náhledy
Pilot Ed Schoch (vlevo) jako jediný létal s prototypy parazitní stíhačky XF-85 Goblin.
Autor: McDonnell Douglas
Bombardér B-36
Autor: U.S. Air Force photo
Monstrózní velikost B-36 (vpravo) vynikne v porovnání se „superpevností“ B-29.
Autor: U.S. Air Force photo
Maketa letounku XF-85 Goblin v měřítku 1:1 na závěsném zařízení i s maketou části trupu B-36 s pumovnicí, v níž se měl letounek přepravovat.
Autor: U.S. Air Force photo
Maketa letounku XF-85 Goblin v měřítku 1:1 na závěsném zařízení i s maketou části trupu B-36 s pumovnicí, v níž se měl letounek přepravovat.
Autor: U.S. Air Force photo
První prototyp parazitní stíhačky XF-85 Goblin je ve sbírkách Národního muzea letectva Spojených států amerických, Wright-Patterson AFB, Dayton, Ohio.
Autor: U.S. Air Force photo
Kokpit parazitní stíhačky XF-85 Goblin. Přístrojové vybavení bylo spartánské. Před zaměřovačem trčí z přídě závěsný hák, který se po startu do přídě zaklopil.
Autor: U.S. Air Force photo
Druhý prototyp XF-85 Goblin na manipulačním vozíku
Autor: U.S. Air Force photo
Druhý prototyp XF-85 Goblin na manipulačním vozíku, za ním vidíme ocasní část jeho nosiče B-29 Monstro. Všimněte si zahnuté přistávací ližiny.
Autor: U.S. Air Force photo
Nosič B-29 Monstro s druhým prototypem parazitní stíhačky XF-85 Goblin
Autor: U.S. Air Force photo
Nosič B-29 Monstro s druhým prototypem parazitní stíhačky XF-85 Goblin
Autor: U.S. Air Force photo
Druhý prototyp XF-85 Goblin pod svým nosičem B-29 Monstro
Autor: U.S. Air Force photo
Nosič B-29 Monstro s druhým prototypem parazitní stíhačky XF-85 Goblin. Nosič dostal nápadné žluté a černé barevné doplňky, aby se pilot XF-85 rychleji orientoval
Autor: U.S. Air Force photo
Nosič B-29 a prototyp parazitní stíhačky XF-85 Goblin. Díra v letištní ploše s nájezdem sloužila k instalaci XF-85 zespodu do zadní částí trupu B-29.
Autor: McDonnell Douglas
První prototyp parazitní stíhačky XF-85 Goblin je exponátem Národního muzea letectva Spojených států amerických, Wright-Patterson AFB, Dayton, Ohio.
Autor: U.S. Air Force photo by Jim Copes