Druhé Pendolino, které v neděli 14. prosince 2014 dorazilo do Varšavy. To první přijelo o několik minut předtím a zastavilo u vedlejšího nástupiště za mohutnými sloupy.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Jedna z prvních cestujících v neděli 14. prosince 2014
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
První cestující a fanoušci železnice v obložení polských novinářů.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Protest proti povinně místenkovým vozům Pendolina (jízdenka se nedá koupit až ve vlaku).
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V jednotce jsou tři čtyřmístné oddíly, které jsou zejména vhodné pro cestující s dětmi
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Jeden z trojice čtyřmístných oddílů.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Mezi polskou veřejností je velký zájem o cestování Pendolinem. Sedadla druhé třídy jsou ovšem výrazně méně pohodlná ve srovnání s těmi v jedničce.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Police na zavazadla v nástupním prostoru první třídy
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Interiér první třídy
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pohodlí v první třídě u jednoho z čtyřmístných míst
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Občerstvení pro cestující se skládá z teplého nápoje (káva nebo čaj), studeného nápoje (voda nebo džus) a sladkosti.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Průvodčí velice ochotně pózoval objektivům cestujících i novinářů.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V první den rozdával dopravce cestujícím nafukovací polštáře.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Za dívkou se nachází nástupní prostor posádky a kabina strojvedoucího.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V jednotce se nachází také oddíl první třídy s podstatně vyšším komfortem pro cestující.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Sedadla první třídy jsou prostorná.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Propagace Pendolina ve stanici Warszawa Centralna
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Model jednotky ED 250
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Model první třídy
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vlakový infopanel prezentuje přísloví.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vůz první třídy má 45 míst.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
I zde najdete zásuvky pro osobní elektroniku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Sedadla první třídy jsou mnohem komfortnější. Jsou v uspořádání 2+1.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Přebalovací pult
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vlakový infopanel prezentuje pojem ve čtyřech slovanských jazycích.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Toaleta pro vozíčkáře
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nová podoba bufetového vozu v polském Pendolinu
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zavazadlový prostor s možností přepravy kol
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Rozložený stoleček
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vlakový infopanel prezentuje nové časy jízdy.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Elektronický rezervační systém
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Sklopný stoleček se nehroutí jako v letadle, pokud si cestující před vámi upraví sklon sedadla.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Každé sedadlo ve vlaku má osvětlení a zásuvku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Tlakotěsný přechod mezi vozy
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vyprazdňování nádrží vakuových toalet plánuje dopravce jednou za tři dny. Rychlost naplňování sleduje dispečer ve Varšavě. Může nařídit jejich odčerpání v každé koncové stanici.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Police na zavazadla jsou v nástupním prostoru.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Polovina sedadel je vždy ve směru jízdy.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Interiér druhé třídy obsahuje 345 sedadel v uspořádání 2+2.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Lžička k zákusku byla v souboji s polevou téměř bezbranná.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Objednané jídlo donáší vlakový personál v polystyrenových krabicích.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nové nádraží v Krakově. Na střeše budovy je parkoviště. Čelo jednotky navrhl italský specialista na design vozidel Giorgetto Giugiaro.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vlak řídí strojvedoucí společně s pomocníkem. Každý z nich má svůj stěrač (požadavek PKP IC). Ale strojvedoucí ale uprostřed kabiny, a tak jeden stěrač před fírou setře čelní sklo, aby v vzápětí druhý do prostoru „nahrnul“ stěrky ze své části.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Dvacítka jednotek bude procházet údržbou výrobce ve varšavském depu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Dispečink servisního zázemí společnosti Alstom. Obsluha vidí na monitoru polohu vlaku, jeho rychlost a souhrnné údaje o práci komponentů.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Podúrovňový soustruh na úpravu jízdního profilu kol bez demontáže dvojkolí nebo podvozku z jednotky
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Odkryté spřáhlo
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz