Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Francie zakazuje v TV i rádiu odkazovat na Facebook a Twitter

  0:28aktualizováno  0:28
Jako nepovolená reklama bude ve Francii brána zmínka o Facebooku a Twitteru, pokud se netýká zpravodajství o těchto sociálních sítích. Rozhodl o tom tamní regulátor rozhlasového a televizního vysílání a vydal příslušné nařízení.

Francouzská televize a rozhlas musejí nesmějí propagovat Facebook a Twitter | foto: Technet.cz

V televizním a ani rozhlasovém vysílání tak nesmí média nahánět posluchače a diváky na své profily na Facebooku a Twitteru. Skončit by tak měla praxe, kdy média lákají třeba na Facebookové hlasování.

Důvodem rozhodnutí úřadu je prý nepřiměřené zviditelňování těchto sociálních sítí na úkor jejich konkurentů.

"Proč bychom měli propagovat síť, která má hodnotu několik miliard dolarů, jako je Facebook, a ne jinou, která má potíže vejít ve známost. To by bylo pokřivení volné soutěže," vysvětlovala podle CBS News krok regulátora jeho mluvčí Christine Kelly.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační foto
Tipy na zajímavé weby: jazykům se můžete naučit i díky e-mailům

Interaktivní cvičení pro výuku či zdokonalení jazyku doručí Landigo.cz. Proklepněte si řemeslníka či firmu díky službě Obchodnírejstřík.cz. Rozklíčovat, kdo...  celý článek

Smajlíky mohou komunikaci zrychlit, ale také způsobit nedorozumění.
Internetový smajlík slaví 35 let. Podívejte se, které kandidáty porazil

Původně měl usměvavý smajlík :-) označovat každou zprávu, která není myšlena vážně, zatímco zamračeným emotikonem :-( měly být označeny ostatní zprávy....  celý článek

Ilustrační foto
Velký únik. Údaje poloviny Američanů jsou zřejmě na prodej

Tento měsíc došlo v USA po napadení společnosti Equifax k úniku soukromých dat až 143 milionů lidí. Není to sice největší únik v dějinách, ale dost možná je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.