i13ř69í 46P85e38t87e81r88k71a 5319790435273

Cenzura je problém. Nikdo z lidí nemá právo cenzurovat informace (ať už pravdivé nebo nepravdivé) druhým lidem vyjma rodičů a to jen do určitého věku. Jediná férová cenzura pro plnoletého člověka je auto-cenzura, kterou člověk přijme dobrovolně (tzn. vyfiltruje si sám obsah, který ho nezajímá, uraží apod.). Filtrovat něco druhým je projev agrese a totalitní nástroj.

Za "hate speech / nenávistný projev" se dá schovat téměř všechno, protože je abstraktní pojem vyhodnocovaný subjektivně. Často to srovnávám se středověkým osočováním z "hereze / kacířství", tím se také dal onálepkovat kdokoli a defakto společensky vyloučit a perzekuovat, pokud mu přímo nešlo o krk. Jakou čistkou to skončilo ví každý, kdo se alespoň trochu zajímá o historii. Kdo tady vypráví něco o pouhém rozhodnutí pár soukromých společností, tak neví o čem mluví. Problém je širší politika vycházející z totalitního stylu myšlení, který bohužel přejala velká část mladé generace a její tlak, který umožňuje princip ostrakizace kohokoli na základě jeho slovního projevu a motivuje k ní ostatní. Tyhle věci jsou dnes v počátečním stádiu, kdy se s nimi dá ještě něco dělat a kdy nejsou následky fatální, v další fázi ale už bude úplná ztráta času se tomu věnovat, protože to už bude úplně mimo bod návratu a jakoukoli kontrolu.

+2/−2
9.8.2018 17:50

O68n24d42ř90e70j 17H89o14r88á75k 8239104371

Nikdo nemá povinnost poskytovat jiným své prostředky ke zveřejnění jejich názorů. A argument, že za "nenávistný projev" se dá schovat cokoli, takže je nesprávné jakýkoli projev omezovat, je výmluvou lidí bez zásad a morálky. Svoboda má své meze a svoboda projevu není výjimkou.

0/−1
13.8.2018 9:30
Foto

R35o80b67e26r48t 77R39a74j16s 7545299271874

Ok. Ale určitě jste viděl, jak to žuchlo. Vážně to není normální...

+2/0
9.8.2018 13:27

I94v91o 44S67c59h82l70ä73g91e94l 9910169707802

http://www.debunking911.com/ Učit se, učit se, učit se!!! Velký sovětský kormidelník se přeci jen v něčem nemýlil.;-D

0/−2
9.8.2018 14:18

J75i89ř98í 79P69e71t38e60r55k18a 5149140405643

To platí i pro vás, http://www.wtc7evaluation.org/

+1/−1
9.8.2018 18:38

J87a93k17u86b 71B52o28h93o22n54ě18k 8635266659617

Kolik výškových budov zasažených letadlem jste v životě viděl padat? Já jenom podle čeho posuzujete, jak taková budova má správně žuchnout.

0/0
9.8.2018 15:23
Foto

R87o71b33e42r17t 57R97a25j55s 7485569251664

Přiznám se, že žádnou. Ono se to totiž ještě nikdy nikde nestalo, že by se výšková budova zřítila vlivem požáru. Tedy mám teď na mysli především tu druhou, do které žádné letadlo nenarazilo. Pokud vím, tak i architekt oněch budov se nechal slyšet, že byly navrženy konkrétně tak, aby vydržely i náraz velkého dopravního letounu. No... Není to důkaz, opět podnět k zamyšlení. Prostě všechno je jednou poprvé...

+1/0
9.8.2018 15:44

J40a88k58u54b 77B40o18h13o10n84ě28k 8975386579957

Letadlo vrazilo do obou a ta třetí byla poničená troskami a následným požárem. Jsou běžně k dispozici záběry a obrázky před jejím pádem, kde je to poškození vidět.

Budovy taky nespadly v důledku nárazu letadla, ale kvůli požáru, který oslabil konstrukci. A než vytáhnete to staré tvrzení, že ocel se taví při mnohem vyšší teplotě, tak bych rád řekl, že ocel nemusí téct, aby byla tak oslabená, že neudrží patra nad sebou. A případy budov zřízených v důsledku požárů známe.

