Experimentální jednoplošník Junkers J 1 vzlétl na podzim 1915. Stál na počátku celokovových letounů Junkers. Během první světové války byly nasazeny tyto tři typ Junkers J.I (J 4), Junkers D.I (J-9) a Junkers CL.I (J-10).
Junkers
Stejný Junkers J.I jako na předchozí fotografii, zde již má novou SOP.
San Diego Air & Space Museum
Trup Junkersu J.I s centroplány obou křídel, při tomto pohledu vynikne tlustý profil křídla (v té době se používala vesměs křídla tenká). Některé ocelové křídelní vzpěry ještě nemají namontovány duralové aerodynamické kryty.
San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I s dobře patrným chladičem umístěným na spodní straně horního křídla. Stroj byl vyroben ve firmě Junkers & Co, ještě před založením společného podniku s Fokkerem.
San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
San Diego Air & Space Museum
Nakládání zásob pro shoz odříznutým pěším jednotkám
San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
San Diego Air & Space Museum
Druhý prvoválečný sériově vyráběný Junkersův typ, stíhačka Junkers D.I (tovární označení Junkers J-9). Celkem bylo vyrobeno 41 kusů (některé zdroje hovoří o necelých 30).
San Diego Air & Space Museum
Třetí a poslední prvoválečný sériově vyráběný Junkersův typ, bitevní Junkers CL.I (tovární označení Junkers J-10). Celkem bylo vyrobeno 43 kusů.
San Diego Air & Space Museum
Hugo Junkers a dopravní letoun Ju 52
San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I a inženýr Franz Brandenburg. Jedná se o jeden z prototypů nebo sériový kus z počátku výroby (stará SOP - svislá ocasní plocha - a chybějící aerodynamické vyvážení křidélek).
San Diego Air & Space Museum