Takto vypadá stránka takeit.idnes.cz

Takto vypadá stránka takeit.idnes.cz

iDNES.cz spustil katalog zboží a služeb s regionálním členěním

Český internet obohatila nová služba: Katalog produktů TAKEIT iDNES.cz s regionálním členěním. Ten na rozdíl od ostatních vyhledávačů umožňuje prohlédnout si požadovaný produkt, seznámit se s jeho vlastnostmi, a teprve poté hledat firmy, které jej nabízejí.

TAKEIT iDNES.cz dokáže identifikovat, z jakého regionu uživatel pochází. Proto nabízí především místní prodejce či poskytovatele služeb. To přináší významnou úsporu času. Uživatel zbytečně nehledá v odkazech, které nepotřebuje, a snáze a rychleji se dostává k cíli.

Zajímavou unikátní vlastností katalogu je možnost uložit si zvolené odkazy do záložky pro případ pozdějšího využití. Uživatel si tak zajímavé produkty či služby může „schovat“ a až bude jejich nákup aktuální, nemusí je znovu vyhledávat.

Novinkou je využití psychologických poznatků, tak zvaných slovních asociací. Kromě hledaného cíle systém nabízí i produkty, které se k němu nějakým způsobem vážou. Tento systém vyhledávání mají na starost počítačoví fulltextoví roboti, kteří pracují s řetězením obdobných významů zadaných klíčových slov.

Služba TakeIT

Kontext přímo u slova

Katalog TAKEIT iDNES.cz je zcela unikátní také v provázanosti s články zpravodajského portálu iDNES.cz. Přímo v článcích tak nyní čtenáři najdou odkazy do katalogu v podobě zelených dvakrát podtržených slov. Po najetí myší na odkaz se rozbalí popisek kontextového zboží či služby.

Jako první se odkazy objevily v článcích serveru Mobil.cz a zpravodajském serveru Lidovky.cz, postupně budou rozšířeny na ostatní servery rodiny iDNES.cz.

Poradíme Vám jaký vybrat dárek... vanoce.idnes.cz

„Takeit.idnes.cz chápeme jako další možnost prezentace našich partnerů na stránkách iDNES.cz a Lidovky.cz,“ uvádí Jaroslav Kábele, ředitel internetových aktivit mediální skupiny MAFRA. „Věříme, že tento cílený způsob prezentace pomůže upozornit na zajímavé produkty a služby a najde u našich partnerů i čtenářů velkou oblibu.“

Odkaz z klíčového slova