Diskuze

Podívejte se na českou tramvaj pro Německo. Řidiči testují i polohu koštěte

Česká Škoda Transportation v Mannheimu ukázala, jak bude vypadat její nová tramvaj pro Německo. Předvedla dřevěný model ve skutečné velikosti s reálnými prvky výbavy. Model se vyrábí kvůli ověření a doladění návrhu před sériovou výrobou. Tímto způsobem se snižují náklady na případné dodatečné úpravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

Tak si nejsem jistý, co je vlastně co.... Rozdíl mezi německou verzí a pražským "Porschelinem" prý má být v tom, že pražské tramvaj NEMÁ samostatný vstup řidiče.. 8-o 8-o 8-o..(snímek 4/29)

0 0
možnosti
IM

I24v55a45n 29M10i67n16á11ř

18. 10. 2018 22:12

Čalouněné sedačky jsou jistě pohodlnější a nekloužou. Spartánsko-septický interiér však určitě - odolává lépe .. tělním tekutinám opilců a bezdomovců :-).

1 0
možnosti
MM

Proto se dopravni podnik, na prani obcanu v Praze, vratil k plastu a lepsi ergonomii. Z tehle drevenejch se klouze jedna radost, vubec nechapu, proc se k tomu vratili.

2 0
možnosti
PM

A budou tam i držáky na sekery pro novo Němce? :-)

0 2
možnosti
PF

P98e31t68r 79F71i29a20l68a

18. 10. 2018 17:38

Když jsem se díval na fotky, tak nějak na té 4 prostor na nohy nevidím.

6 0
možnosti
OO

O23l59d53a 13O18l88e48š

18. 10. 2018 16:26

pro našince by různými cestami přišla na trojnásobek ceny, samozřejmě v poloviční kvalitě.

1 4
možnosti
FT

F71i17l46i77p 46T67ř65e79b35a

18. 10. 2018 16:05

Z těch CPO laviček budou skopčáci nadšení....

0 0
možnosti
MR

proč nemáme tak krásný tramvaje my v Česku....pořád ty starý komunistický...Rv

0 12
možnosti
JB

J82a13n 57B66i39e35l30i38k

19. 10. 2018 9:16

Tak to nevím, v které díře bydlíte.

3 0
možnosti
LM

Proč se nedělaj ty laminátový sedačky? Ty neměly chybu. Zejména ten tvar co byl v T3.

11 0
možnosti
Foto

Z53d19e21n63ě88k 41W96o81l92f

18. 10. 2018 19:01

Mně se v nich moc dobře nesedělo. V té době jsem jezdil z Žižkova na Petřiny 5x v týdnu 40 minut tam a 40 zpět.

0 0
možnosti
MR

Nekolik veci me zaujalo, napr. konecne dobre umisteny informacni panel z boku, ktery neprekryvaji dvere pri otevreni, tyce pro drzeni ve voze i pro deti, ... naopak predni informacni panel zakrouzeny, na nej bude blbe videt, ta podlaha je doufan jen na modelu, jinak to v tramvaji na te gume bude klouzat, drevene sedacky jsou jeste horsi nez ty v Praze, zvlaste ty kde se hlavou oprete o hranu tech ve zvysenem prostoru, tak snad si je nemci nevyberou a zvysena podlaha je nejak az moc zvysena, RT6-S z CKD mela podvozky jen 760mm, tady to vypada na klasiku 900mm...

3 2
možnosti
TJ

Dvě dousedačky vedle sebe a proti sobě. Strašné zlo. Jako by v té tramvaji byla zeď.

0 0
možnosti