Pravidelní uživatelé vyhledávání na Google si již patrně všimli, že firma vedle normálního vyhledávání nabízí i možnost označovanou jako „Zkusím štěstí (I'm Feeling Lucky)“. Ta podle zadaného požadavku na vyhledávání rovnou uživatele přenese na první vyhledanou stránku.
Právě proto firma nemůže zobrazit reklamy, které jí jinak přinášejí zisk. Jak uvedl server Valleywag.com, spoluzakladatel Google Sergey Brin v rozhovoru pro jednu rozhlasovou stanici sdělil, že tento způsob vyhledávání využívá asi jedno procento návštěvníků. Podle výpočtů serveru to firmě činí ztrátu asi 110 mil. USD (cca 2 mld. Kč) ročně. Zdá se však, že k této částce dospěli na Valleywag.com pouhým výpočtem z celého zisku firmy, který však není generován pouze reklamami na vyhledávání.
V reálu se tak dá očekávat nižší ztráta. Ale i tak se prý uživatelé o toto tlačítko bát nemusejí. Ve zmíněném rozhovoru Brin prohlásil, že jej rozhodně nehodlají odebrat.