Česky Telecom oznámil, že v důsledku výpadku poštovního systému jsou nedostupné schránky uživatelů služeb IOL a Quick. Technici nyní pracují na přechodu na kvalitnější poštovní software a zároveň se snaží obnovit poškozené mailboxy. Někteří uživatelé se ale budou muset smířit s tím, že o část své korespondence mohou natrvalo přijít.
Na stránkách IOL.cz lze najít pouze toto prohlášení:
Vážení zákazníci,
omlouváme se Vám za problémy, které nastaly v minulých dnech v našem poštovním systému. Příčinou byly softwarové chyby, které výrobce systému nebyl schopen odstranit. Jejich důsledkem bohužel byla i ztráta některých mailů ve Vašich schránkách. Jak jsme Vás informovali, vzhledem ke skutečnosti, že nám výrobce systému již v minulosti nebyl schopen zajistit odstranění závad, zahájili jsme výměnu celého poštovního systému tak, aby k uvedeným problémům nemohlo docházet.
Nový poštovní server bude během několika dnů funkční. V současné době provádíme obnovu poškozených schránek. Bohužel je pravděpodobné, že se při záchranné operaci v některých případech nepodaří obnovit všechny maily ze zasažených kont.
Velmi se Vám za tyto problémy omlouváme a uděláme vše proto, aby k podobné chybě již nedošlo.
Ing.Jiří Kysela
Ředitel péče o zákazníky
Český Telecom, a.s.
Zdroj: IOL