Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


MSN: impérium útočí!

aktualizováno 
O tom, že se společnost Microsoft snaží na trhu informačních technologií prosadit ve všech možných segmentech, nemůže být pochyb. Tentokrát si tato firma vzala na mušku svého rivala v oblasti on-line služeb – společnost America On-Line (AOL)…

O tom, že se společnost Microsoft snaží na trhu informačních technologií prosadit ve všech možných segmentech, nemůže být pochyb. Tentokrát si tato firma vzala na mušku svého rivala v oblasti on-line služeb – společnost America On-Line (AOL)…

Když si manažeři společnosti Microsoft něco vezmou do hlavy, tak jdou tvrdě za svým cílem. A to ať to stojí, co to stojí! V současnosti je jedním z cílů přetáhnout společnosti AOL co nejvíce platících zákazníků, s čímž souvisí i právě startující marketingová kampaň. Ostatně, není to poprvé, co Microsoft se společností AOL soupeří o podíl na trhu – k podobné akci došlo již minulý rok, když společnost msnMicrosoft investovala do reklamní kampaně přibližně 50 milionů dolarů. Současná kampaň již nebude tak bombastická a ve skutečnosti se bude jednat pouze o dohru té předchozí.

Microsoft však má co dohánět, protože v počtu uživatelů má AOL značný náskok. Porovnáme-li totiž téměř pětatřicet milionů platících uživatelů AOL s necelými osmi miliony uživatelů služby MSN, objeví se poměrně propastný rozdíl, který chce společnost mermomocí vyrovnat. aolV průběhu následujících tří měsíců bude v rámci marketingové kampaně vedoucí ke získání nových uživatelů z řad AOL investováno 10 milionů dolarů, a to jak v rámci on-line, tak i tištěné reklamy a samozřejmě i prostřednictvím cílené dopisové kampaně. Microsoft očekává, že tato kampaň bude minimálně tak úspěšná jako ta minulá, kdy přibližně polovinu nově získaných zákazníků tvořili právě uživatelé AOL. Celkový počet nových zákazníků, který byl tímto způsobem získán, však společnost Microsoft nezveřejnila.

A na co chce Microsoft stávající zákazníky AOL nalákat? Kromě nabídky „kvalitnějších služeb“ je to i slib, že platícím zákazníkům po třech měsících využívání služeb MSN vyplatí zpět padesát dolarů. To, samo o sobě, by uživatele AOL jen těžko přesvědčilo k tomu, aby přešli ke konkurenční společnosti. Proto Microsoft nabízí i tzv. migrační nástroj, který umožní klientům AOL přecházejícím k MSN importovat jejich adresáře kontaktů, on-line kalendáře a obsah jejich elektronických poštovních schránek. Pravdou je, že toto přichází v době, kdy AOL poměrně tvrdě omezuje výdaje na reklamu, pomalu, ale jistě ustupuje od poskytování přístupu k internetu prostřednictvím vytáčeného připojení a opožďuje se s nabídkou vysokorychlostního připojení svým stávajícím zákazníkům.



Témata: trh, Microsoft


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Skleněný most na hoře Yuntai
Infarktový žertík vyděsil turisty na skleněném mostě, kilometr nad zemí

Turisty v čínské provincii Hebei vyděsil žertík provozovatelů skleněného mostu na hoře Yuntai. Ve výšce více než 1 000 metrů nad zemí to musí být hrozivý...  celý článek

KRACK: Key Reinstallation Attacks
Nepříjemné překvapení: I vaše wi-fi je zranitelná, odhalili experti

Bezpečnostní odborníci varují: zabezpečení bezdrátového připojení wi-fi pomocí WPA2 nelze považovat za bezpečné. Výzkumníci upozorňují, že zranitelností...  celý článek

Ilustrační foto
Netflix bude zdražovat dražší předplatné. Základní někomu zůstává

Americká videoslužba oznámila zhruba desetinové zvýšení cen.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.