náhledy
Vozidlo Saab Sarsys Friction Tester na pražském letišti měří brzdné účinky na dráze.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Mezi zadními koly má saab speciální zařízení - páté kolo, které proklouzává po dráze. Tenzometry pak měří koeficient tření.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Měřicí vozidlo v akci
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Měřicí vozidlo v akci
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Pohled do kufru měřicího vozidla. V úložném prostoru je zabudováno páté kolo s měřicími senzory.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Měřicí kolečko s vzorovanou pneumatikou simuluje příďové kolo letadla.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Měřicí vozidlo se prohání kolem odstavených letadel na zavřené dráze 22/04.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Sarsys Friction Tester v akci. Páté kolo je spuštěné a měří brzdné účinky na povrchu.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Ovládací obrazovka měřicího počítače. Řidič jednoduše vybere podmínky na dráze a typ měření a může jet. Pak výsledky vytiskne, nebo odešle na dispečink.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Výsledek měření brzdicích účinků na dráze
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Výsledný graf z kalibračního měření. Modrá křivka značí koeficient tření v daném úseku dráhy. Při výraznějším poklesu pod zelenou čáru je nutné naplánovat údržbu. Při poklesu pod čáru žlutou je nutné zasáhnout co nejrychleji.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz