Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


MSN: impérium útočí!

aktualizováno 
O tom, že se společnost Microsoft snaží na trhu informačních technologií prosadit ve všech možných segmentech, nemůže být pochyb. Tentokrát si tato firma vzala na mušku svého rivala v oblasti on-line služeb – společnost America On-Line (AOL)…

O tom, že se společnost Microsoft snaží na trhu informačních technologií prosadit ve všech možných segmentech, nemůže být pochyb. Tentokrát si tato firma vzala na mušku svého rivala v oblasti on-line služeb – společnost America On-Line (AOL)…

Když si manažeři společnosti Microsoft něco vezmou do hlavy, tak jdou tvrdě za svým cílem. A to ať to stojí, co to stojí! V současnosti je jedním z cílů přetáhnout společnosti AOL co nejvíce platících zákazníků, s čímž souvisí i právě startující marketingová kampaň. Ostatně, není to poprvé, co Microsoft se společností AOL soupeří o podíl na trhu – k podobné akci došlo již minulý rok, když společnost msnMicrosoft investovala do reklamní kampaně přibližně 50 milionů dolarů. Současná kampaň již nebude tak bombastická a ve skutečnosti se bude jednat pouze o dohru té předchozí.

Microsoft však má co dohánět, protože v počtu uživatelů má AOL značný náskok. Porovnáme-li totiž téměř pětatřicet milionů platících uživatelů AOL s necelými osmi miliony uživatelů služby MSN, objeví se poměrně propastný rozdíl, který chce společnost mermomocí vyrovnat. aolV průběhu následujících tří měsíců bude v rámci marketingové kampaně vedoucí ke získání nových uživatelů z řad AOL investováno 10 milionů dolarů, a to jak v rámci on-line, tak i tištěné reklamy a samozřejmě i prostřednictvím cílené dopisové kampaně. Microsoft očekává, že tato kampaň bude minimálně tak úspěšná jako ta minulá, kdy přibližně polovinu nově získaných zákazníků tvořili právě uživatelé AOL. Celkový počet nových zákazníků, který byl tímto způsobem získán, však společnost Microsoft nezveřejnila.

A na co chce Microsoft stávající zákazníky AOL nalákat? Kromě nabídky „kvalitnějších služeb“ je to i slib, že platícím zákazníkům po třech měsících využívání služeb MSN vyplatí zpět padesát dolarů. To, samo o sobě, by uživatele AOL jen těžko přesvědčilo k tomu, aby přešli ke konkurenční společnosti. Proto Microsoft nabízí i tzv. migrační nástroj, který umožní klientům AOL přecházejícím k MSN importovat jejich adresáře kontaktů, on-line kalendáře a obsah jejich elektronických poštovních schránek. Pravdou je, že toto přichází v době, kdy AOL poměrně tvrdě omezuje výdaje na reklamu, pomalu, ale jistě ustupuje od poskytování přístupu k internetu prostřednictvím vytáčeného připojení a opožďuje se s nabídkou vysokorychlostního připojení svým stávajícím zákazníkům.



Témata: trh, Microsoft

Nejčtenější

„Neříkej, že už to děláme!“ Tahák šéfa Facebooku ukazuje, čeho se bál

Mark Zuckerberg vypovídá před americkým Kongresem. Jeho poznámky unikly na...

Mark Zuckerberg, zakladatel a šéf sociální sítě Facebook, vypovídal dlouhé hodiny před americkými kongresmany v...

Napište BFF, abyste ukázali, jak jste důvěřiví. Po Facebooku se šíří hoax

Zkratka BFF na Facebooku sice zezelená, ale žádné zabezpečení tím neověříte,...

Po Facebooku se šíří další hoax. Tentokrát slibuje rychlé ověření zabezpečení účtu. Nabádá uživatele, aby pod příspěvek...



Pilotovi se nechtělo střílet, ale musel. Sestřelení letu KAL 902

Letoun Korejských aerolinií po nouzovém přistání na zamrzlém jezeře.

Před 40 lety sovětská protivzdušná obrana sestřelila dopravní letadlo korejských aerolinek, které se dostalo na území...

Sklep v Říčanech vydává 600 let starou záhadu. Poklad ukrytý před Žižkou

Pražské groše z říčanského pokladu

Do toho hrnečku se vešly veškeré rodinné úspory. Proč je majitel do svého sklepa ukryl, nevíme jistě. Jisté ovšem je,...

Voda na Marsu je. Chová se však zvláštně a může i levitovat

Na povrchu Marsu můžeme spatřit nejenom doklady o proudění kapalné vody v...

Dva experimenty ukázaly, že na povrchu Marsu se voda chová výrazně jinak, než jsme zvyklí. Například místní „bahno“...

Další z rubriky

Chcete dál používat Facebook? Budete muset souhlasit s cílením reklamy

(Ilustrační snímek)

Facebook bude nadále cílit reklamu, jen si k tomu vyžádá váš souhlas. V případě, že odmítnete, nebudete mít možnost...

Televizi nejen od UPC si přes internet pustíte i na zahraniční dovolené

UPC Horizon GO si již spustíte i v zahraničí. Vyzkoušeli jsme na hotelovém...

Loňské nařízení EU o konci digitálních hranic pro využívání digitálních služeb v rámci Evropy se začíná uplatňovat....

Britská policie dopadla dealera díky otisku prstu z fotky na WhatsAppu

Snapdragon fingerpring

Dealerovi ve Walesu se stala osudnou fotografie sdílená přes komunikační síť WhastApp. Policisté ho dopadli díky fotce,...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz