náhledy
Junkers J.I a inženýr Franz Brandenburg. Jedná se o jeden z prototypů nebo sériový kus z počátku výroby (stará SOP - svislá ocasní plocha - a chybějící aerodynamické vyvážení křidélek).
Autor: San Diego Air & Space Museum
Experimentální jednoplošník Junkers J 1 vzlétl na podzim 1915. Stál na počátku celokovových letounů Junkers. Během první světové války byly nasazeny tyto tři typ Junkers J.I (J 4), Junkers D.I (J-9) a Junkers CL.I (J-10).
Autor: Junkers
Stejný Junkers J.I jako na předchozí fotografii, zde již má novou SOP.
Autor: San Diego Air & Space Museum
Trup Junkersu J.I s centroplány obou křídel, při tomto pohledu vynikne tlustý profil křídla (v té době se používala vesměs křídla tenká). Některé ocelové křídelní vzpěry ještě nemají namontovány duralové aerodynamické kryty.
Autor: San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I s dobře patrným chladičem umístěným na spodní straně horního křídla. Stroj byl vyroben ve firmě Junkers & Co, ještě před založením společného podniku s Fokkerem.
Autor: San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
Autor: San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
Autor: San Diego Air & Space Museum
Nakládání zásob pro shoz odříznutým pěším jednotkám
Autor: San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
Autor: San Diego Air & Space Museum
Junkers J.I
Autor: San Diego Air & Space Museum
Druhý prvoválečný sériově vyráběný Junkersův typ, stíhačka Junkers D.I (tovární označení Junkers J-9). Celkem bylo vyrobeno 41 kusů (některé zdroje hovoří o necelých 30).
Autor: San Diego Air & Space Museum
Třetí a poslední prvoválečný sériově vyráběný Junkersův typ, bitevní Junkers CL.I (tovární označení Junkers J-10). Celkem bylo vyrobeno 43 kusů.
Autor: San Diego Air & Space Museum
Hugo Junkers a dopravní letoun Ju 52
Autor: San Diego Air & Space Museum