0/−1
9.8.2018 16:04
Foto

R85o35b61e17r21t 93R92a29j42s 7805969571394

Šarlatáni, konspirátoři, pokrytectví... Ano, to je jedna věc. Vyjmeme-li však pád WTC... Je pravdou, že v jednom z videí jsou podvržené záběry náloží, které prý způsobily pád a zhroucení oněch budov. Ale viděli jste ty budovy padat?! Takto opravdu nevypadá pád mrakodrapů, do kterých narazilo letadlo. Jednou pro vždy. Proto se spojují odborníci ve stavitelství po celém světě, kteří se snaží nalézt pravdu. Dokážete si představit konspiraci na druhou? Ne? Ale bylo by to velmi chytré, že? Svatou trojicí budiž dolar, euro a ropa. Více netřeba dodávat.

+2/−5
8.8.2018 23:46

J95i90ř41í 32P94e12t37e80r65k58a 5199470355533

9/11 tady nevyřešíme. Pro obě strany je dost hotová věc. Mentální zákopy na obou stranách už jsou vykopané příliš hluboko a jen málokdo z nich dokáže vylézt. Budeme muset počkat na něco masivnějšího, co jeden z těch zákopů úplně rozbije. Nepochybuju, že to přijde, ale může to trvat klidně i řadu let.

+3/0
9.8.2018 0:35
Foto

R84o70b48e24r18t 29R50a29j68s 7235949171544

Souhlasím s Vámi. Sám bych to výstižněji nenapsal.

0/0
9.8.2018 0:44

J45i94ř39í 21P96e42t59e72r14k92a 5859750425543

V patnáctém století by článek začínal asi takto:

"Na kacíře Alexe Jonese, známého svými kázáními proti Svaté církvi byla uvalena klatba, jeho spisy budou spáleny a je mu zakázán přístup do kostelů, katedrál a klášterů. Důvodem jsou jeho prohlášení, která podle vyhodnocení neomylného Svatého Tribunálu porušují papežské buly a "propagují nenávist proti církvi svaté". Těm, kdo Alexe Jonese a jeho spisy neznají, nabádáme, aby se se jim vyhnuli, jinak se sami nakazí tímto kacířským morem..."

+3/−4
8.8.2018 20:49

J67a15k68u12b 97B72o68h49o43n71ě41k 8825496209557

Já bych to spíš viděl takhle:

"Místní farář Alex Jones byl vyveden z biskupského kostela. Došlo k tomu minulou neděli, když přes opakované žádosti biskupa odmítal slézt z kazatelny. Fárářovi byl zakázán přístup do biskupského kostela a nadále bude muset kázat ve své vlastní farnosti."

+5/−1
8.8.2018 21:00

P71a72v18e10l 93M81o44r70a28v96e50c 3922939212668

Mno Alex Jones opakovaně prokazatelně lže. A stalkuje rodiny obětí násilných trestných činů. Nikdo "nenabádá se vyhnout jeho dílům", jen pár firem se zkrátka rozhodlo, že ty jeho hejty nebude dál šířit.

+4/−1
8.8.2018 21:37

J55i37ř41í 86P95e61t62e53r91k19a 5819760545953

To je kravina, to je jako kdybyste struhnul celý idnes, když se ukáže, že nějaká zpráva co na idnes napsali, nebyla pravdivá. Poskytovatel hostingu (soukromá společnost), by taky mohl idnesu vypnout server (je to soukromá společnost). Příp. pokud mají svoje servery, tak třeba dodavatel energie by je mohl odstřihnout (vaší logikou je to jeho volba, ne?) Tohle se ale neděje, protože takto se to nedělá. Pokud se prokáže nesprávná informace, tak se požádá o nápravu v tom článku, nebo se vydá omluvný článek, v nejhorším případě se to vynutí soudně a případě padne nějaká pokuta.

Nevím na jaké planetě žijete? Novináři v 21. stalkují úplně kohokoli. To by museli být redaktoři Blesku (ale i iDnes (minimálně rubriky revue)) všichni už za katrem.

V případě AJ je to ale jiná věc, to je to mocensky motivovaný proces (nejde o Google a Face, to jsou jen loutky) a neřeší se to věcně, ale likvidačně. Pokud ani s tímto s tím nesouhlasíte, tak nejspíš prozřete až něco podobného dojde na vás.

+1/−4
8.8.2018 22:03

M49a64r58t19i62n 58V31a23š66i41n59a 2849706972821

Voltaire pane Kasíku: "Nesouhlasím s tím co říkáte, ale až do smrti budu hájit vaše právo to říkat."

+4/0
8.8.2018 11:52
Foto

P10a31v74e55l 32K15a85s55í17k33, 59T19e19c63h17n84e10t66.25c32z

A budete také hájit mé právo neříkat, s čím nesouhlasím? Protože to s tím tak trochu souvisí, nemyslíte?

+5/0
8.8.2018 14:15

M57a84r44t83i58n 17V34a23š74i54n45a 2759916552181

Samozřejmě že ano.

Nicméně to neřeší problém cenzury Jonese Applem, Facebookem a Googlem, jakkoli byly někdy jeho výplody úplně mimo realitu ...

+2/0
8.8.2018 17:17

M18a59r11t98i72n 44P78a12v11e39l 3981216144124

Jj, nekdo jiny bude rozhodovat o tom co si mame myslet a jake informace jsou ty vhodne a jake ty nevhodne. Uz ted cenzura vladne svetu a nejenom v zemich tretiho sveta, ale i u nas.

0/−9
7.8.2018 21:36

B34o74h84u13m82i60l 52M46i40c70h73a96l 3605424425771

Jenže on narazil, protože pronásleduje rodiče dětí zavražděných v Sandy Hook. Když je to nesnesitelné a přestěhují se, tak zveřejní jejich novou adresu. Jedna rodina se takto už musela stěhovat sedmkrát.

Dovedete si představit, že vám ve škole zavraždí dítě a takovýto zmetek tvrdí, že vaše dítě nikdy neexistovalo a pronásleduje vás?

+12/0
7.8.2018 21:47

T23o42m27á18š 97P75a49k 5642267599

R^

+1/0
8.8.2018 10:01

V23á15c41l81a28v 18Š22u19b71r29t 9697903878717

Pokud někoho takto pronásleduje, tak už je to spíš na cvokhaus.

+2/0
8.8.2018 22:52

J57i65ř23í 70P37e98t47e28r69k68a 5609840775853

Máte zdroj?

A i kdyby to byla pravda, nemělo by se to v civilizované demokratické zemi řešit spíš nějak takto?

1) Pronásledovaný rodič by ho požádal, aby toho nechal

2) Pokud odmítne, tak zavolat policii a příp. ho dát k soudu

3) Pokud se to opakuje, tak požádat o policejní ochranu, příp. další předběžné opatření

4) Počkat na výrok soudu

Nechápu, proč je v takovém celkem jasném případě uplatněn tlak na internetové společnosti, aby provedli jeho kompletní výmaz/cenzuru. Co to má společného se stalkingem? Představte si, že vás někdo pronásleduje a pak někde uveřejňuje, že neexistujete. Není možné jít za hlavními provozovateli internetových služeb, aby vás prostě "vymazali z internetu". Pokud má někdo s někým problém, pak se má postupovat standardním způsobem - domluva, policie, vyšetřování, soud, rozsudek soudu. Do té doby, presumpce neviny.

Tato cenzura je potenciálně likvidační a zcela nedemokratický přístup hodný banánových zemí. Běžné první stádium, jak se v takových zemích umlčuje nepohodlná politcká/názorové opozice.

0/−4
8.8.2018 23:32

P93a36v98e44l 48M65o11r38a41v98e88c 3542879472328

Nikdo vám nezakazuje myslet. Ani jaké informace jsou vhodné.

JEN pár soukromých společností se rozhodlo, že jeden lhář a stalker není na jejich web.stránkách vítán.

O žádnou cenzuru nejde. Ten pán na svých vlastních stránkách šíří své lži a hejty pořád dál. Cenzura by byla, pokud by mu např. vláda ty stránky blokovala či smazala.

+4/0
8.8.2018 14:11

D70a58n52i51e38l 45A49d19a36m 2937880591753

Dodatek 1 ústavy usa.

0/−5
7.8.2018 20:15

R86a71d23e67k 33U44r32b77a92n 4709550494167

Tenhle člověk se mimochodem ve svém pořadu jednou zmínil i o Česku. Chválil Babiše ;-D

0/0
7.8.2018 16:41

R50a62d53e36k 74U86r63b13a10n 4929640814957

Omlouvám se, nemám. Snažil jsem se najít, ale nevydržel jsem to dlouho poslouchat. 100 internetů pokud se to někomu podaří.

+1/0
7.8.2018 20:47

J88i39ř92í 81P54e32t50e16r26k16a 5349250655913

Alex Jones Česko a Babiše, co vím, pochvalně zmiňoval několikrát, stejně jako Maďarsko a Orbána a další země, které se nějakým způsobem vzpírají globalistům.

