- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak si nejsem jistý, co je vlastně co.... Rozdíl mezi německou verzí a pražským "Porschelinem" prý má být v tom, že pražské tramvaj NEMÁ samostatný vstup řidiče.. ..(snímek 4/29)
Čalouněné sedačky jsou jistě pohodlnější a nekloužou. Spartánsko-septický interiér však určitě - odolává lépe .. tělním tekutinám opilců a bezdomovců .
Proto se dopravni podnik, na prani obcanu v Praze, vratil k plastu a lepsi ergonomii. Z tehle drevenejch se klouze jedna radost, vubec nechapu, proc se k tomu vratili.
A budou tam i držáky na sekery pro novo Němce?
Když jsem se díval na fotky, tak nějak na té 4 prostor na nohy nevidím.
pro našince by různými cestami přišla na trojnásobek ceny, samozřejmě v poloviční kvalitě.
Z těch CPO laviček budou skopčáci nadšení....
proč nemáme tak krásný tramvaje my v Česku....pořád ty starý komunistický...
Proč se nedělaj ty laminátový sedačky? Ty neměly chybu. Zejména ten tvar co byl v T3.
Mně se v nich moc dobře nesedělo. V té době jsem jezdil z Žižkova na Petřiny 5x v týdnu 40 minut tam a 40 zpět.
Nekolik veci me zaujalo, napr. konecne dobre umisteny informacni panel z boku, ktery neprekryvaji dvere pri otevreni, tyce pro drzeni ve voze i pro deti, ... naopak predni informacni panel zakrouzeny, na nej bude blbe videt, ta podlaha je doufan jen na modelu, jinak to v tramvaji na te gume bude klouzat, drevene sedacky jsou jeste horsi nez ty v Praze, zvlaste ty kde se hlavou oprete o hranu tech ve zvysenem prostoru, tak snad si je nemci nevyberou a zvysena podlaha je nejak az moc zvysena, RT6-S z CKD mela podvozky jen 760mm, tady to vypada na klasiku 900mm...
Dvě dousedačky vedle sebe a proti sobě. Strašné zlo. Jako by v té tramvaji byla zeď.