Diskuze
Letadlo duchů zaťukalo na britský satelit. Ráno pak definitivně zmlklo
Děkujeme za pochopení.
F23i90l97i13p 65J93i59r80s44á82k
„"[Satelit Inmarsat 3 F1] Bohužel není vybaven GPS, kdyby byl, mohli bychom poskytnout ještě přesnější informace," uvedl mluvčí společnosti pro britskou televizi SkyNews.“
K čemu by byla GPS na geostacionárním satelitu, který je od Země dvakrát dál, než GPS satelity? I kdyby GPS satelity vysílaly všesměrově, nevím nevím, co by se z údajů přijatých na geostacionární dráze dalo spočítat.
L75u11b91o53m71í68r 35P65e96š17k17e
Dopplerův princip využívají zoologové ke globální lokalizaci již více jak 30 let a naše české ornitologické projekty již 20 let. Systém Argos s polárně obíhajícími družicemi a "pípnutím" vysílače na ptákovi v minutovém intervalu dovede určit souřadnice jeho polohy s neuvěřitelně malou chybou jen asi 150 m (v optimálním případě), přičemž polovina z odchylky připadá na nepřesnost určení polohy družice v momentě příjmu. I když jsou v tomto případě podmínky podstatně horší a systém na to není určen (stacionární "kolébající" se družice ne 900 ale cca 3700 km vysoko, "pípnutí" po hodině a souběh "trojího Doppleru" viz obrázek) dovedu si představit, že podrobná komplexní analýza zaznamenaných dat i dat z dalších letadel v této oblasti může přinést časem relativně dobrou lokalizaci v době posledního pingu.
K88a75r11e14l 89T86o72u77š34k58a
Z letadla letícího v normální výšce si samozřejmě mobilem nezavoláte. A otázka je zda posádka a cestující byli při vědomí. Kdo ví, třeba došlo k nějaké fatální situaci a když piloti vědělí že je konec letadlo na poslední chvíli navedli do hluboko do oceánu, aby nedošlo k větší tragedii, ale asi nemá cenu spekulovat.
M23i16l79a57n 50H
Doufám, že Australijci a Indonésijci spojí síly a australijské pátrací složky trosky letadla co nejdříve naleznou.
M59i87c63h33a59l 24M51i50l42l31e46r
nejaci Cechajijci trpi potizemi pameti a navic maji potize rozeznavat stat a narod
M80a56r22t91i38n 98C69u30l44e12k
Jestli je to tak, jak píšete, tak je divné, že nikdo z cestujících či posádky nezakročil. Přece po tolika hodinách letu, navíc když jim slunce muselo svítit do letadla z opačné strany než normálně, to muselo už být podezřelé, co se děje. Zrovna tak je divné, že by nikdo z pasažérů nezkusil zavolat mobilem. Někdo mohl mít i připojení přes satelit. To by vypadalo na nějaké hromadné zneškodnění cestujících ještě za letu.
M22i80c70h42a47l 92M65i47l43l79e66r
v 8:11 malajskeho casu se letadlo nalezalo na zapade, tedy v jine casove zone, odhadem mohlo byt o 1-2 hodiny za malajskym casem, tedy 7:11 nebo i 6:11 rano, ne zas tak dlouho po rozedneni.
V63o52j41t50a 72L84e85j22s51e86k
Letadlo zjevně někdo úmyslně nasměroval někam, kde ho nikdo nebude hledat a mělo tam spadnout. Tedy nešlo o to ukradnout letadlo. Dle mě jsou pro to jen dva rozumné důvody:
1) pojišťovací podvod - viz odkazovaný Fedex
2) krádež nákladu - živého či mrtvého. Nevíme, co tam bylo naloženo, případně jestli nebyl mezi pasažéry někdo důležitý (klidně na oficiálně falešný pas). Vyložení nákladu na padáku někde po cestě a sebrání na loď (případně v Indonésii nebo na Vánočním ostrově i přímo ze země...ale to je obé složitější na organizaci, aby si toho nevšimnul někdo nechtěný) není nereálné - koneckonců ty zběsilé manávry nahoru-dolů nemusely mít za cíl jen obelhání radarů, ale i otevření dveří (ať už normálních nebo těch od nákladového prostoru).
M30i84c16h17a20l 66M85i51l80l21e85r
nemyslim, ze komercni dopravni letadla jsou technicky vybavena na vyhazovani nakladu padakem za letu.....
O79n70d55ř93e89j 62L20é37b24l
Trochu nerozumím tomu, proč by hned hypotéza o požáru na palubě měla být ve světle tohoto zjištění lichá. Pořád mohlo jít o požár elektroinstalace či něčeho podobného, avšak bez tragických následků pro drak letadla. Zplodiny jsou svinstvo, zejména pokud dochází k nedokonalému hoření (CO, však známe, že), udělají dobrou paseku.
Nemusí to být hned pokus o hromadnou sebevraždu, únos za účelem využití letadla k útoku atp.
I52g22o56r 77P56l80a36n73d63e31r
pri poziari v instalacii dojde vacsinou aj poskodeniu inych zariadeni, ktore su nevyhnutne pre let... MD11 Swissair mal maly poziar v elektroinstalacii a stal sa neovladatelny...tiez skoncil v mori pri Kanade..
I79r17e23n65a 31P92l32a50c89h72e54t58k14o25v66á
proc se porad pise, ze neco vypnuli? nemohlo to byt mimo provoz kuli nejake poruse, hm?
Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV
S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo...
Z jaderné triády zbyly Britům už jen ponorky. A ty musejí posílit
Jadernou triádu tvoří strategické bombardéry s jadernými zbraněmi, mezikontinentální balistické...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rusko zastavilo odlet na ISS s první Běloruskou, letět měla i Američanka
Ve čtvrtek 21. března se necelých deset minut před půl třetí odpoledne měla vydat na Mezinárodní...
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Načapali jsme otesánka, který se velkého sousta nezalekne. Boeing 747-400F
Poté, co na Letiště Václava Havla Praha přestaly v barvách Qatar Airways létat nákladní Boeingy...
Američané odepsali modul, který je vrátil po půl století na Měsíc
Od začátku letošního roku je na Měsíci a kolem něj poměrně rušno. Vedle řady sond, které zamířily...
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Úspěšný let prototypu XB-1 vrací do hry cestování nadzvukovou rychlostí
Po více než dvaceti letech, od ukončení provozu letounu Concorde, se možná opět dočkáme nadzvukové...
Jarní bouře ničila před 100 lety Prahu. Napáchala obří škody
Prahou prošla před 100 lety, 27. března 1924, neobvykle silná jarní bouřka. V části hlavního města...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...