Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Internetový projekt chce zlepšit ústní hygienu ve Francii

  12:39aktualizováno  12:39
Originální internetový projekt chce zvýšit úroveň ústní hygieny ve Francii. Prostřednictvím internetových stránek si Francouzi mohou předplatit zubní kartáčky. Každé 3 měsíce jim domů přijde nový.

I když projekt vypadá trochu bláznivě, ve skutečnosti jde ze zdravotního
hlediska o vážnou věc: podle průzkumů si Francouzi průměrně vyměňují zubní
kartáčky jednou až jeden a půlkrát za rok. Dobrá ústní hygiena ale
předpokládá výměnu každého čtvrt roku. "Lidi na to prostě nemyslí. A když
si jich koupí víc najednou, tak je zapomenou ve skříni," říká otec projektu Frédéric Jan.

Stránky Brosseadomicile.com (ve volném překladu "kartáček až domů")
spatřily světlo světa tento týden a jejich třicetiletý tvůrce
Frédéric Jan věří, že budou mít úspěch - jen během prvních tří dnů se u něj
zaregistrovala stovka předplatitelů.

Klienti si mohou vybrat z dvacítky modelů; v nabídce jsou i pasty na zuby. Ceny jsou podobné jako v hypermarketech. Frédéric Jan předpokládá, že v prvním roce získá na 25.000 klientů, a letos tak prodá na 100.000 kartáčků. V příštím roce by měl rád na 60.000 zákazníků s 240.000 prodaných kartáčků.

"Nejsou to přehnaná očekávání, na francouzském trhu se ročně prodá na 90 milionů kartáčků," tvrdí obchodník, k jehož projektu se připojili i zubaři a zdravotní pojišťovny.

 

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

KRACK: Key Reinstallation Attacks
Nepříjemné překvapení: I vaše wi-fi je zranitelná, odhalili experti

Bezpečnostní odborníci varují: zabezpečení bezdrátového připojení wi-fi pomocí WPA2 nelze považovat za bezpečné. Výzkumníci upozorňují, že zranitelností...  celý článek

FarmaNaDlani.cz
Tipy na zajímavé weby: Kde nakoupit na farmách, ukáže interaktivní mapa

Čím dál víc lidí zajímá, kde se dá nakupovat lokálně a ne od velkovýrobců či zahraniční produkty. Pěstitele a výrobce snadno najdete na mapě FarmaNaDlani.cz....  celý článek

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.