Microsoft spouští zákaznickou linku

  • 2

Tuzemská pobočka softwarového výrobce Microsoft zavedla centrální zákaznickou linku, na kterou se budou moci obracet uživatelé z celé České republiky. Linka 841 300 300 vznikla v novém zákaznickém centru, které společnost vytvořila po stěhování do nových prostor v Praze, sdělil dnes mluvčí Jiří Grund. Za zavolání na linku zákazník zaplatí odkudkoli z ČR místní hovorné.

Zákaznické centrum vzniklo spojením tří samostatných center. Ty ročně zaznamenávaly kolem 80.000 kontaktů se zákazníky. Výhodou by mělo být zlepšení dostupnosti informací jejich soustředěním do jednoho místa.

Zákaznické centrum poskytuje informace o produktech, licenční poradenství, informace o akcích a kampaních, kontakty na prodejce a partnery i technickou podporu. Na linku mohou uživatelé volat i technické a bezpečnostní dotazy týkající se produktů Microsoftu. Linka bude dostupná každý pracovní den od 8:00 do 20:00 hodin.    

Zdroj: ČTK