Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Facebookové tlačítko „To se mi líbí“ alias Like se mění

  16:04aktualizováno  16:04

Změna designu facebookového tlačítka Like | foto: Facebook

Facebook mění tlačítko, které zná miliarda uživatelů po celém světě. Změna to ovšem není nijak revoluční, jen sjednocuje dosud rozdělený design základního tlačítka a počtu lajků a místo loga „f“ přidává známý zdvihnutý palec.

„Naše hypotéza byla, že více lidí bude rozumět ikonce zdvihnutého palce na tlačítku Like, takže jsme provedli souběžné kvalitativní a kvantitativní testy. Výsledky ukázaly zvýšení zájmu, takže jsme vyměnili na tlačítku Like logo „f“ za palec nahoru,“ vysvětluje Facebook změnu.

Facebook je také aktualizuje design i ostatním tlačítkům, jako je Share, Send, Follow, Recommend a Save. Ty dostávají konzistentnější barvy a plošší design tlačítka, který se hodí lépe pro styl moderních mobilních operačních systémů. Také tlačítko Share dostane čísla sdílení do modrého pole.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Falešná stránka napodobující mBank
Pozor na podvodné SMS, mBanka varuje před novým útokem

Na zákazníky banky mBank cílí nový útok, který se z nich snaží vylákat přihlašovací údaje.  celý článek

Mikrofonní hlava na pódiu jazzového klubu Moods.
Jazzový klub Moods bude streamovat v prostorovém zvuku i do sluchátek

Díky systému Ambeo 3D Audio bude jazzový klub Moods živě vysílat koncerty přes internet ve virtuálním prostorovém zvuku. Akustickou atmosféru pódia si tak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.