Moc nechápu, jak můžete chtít odkaz, když jste sám napsal článek o tom, že ho zablokovali, tj. všechny videa InfoWars kanálu jsou na youtube odstraněna. Tohle je (byl) nejspíš původní odkaz, který jste chtěl.

https://www.youtube.com/watch?v=qKj_WGARe_k

Tady je článek, co video odkazoval (IW ale nemá články jako idnes, jenom defakto popisky k youtube videím (která byla odstraněna)).

https://www.infowars.com/czech-republic-bulgaria-oppose-eus-migrant-redistribution-plans/

Alex Jones defakto od začátku používal youtube jako hlavní kanál, vedle internetového rádia. Google ovšem lusknutím prstu jeho youtube kanál odstranil, čím Alexe Jonese defakto z většiny zrušil.

Je to dost hnus, protože na youtube postupně mizí konzervativní obsah anebo je alespoň de-monetizován, což se defakto rovná rovněž likvidaci řady kanálů. Někteří tu namítají, že google je soukromý, takže si může cenzurovat co chce. Pravda, až na to, že Google necenzuruje kvůli sobě, ale kvůli politickému tlaku. Ve skutečnosti tím také přichází o peníze a uživatele, ale tlak cenzorů a moderních inkvizitorů je neúprosný. Holt přišel čas pro decentralizová média.

+2/−2
7.8.2018 22:07

V18á74c29l17a80v 47Š95u39b16r73t 9377443718667

Dávám +, ačkoliv drtivou většinou "konzervativních" názorů pana Jonese rozhodně nesdílím.

+1/0
8.8.2018 22:51
Foto

R94o76b45e14r46t 59R40a67j27s 7915179621304

K poslední větě: Decentralizovaná média zažijí již v poměrně blízké budoucnosti absolutní boom. Internet, jak jej známe, včetně distribuce reklamy, projde, tipuji během dekády (možná malinko déle nebo i dříve), velmi razantní a pro mnohé velice nečekanou proměnou, která rozdá karty zcela jinak a zamíchá naprosto vším. Velmi se to dotkne také (nebo především) finančního sektoru. Už to, že jste se již dnes o tom zmínil, znamená, že čas decentralizace internetu se blíží mílovými kroky. A bohužel opět všechno dobré bude i k něčemu zlé. Přesto se jedná o nevyhnutelné inovace a logický progres. Je však třeba se opět připravit na zcela nový level posuzování internetového obsahu. Uchopení technologií je vždy věcí nás, lidí. Nikoliv technologií samotných.

0/0
9.8.2018 1:08

R35o44b46e46r11t 59L31a71u94e35r 5724570106570

Dodal byste link? Předem děkuji.

0/0
7.8.2018 19:48

R92u98d85o17l27f 87P77e48k30á39r88e20k 9282411779163

Ano, není to cenzura, je to ostrakizace. Výsledek je téměř stejný...

+2/−3
7.8.2018 16:36

K11a24t72e83ř74i14n71a 36S89l42a22v45í32k80o20v41á 6883585810743

Ne všechny konspirační teorie jsou lživé, některé jo, ale dost se jich časem projeví jako pravdivé.

+5/−6
7.8.2018 14:43

M28a16r98t45i41n 56B94e25r16a22n 6489125396271

Díky za uvedení příkladů.

+5/0
7.8.2018 15:29

V28á70c42l36a73v 27Š94u24b80r36t 9547653138977

Např. 11.září;-)

+1/−6
7.8.2018 17:43

P58a77v78e38l 81M94o41r82a18v72e48c 3422579752208

A která konspirace o 11.září je pravdivá?

+2/0
7.8.2018 20:55

V82á30c72l42a91v 63Š91u69b56r32t 9177573328907

Ta, ze v tom byl zapleten jeste nekdo dalsi.

0/−5
7.8.2018 22:32

P28a18v86e89l 90M27o57r44a69v72e56c 3312869862348

Teda z vás to leze jak z chlupaté deky. Kdo jak proč byl zapleten?

Zatím vaší konspiraci vůbec nevěřím.. Není čemu.

+4/0
7.8.2018 22:41

V62á35c83l47a48v 69Š53u34b92r70t 9157933848187

To nevím, to už bych spekuloval (konspiroval). Vím jen to, že přinejmenším budova 7 se nemohla zřítit sama od sebe, tak jak se zřítila, v důsledku požáru a poškození. Nehledě na prokazatelný fakt, že novináři přinesli zprávu o jejím kolapsu dříve, než k němu došlo, což též poukazuje na předem připravenou demolici.

