Facebook také oznámil, že v profilech, které budou takzvaně memorializovány, tedy označeny jako ty, jejichž majitelé už nejsou mezi živými, zavede rubriku s názvem „tribute“ (projev úcty).
Na toto místo pak bude možné přidávat vzkazy a sdílet fotky jako vzpomínku na zesnulé.
„Více než třicet milionů lidí si každý měsíc prohlíží vzpomínkové (memorializované) profily, aby mohli psát příběhy, připomínat si milníky a ty, kteří zemřeli. Nová sekce tribute vytváří samostatnou kartu na vzpomínkových profilech, kde mohou přátelé a rodina sdílet příspěvky - to vše při zachování původní timeline (časové osy) jejich blízkého člověka. To umožní lidem, když truchlí a vzpomínají na své blízké, vidět příspěvky, které jsou pro ně nejužitečnější,“ vysvětluje Facebook na svých stránkách.
Firma také zpřísnila pravidla, která memorializaci umožňují. Dříve ji mohl provést kdokoli, kdo jí zaslal doklad o něčím úmrtí, třeba nekrolog. Nyní to musí být přítel nebo člen rodiny.