Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Microsoft musel stáhnout reklamu na svůj (ne)bezpečný software

aktualizováno 
Náš software je tak bezpečný, že hackeři budou již brzy vyhynulým druhem, hlásala ve své reklamní kampani společnost. Byla však nařknuta z děravosti a chybovosti programů, a protože nedokázala tato tvrzení vyvrátit, musela reklamu stáhnout.

Náš software je tak bezpečný, že hackeři budou již brzy vyhynulým druhem, hlásal Microsoft ve své jihoafrické reklamní kampani. A netrvalo dlouho, co musela společnost reklamu stáhnout. Byla totiž označena za klamavou. Software Microsoftu prý není zdaleka tak bezpečný, jak bylo proklamováno, informoval magazín ITWeb.

Proti kampani se sloganem "Ne každý profituje z našeho bezpečného softwaru" se totiž postavil tamní novinář Richard Clarke, když podal na spot Microsoftu stížnost. Podle Clarkeho se software Microsoftu hemží chybami a bezpečnostními dírami.

Microsoft musel stáhnout reklamu na svůj (ne)bezpečný software

Společnost měla samozřejmě jiný názor a byla vyzvána, aby tvrzení týkající se bezpečnosti doložila. Bezpečnost produktů měl posoudit nezávislý expert. Jihoafrická pobočka Microsoftu se však prokázala pouze nepodloženými dokumenty a stížnost Clarkeho následně uznal jako oprávněnou dozorčí úřad pro reklamu (ASA). Bezpečnost softwaru Microsoftu není vlastností, kterou by se mohla společnost chlubit, sdělila ASA a nařídila spot, který byl označen za klamavou reklamu, stáhnout.

V kampani, která běžela mimo jiné také v časopise Time či Business Report, vystupovala tři zvířata - mamut, pták dodo (blboun nejapný) a šavlozubý tygr. Všechni tito tvorové patří již mezi vyhynulé. Reklamu doplnilo také čtvrté "zvířátko", které by mělo podle Microsoftu brzy vyhynout - hacker.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vizualizace struktury diskuze Kialo.com
Dá se na internetu diskutovat rozumně? Platforma Kialo to chce zkusit

Nová platforma chce nabídnout nástroj pro racionální debaty. Snaží se o to především strukturováním diskuze a upřednostňováním podepřených argumentů.  celý článek

Politici a sociální sítě
Urážky, trapasy i nesmysly: jak čeští politici bojují na sociálních sítích

Předvolební kampaň vrcholí a při rozhodování voličů hraje vliv i to, jak politici vystupují na sociálních sítích. Ne všichni si na nový svět krátkých,...  celý článek

Nová dvoutisícová bankovka má na líci kosmodrom Vostočnyj, na rubu je most ve...
Chystá se ruská digitální měna. Kryptorubl nebudou uživatelé těžit

Digitální měna, která má poněkud jiná pravidla, než jsme si zvykli, vzniká v Rusku. Zcela pod kontrolou ji bude mít stát.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.