Krátké zprávy

Změna designu facebookového tlačítka Like

Změna designu facebookového tlačítka Like | foto: Facebook

Facebookové tlačítko „To se mi líbí“ alias Like se mění

  • 7

Facebook mění tlačítko, které zná miliarda uživatelů po celém světě. Změna to ovšem není nijak revoluční, jen sjednocuje dosud rozdělený design základního tlačítka a počtu lajků a místo loga „f“ přidává známý zdvihnutý palec.

„Naše hypotéza byla, že více lidí bude rozumět ikonce zdvihnutého palce na tlačítku Like, takže jsme provedli souběžné kvalitativní a kvantitativní testy. Výsledky ukázaly zvýšení zájmu, takže jsme vyměnili na tlačítku Like logo „f“ za palec nahoru,“ vysvětluje Facebook změnu.

Facebook je také aktualizuje design i ostatním tlačítkům, jako je Share, Send, Follow, Recommend a Save. Ty dostávají konzistentnější barvy a plošší design tlačítka, který se hodí lépe pro styl moderních mobilních operačních systémů. Také tlačítko Share dostane čísla sdílení do modrého pole.