HP chce vstoupit na trh internetové hudby a spotřební elektroniky

Počítačová společnost Hewlett-Packard Co. se rozhodla vstoupit na trh se spotřební elektronikou. Na počátku příštího roku, pravděpodobně již na lednovém salonu spotřební elektroniky, chce firma uvést na trh pod svojí značkou internetový obchod s hudbou, oznámil generální ředitel divize HPShopping.com Peter Appl.

Hudební služby budou ve spojení se současnou nabídkou firmy, jako Musicmatch.com, a mají konkurovat hudebním obchodům firem Apple Computer či Dell. Po uvedení nových služeb na trh hodlá HP přijít také s vlastním přehrávačem digitální hudby. Tímto prohlášením se firma zařadila mezi další výrobce počítačů, včetně firem Dell a Gateway, kteří se rozhodli zaměřit na prodej spotřební elektroniky, protože trh osobních počítačů již dosáhl svého maxima.

Appl dodal, že firma chystá na salon spotřební elektroniky ještě další nový produkt. Ráda by představila televizor s velkou rovnou obrazovkou z tekutých krystalů, napsala agentura Reuters.

Zdroj: ČTK

Související odkazy:

  • Norská OSA slaví 75 let, nabízí 50 tisíc skladeb zdarma
  • McDonald napodobuje Pepsi – dá miliardu skladeb přes iTunes
  • Legální downloady překonaly prodej CD singlů
  • Americké hudební online shopy míří do Evropy
  • Mercora bude prodávat hudbu přes P2P
  • Rhapsody nabídlo hudbu za 79 centů a zdvojnásobilo prodej
  • Další konkurent iTunes: MusicMatch Downloads
  • Apple iTunes prodalo 10 miliónů skladeb