Diskuze
Skoro špionážní větroň. Amatéři překonali rekord letounu U-2
Děkujeme za pochopení.
J15o29s94e96f 84H21i69l17d94e55b86r39a82n85d32t
Co má rekord kluzáku Perlan 2 společného s rekordem letadla s tryskovým pohonem U2? Přeskočilo někomu z výšky
J76a46n 22S39t75ř17á36l46k49a
V článku mi chybí zásadní informace, jestli se jednalo o bezpilotní letoun nebo letoun s posádkou.
P58e23t62r 71M28i35c40h65a48l
"Piloti na chvíli stoupání zastavili, aby ověřili, že vše funguje, jak má, a pak se pustili výše. "
J76i86ř79í 14V21o72l56e93k
Pro doplnění pro neplachtaře, výkon byl dosažen ve vlnovém proudění za horským hřebenem.
J78i82r55i 49H71o59r21o93v41s83k68ý
Nerozumím tomu titulku - Airbus bych fakt za amatéry v letectví nepovažoval.
J13i52n29d82ř98i59c42h 34M64l43a79d51ý
No ani zřejmě jen platili a neprojektovali.
J94i26ř89í 12D97v22o26ř72á36k
Nechci teda moc rejpat, ale co kdyby nadpisy alespoň v této rubrice byly trochu realistické.
Sice je to hooodně pěkný rekord, ale použití větroně, který tohoto dosáhl za hodně specifických podmínek, z něj zcela jistě nedělá letoun vhodný pro špionážní účely.
Pár desítek starý U - 2, byl tohoto schopen každý den, na jakoukoli trase, trošičku větší rychlostí.
Plus dokázal nést " pár kilo" přístrojů.
D78a24n19i85e36l 78M38a76g10n85u64s
Ještě by mě zajímalo, jakou měl GS, tedy rychlost vůči zemi V téhle výšce už to musel být pořádný fofr.
W65a87l58d98a 40W59i33n80t56e22r
Nemusel, protože byly využívány unikátní podmínky díky Andám, které jakoby nutí proudit vzduch po vertikále (stoupavé proudy) a takto je možné bezmotorovým plachtěním dosáhnout třeba i 30. km výšky (Andy mají výšku zhruba od 4-6km). Rychlost větroně v tryskovém proudu nepomůže - je tímto proudem jen unášen, pokud nemá motor a neumí se proti takovému proudu prosadit a získat vztlak. Konstrukční rychlost větroňů není vysoká a vystoupává se po spirále.
P80e25t21r 41M31i15c42h26a77l
Díky za článek, četl jsem až po korekcích, takže neremcám. Ale ocenil bych pokračování s více detaily, přece jen jsme na Technetu, jak už níže někdo poznamenal.
M35i80c64h64a64e41l 19K88o21n73e30č22n40ý
Musel to být úchvatný výhled. Jednou jsme letěli 747kou ve 12km a bylo to super.
P17e69t93r 87M87i35c70h23a35l
To nejde srovnávat. Když pominu poloviční výšku, tak výhled z kluzáku je nesrovnatelně lepší a ten klid, když neřvou motory ...
V69á82c91l68a83v 13P71c37h26á54l90e17k
Tak to je nářez Bezmotorové létání je nej
Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV
S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo...
Z jaderné triády zbyly Britům už jen ponorky. A ty musejí posílit
Jadernou triádu tvoří strategické bombardéry s jadernými zbraněmi, mezikontinentální balistické...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Rusko zastavilo odlet na ISS s první Běloruskou, letět měla i Američanka
Ve čtvrtek 21. března se necelých deset minut před půl třetí odpoledne měla vydat na Mezinárodní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Načapali jsme otesánka, který se velkého sousta nezalekne. Boeing 747-400F
Poté, co na Letiště Václava Havla Praha přestaly v barvách Qatar Airways létat nákladní Boeingy...
Dočasná raketa se po téměř 70 letech loučí. Bude startovat naposledy
Tento čtvrtek stojí na startovací rampě mysu Canaveral poslední potomek raket Thor, nosič Delta IV...
Američané odepsali modul, který je vrátil po půl století na Měsíc
Od začátku letošního roku je na Měsíci a kolem něj poměrně rušno. Vedle řady sond, které zamířily...
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Úspěšný let prototypu XB-1 vrací do hry cestování nadzvukovou rychlostí
Po více než dvaceti letech, od ukončení provozu letounu Concorde, se možná opět dočkáme nadzvukové...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj