Stories neboli Příběhy, které se zobrazí vašim sledujícím na 24 hodin. Jako první s nimi přišla v roce 2013 aplikace Snapchat. O tři roky později kopíruje úspěšnou funkci Instagram a loni to byla platforma WhatsApp s klonem „Status“. Instagram i WhatsApp spadají pod Facebook, který nelenil a příběhy spustil krátce po WhatsAppu.
Doposud jste mohli publikovat vaše krátké denní příspěvky bez reklam, ale to se mění. Facebook se minulý týden poprvé pochlubil statistikou. Nějaký příběh denně zhlédne 150 milionů lidí.
(zdroj: TechCrunch.com, data jsou z uplynulého roku)
„Díky reklamám v Příbězích stoupla hodnota Instagramu a doufáme, že dokážeme to samé s Facebookem. Naší hlavní prioritou, kterou se budeme při zavádění funkce řídit, bude spokojenost uživatelů,“ říká Zoheb Hajiyani, produktový manažer největší sociální sítě.
Pěti až patnáctivteřinové reklamy tedy půjdou přeskočit. Sociální gigant novinku otestuje na obyvatelích velkých zámořských států: USA, Mexika a Brazílie. Dle reakcí má v plánu rozjet reklamy i v dalších státech, a to v horizontu měsíců.
Uživatelé Instagramu nově uvidí, kdo si „fotí“ jejich denní Příběhy |
Příběhy z Instagramu můžete „překopírovat“ na Facebook a podobně to bude i s reklamami. Firmy zřejmě budou mít možnost si připlatit a jejich propagace pojede i na Facebooku. Sociální gigant jim k tomu poskytne detailnější výsledky a úspěšnost cílení.
Facebook k integraci reklamy přistoupil na hranici 150 milionech uživatelů - stejně tak učinil i na Instagramu. Zatímco tam se limit podařilo získat za pět měsíců, na Facebooku se aktivní denní uživatelé sbírali něco málo přes rok.