Google na některých uživatelích testuje poměrně radikální změnu vzhledu výsledků vyhledávání, respektive zobrazení odkazů na vyhledané stránky. Nově se totiž testovacímu vzorku lidí zobrazují odkazy černě místo klasické a všeobecně používané modré.
Poprvé si tak Google dovolil sáhnut do dosud neměnných nastavení, jako jsou bílý podklad, deset odkazů na stránku a právě ony modré odkazy.
Na druhou stranu, jak připomíná server Telegraph, ani modrá v odkazech není ta původní a standardní modrá. Vyšla jako výsledek testu z více 41 odstínů. Tato změna údajně Googlu vydělala 200 milion dolarů (cca 4,7 miliardy korun), protože současná modrá prý více láká lidi ke kliknutí než ta předchozí.
Ale test černé asi takový úspěch mít nebude, protože řada lidí si v diskuzních fórech a na sociálních sítích stěžuje na změnu a hledají návod, jak vrátit zpátky modrou. Stačí se prý odhlásit ze svého účtu a znovu se přihlásit.
Více z rubriky Krátké zprávy ZDE.