Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Facebook koupil agregátor sociálních sítí FriendFeed

  12:51aktualizováno  12:51
Nejpopulárnější sociální síť Facebook pohltila začínající sociální službu FriendFeed. Získala tak mladý tým a nové technologie.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

Největší sociální síť na světě Facebook dnes oznámila, že kupuje společnost FriendFeed.

FreinedFeed je agregátor sociálních sítí a umožňuje uživatelům zjistit, co dělají jejich přátelé na různých sociálních sítích včetně Facebooku, Twitteru či MySpace. Cenu obchodu firmy nezveřejnily.

Zatím není jisté, co má přesně Facebook se svojí nejnovější akvizicí v plánu. Firma uvedla, že stránky FriendFeed.com budou fungovat jako doposud a společnost nyní bude rozhodovat o dalších plánech na delší období.

Facebook dodal, že převezme všech 12 zaměstnanců firmy FriendFeed a její čtyři zakladatelé, Paul Buchheit, Jim Norris, Bret Taylor a Sanjeev Singh, získají seniorské pozice v inženýrském a produktovém týmu Facebooku.

Všichni čtyři dříve pracovali pro Google. Podle analytiků jsou noví, talentovaní zaměstnanci největším přínosem akvizice. Facebook má více než 250 milionů registrovaných uživatelů. V květnu společnost oznámila investici 200 milionů USD od ruského investora Digital Sky Technologies. Společnost očekává, že její příjmy v letošním roce stoupnou o 70 procent, napsaly agentury AP a Reuters.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

FarmaNaDlani.cz
Tipy na zajímavé weby: Kde nakoupit na farmách, ukáže interaktivní mapa

Čím dál víc lidí zajímá, kde se dá nakupovat lokálně a ne od velkovýrobců či zahraniční produkty. Pěstitele a výrobce snadno najdete na mapě FarmaNaDlani.cz....  celý článek

Ilustrační foto
Netflix bude zdražovat dražší předplatné. Základní někomu zůstává

Americká videoslužba oznámila zhruba desetinové zvýšení cen.  celý článek

Výpadek Facebooku 11.10.2017.
Je snad konec internetu? Facebook i Instagram mají výpadky

Uživatelé v USA i jinde na světě hlásí nedostupnost sociálních sítí Facebook a Instagram.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.