Diskuze
Horský autobus měl 40 tisíc dírek na stropě a někdy nechtěl zatáčet
Děkujeme za pochopení.
M85a22r37e51k 66C16e68r16n98y
Ty jo vytapenej schudek....tak to je mazec. Krasny busy a design vubec.
V33a81c61l77a27v 18S24v46o50b88o40d98a
Odkud jsou fotky 6/7, co je to za boudu, pozna nekdo?
M17a11r20t19i31n 93Š40t45ě92p42á97n52e49k
Perfektni clanek, diky
M81i95c67h45a59l 45J34a33r12o94š
Ty tedy musely zmizet rychle, vůbec se na ně nepamatuji, jenom na erťáky a ešemky.
R36o42m45a54n 35K30r40a73t29o57c85h14v35í41l
S co třeba převody, jaké měl autobus převody?
A83n74t74o63n58í90n 83S19e37b45e21r55a
Nehctěl bych pracovat v té fabrice na výrobu a mít za úkol počítat, jestli je ve stropě správný počet dírek :-D
J61a67n 78C93h63o76b69o35t
...nebo stát nad pásem papundeklu s vrtačkou
J87a74n 70C59h69o53b13o52t
Ny ty děrované stropy si vzpomínám...ale autobusy to musely být jiné. Neměly je třeba i ty Š? To byl první standard, na který si vzpomínám.
J33i17ř18í 23E73r40b81e74n
Š11 měly vnitřní panely umakartové, bez dírek.
V52l19a98s29t57i79m98i34l 69B47u95r32i14a24n
Myslím, že i busy řada Š 11 měly deklarovánu karoserii jako polosamonosnou.
M73a68r51t29i21n 26N82e54b16e60s13k40ý
Ano, měly a po nich všechny další.
Jen v době vzniku autobusu Tatra to rozhodně nebylo pravidlem,třeba 706 RO i RTO byly na rámech, jaké měly snížené valníky.
L25u26c36i31a92n 77P95a74p46a10z72i29a90n
Škoda, že značka KAROSA již neexistuje. Privatizace v takové podobě proběhnout neměla.
J54a50n 39P34a60ř80í54z52e20k
Především nemělo proběhnout znárodnění
M55a41r27t43i92n 33N90e86b11e58s97k72ý
Je fakt, že příhradová samonosná konstrukce a agregát vzadu předběhl dobu.
Další samonosná příhradová konstrukce byla až na ŠM/ŠL/ŠD11 a agregát vzadu až C731/734/738.
Problém byl vzduchem chlazený motor, který nevytopí vnitřek a zdvojená zadní náprava, která má sice lepší trakci, ale má tendenci vést vůz rovně.
Zázrak! NASA po pěti měsících obdržela od sondy Voyager smysluplnou zprávu
Když se v únoru letošního roku stále nedařilo navázat smysluplnou komunikaci s jedním z...
Herečce Slávce Budínové by bylo 100 let. Zemřela opuštěná, bez zájmu veřejnosti
Před 100 lety, 21. dubna 1924, se v Ostravě narodila známá česká herečka Slávka Budínová.
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Znovuzrození japonských letadlových lodí. Ve výzbroji budou mít F-35B
Japonsko má ve své ústavě zakázáno vlastnit ofenzivní zbraně, jako jsou letadlové lodě. Doba...
Unikátní exkurze. Nahlédněte do francouzské jaderné ponorky před vyplutím
Není obvyklé, aby reportéři mohli nahlédnout do jaderné ponorky v aktivní službě. Agentura AP nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Proč umělá inteligence lže a proč kvůli ní zhloupneme. Počítačový expert vypráví
Premium Zatímco průmyslová revoluce zaváděla masivní využití strojů, které nahradily lidské svaly, nyní...
Učili jsme se od alpských záchranářů, líčí pilot počátky letecké záchranky
Exkluzivně Za kniplem vrtulníku strávil přes 9 250 hodin. Stál u zrodu letecké záchranné služby, létal s...
Sphere jako osmý div světa? Zábavní komplex ve Vegas je technologický zážitek
Uvidíte v ní famózní obraz s nejvyšším rozlišením na světě, do uší zahraje sto šedesát tisíc...
POZOR VLAK: Slavíme půl století pražského metra, vznikla k tomu unikátní hra
Pro Československo, a především pro Prahu, to byl slavný den, devátého května 1974 byl slavnostně...
Jiří Horák obnovil ČSSD a dovedl ji do parlamentu. Se Zemanem si nerozuměl
Před 100 lety se narodil Jiří Horák, který po sametové revoluci pomáhal znovuobnovit sociální...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...