0/−5
8.8.2018 12:18

V81á59c87l82a60v 27Š54u39b55r66t 9847913348847

Pane Šimku, to že BBC přinesla zprávu o kolapsu budovy 7 v "live" vysílání 23 minut předtím, než se tak stalo, je prokazatelný fakt, který ani sama BBC nikdy nepopřela (nepopřela, že šlo o živé vysílání). Zprávu přinesly navíc předčasně i další televizní stanice. To je de facto důkaz, že to, co vypadalo jako řízená demolice, řízená demolice také skutečně byla (nehledě na přesvědčení tisíců odborníků, které pád budovy rovněž považují za řízenou demolici). A to také znamená, že o útocích věděl někdo předem, a ten někdo je tudíž přinejmenším jejich spolupachatelem, ne-li něco horšího. Zatvrzelé odmítání těchto skutečností není jen tak nevinné, znamená totiž, že spoluviník největšího zločinu v historii lidstav (vyjma holocaustu) může uniknout trestu a stíhání, neboť se nepodaří obnovit nezávislé vyšetřování.

0/−6
8.8.2018 13:09

J12i68ř45í 42S14c81h32w68a81c72h 8838524578646

Cim ten fakt prokazete?

+1/0
8.8.2018 13:16

J61a96k30u22b 63B58o61h90o96n43ě13k 8365166189947

Budova 7 byla hasičským sborem oficiálně vyklizena a všechny záchrané práce ustaly z důvodu nestability a hrozícího zřízení budovy 3 hodiny předtím, než budova opravdu spadla. Vzhledem k chaosu toho dne mohl být tenhle krok snadno někým vyložen jako pád a ve chvíli, kdy tak milně informovala jedna stanice to jako obvykle převzaly stanice další.

O nějaké konspiraci by se dalo mluvit, kdyby v klidu stojící a nijak neohrožená budova byla hlášená jako zřícená dlouho před tím, než k tomu došlo. Tady ale šlo o značně poškozenou budovu, ke které se nechtěli přiblížit ani hasiči.

A co se těch odborníků týká, tak nechápu, proč se oháníte zprávami, které vaši teorii potvrzují a ignorujete spousty dalších zpráv, které ji naopak vyvracejí.

+3/0
8.8.2018 13:39

V37á80c62l77a28v 48Š89u11b69r61t 9807353598897

Protože, přinejmenším pokud jde o budovu 7, svým snaživým hledáním příčin těžce porušují princip Occamovy břitvy.

0/−4
8.8.2018 16:10

J15a20k75u74b 95B74o92h68o63n78ě70k 8365506779477

Moment. To jako podle vás je mnohem pravděpodobnější řešení, že budovu někdo tajně odpálil a za ty roky se nenašel nikdo, kdo by to napráskal a ani žádný pořádný důkaz, než že ta budova chytla a spadla, protože to všude kolem hořelo a padalo?

Tak jestli jo, tak se opravdu musíte dovzdělat v tom, co je vlastně Occamova břitva.

+2/0
8.8.2018 17:12

V98á11c55l25a60v 85Š44u13b88r79t 9457223178287

Jde o proces vysvetleni padu wtc7, tedy o hledani dalsich a dalsich teorii, ktere maji vysvetlit krajne nepravdepodobne samozhrouceni zelezobetonove budovy naprosto stejnym zpusobem jako pri rizene demolici, i kdyz prirozene vysvetleni (rizena demolice) je nasnade. Jedine, co nam brani tuto

0/−3
8.8.2018 18:07

V52á11c77l35a40v 16Š37u92b60r41t 9217303438217

vysoce pravdepodobnou hypotezu prijmout, je psychologicky odpor. Uchylujeme se pak k ruznym racionalizacim typu "to by se muselo provalit". To je ale omyl. Vy jste presne dukazem, ze at by kdokoli prisel se sebepadnejsim svedectvim, stejne jej oznacite za konspiratora. Jestli cekate, ze vam mainstreamova media sdeli, ano bylo to tak, rika to pan xy, ktery u toho byl, pak nechapete socialni dynamiku, resp. socialnepsychologicke sily, ktere znemoznuji, aby pravda vysla na povrch (doufam ze chapete, ze to je mnohem subtilnejsi vysvetleni, nez konspiracni predstava, ze nejaky tloduch nekoho drzi pod krkem a hrozi mu "beda, jestli ceknes".

0/−4
8.8.2018 18:25

Najdete na iDNES.cz