Kdo se uchází o licenci na digitální televizi |
Stávající kanály:Plánuje současné programy ČT l, ČT 2 a zpravodajskou ČT 24. Nedávno zveřejnila své plány na čtvrtý kanál se sportovní tématikou. Chce mít pět kanálů. Kromě stávající TV Nova chystá Nova Film, Nova Sport, Nova Seriál a zpravodajský Nova News. Podle generálního ředitele Novy Petra Dvořáka těmito kanály chce oslovit úzkoprofilové diváky, Jimž nevyhovuje současný program. Kromě dnešního programu má připravený Prima Klub, který má být obdoba dnešní Primy, tedy část produkce původní, část převzaté produkce. |
Noví adepti na vysílání:Hobby televize chce zaujmout tématy pro dům, byt, zahradu, volný čas. Zpočátku chce vysílat 12 a pak 20 hodin denně rady pro všechny „koníčkáře". Má být „voňavější televizí" než současné komerční kanály. Má v ní dominovat dokument, pořady pro minority v nejširším slova smyslu, alternativní zábavné pořady, kvalitní filmy a tvorba nezávislých výrobců a evropský seriál. Zpravodajství má být serióznější a analytičtější. Obdoba americké Court TV, která sleduje kauzy celebrit, ale l soudní případy obyčejných lidí. V programu bude právní poradna a filmy ze zlatého fondu filmových detektivek a v noci bude možné sledovat policejní hlídky přímo v terénu. Vysílá už na některých kabelových sítích. Meteorologové a moderátoři celý den přinášejí podrobné informace o počasí z nejrůznějších domácích a světových zdrojů. Televize pro rodinu, která přijímá život aktivně. Vysílání chce stavět na tradičních křesťanských hodnotách. Televize má být placena bez reklam. Hudební televize, která už tři roky vysílá. Prezentuje českou, slovenskou a světovou pop- - music. Většinou moderované pořady, postavené na rozhovorech s hudebníky a interprety. Tvoří ji největší síf regionálních televizí v Česku. Již nyní vyrábí dvě hodiny původního programu denně a vysílá prostřednictvím vlastních regionálních licencí sdílených s TV Prima a Jako největší partner TV Nova. V programu sportovního kanálu mají být sportovní přenosy, magazíny a reportáže ze světa sportu, sportovní zpravodajství. Hudební televize ve stylu rádia Evropa 2. Klasickou diváckou TF1 by měla být mladá, ekonomicky aktivní žena od 25 let, která řeší běžné pracovní l osobní problémy. Stanice jí nabídne zábavu i diskusní pořady, ale nikoli zpravodajství. Zaměří se na lifestylové magazíny, hudbu, sport, Informace o počasí, dopravní zpravodajství, zprávy z EU a inteligentní zábavu. Plánuje i zábavnou show o rodinných financích či přenosy první hokejové a druhé fotbalové ligy. Vysílá už v některých kabelových sítích. Má být Inspirací pro volný čas. Diváci mají zábavnou formou získat informace o aktuálních novinkách (film, auta, slevy, hobby, spotřební zboží, móda, pracovní místa, kurzy, cestování, atd.). Interaktivní televize, která chce v regionech diváky zatáhnout do vysílání. Nechce být jen televizí o regionech, ale Jejich součástí. Projekt zpravodajsko-publicistické televize. Kromě 24hodinového zpravodajství z domova l ze světa s důrazem na zprávy ze střední Evropy chce vysílat zejména dokumenty a magazíny (historie, hobby, technologie, móda, vaření, bydlení, zdraví, auto-moto). Vysíláni zahrnuje hudbu, zpravodajství kupované od některé z velkých televizí, teleshopplng s přímou nabídkou. |
- úterý 25. října 2005
- 32