Josef Miřácký drží v ruce podrobný nákres MiGu-15.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Úl na hradeckém letišti. MIG-15 zde kdysi stály ještě jako součást letecké obrany Československa.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Montáž křídla
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Čerstvě osazený motor
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Vše se muselo vyčistit, vybrousit, textilní výlepy vytrhat... a znovu natřít a vytlumit.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Jedna ze dvou dochovaných fotografií Míti Miloty v „jeho“ MiGu-15.
Autor: archiv Míti Miloty
Míťa Milota na jedné ze dvou dochovaných fotografií ve „svém“ MiGu-15
Autor: archiv Míti Miloty
MIG-15: Původní motor prošel generálkou a o několik dní později, již zastavěný, i první zkoušku provozu.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Pryžové a gumové části dělají při přestavbě největší starosti. Čas a špatné skladovací podmínky zničily mnoho zbylých kusů.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Budíky byly vyčištěny, repasovány a zkalibrovány.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Se šitím nových textilních částí pomáhají i přítelkyně a maminky.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Výhodou MIG-15 je v podstatě absence elektroniky. Je jí opravdu jen minimum, všechna vedení byla zrestaurována.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Do první motorové zkoušky zbývají jen hodiny.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Pryžový balon je součástí brzdového systému. Sehnat dnes zachovalý nezpuchřelý kousek není snadné - již se mnoho let nevyrábí.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Titul knihy říká vše. Josef Miřácký s nadsázkou tvrdí, že podle téhle knihy by si mohl MiG doma postavit každý.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Směrnice pro provoz a technickou obsluhu letounu jsou opravdu podrobné a velmi přehledné.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Pohled do odstrojeného kokpitu
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Mazivo ze SSSR patřilo a patří podle techniků k nejlepším. Maže stále.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Kompletní dokumentace MiGu s výrobním číslem 242266.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Letecký deník stroje s výrobním číslem 242266.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Letoun dostal barvy československého letectva, stejné jako měly patnáctky, které sloužily na hradeckém letišti.
Autor: Czech Flying Legends, Josef Miřácký
Letoun dostal barvy československého letectva, stejné jako měly patnáctky, které sloužily na hradeckém letišti.
Autor: Czech Flying Legends, Josef Miřácký
MiG-15UTI na přídi nese ostravský znak, bílého koníka na modrém poli, neboť v Hradci léta sloužil 30. stíhací bombardovací letecký pluk „Ostravský“.
Autor: Czech Flying Legends, Josef Miřácký
Rekonstruovaný MiG mít vystřelovací sedačky nebude.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Místo výzbroje vozil hradecký MiG při svých vystoupeních v USA pytle s broky. Tahle hromada váží přesně stejně jako odstraněné kanony.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Pohled do odstrojeného kokpitu.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Jedna z posledních Gagarinových fotografií z počátku roku 1968 z přípravy na let ve cvičné stíhačce
Autor: RKK Energija
Stíhačka MiG-15 UTI. V takovém stroji se vydal Gagarin na svůj poslední let.
Autor: CollectSPACE
Sběratel Josef Miřácký (vlevo) a pilot Roman Svoboda opravují spolu s dalšími nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15 na hradeckém letišti.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15. Na snímku sběratel Josef Miřácký.
Autor: Martin Veselý, MAFRA