Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Na YouTube budou k vidění celé filmy. Například Sedm statečných nebo Neprůstřelný mnich

  12:10aktualizováno  12:10
Společnost YouTube bude na svých stránkách nabízet televizní pořady a filmy z archivu společnosti Metro-Goldwyn-Mayer. Mezi prvními bude legendární western Sedm statečných.

Český YouTube

Toto rozhodnutí má firmě, kterou vlastní Google, pomoci ke zvýšení příjmů z reklamy. Pro sledování však bude pravděpodobně nutné použít počítač s americkou IP adresou, případně připojený přes anonymizér, atd.

Podobnou dohodu YouTube uzavřel v říjnu s firmou CBS. Ta již nabízí na stránkách YouTube v plné délce epizody televizních seriálů Star Trek, Mladí a neklidní či Beverly Hills 90210.

MGM nabídne jako první na YouTube epizody ze svého pořadu American Gladiators. Jako další budou k dispozici v plné délce akční filmy jako Neprůstřelný mnich a Sedm statečných a sestřihy populárních filmů jako Pravá blondýna. Filmy bude možné zhlédnout zdarma s reklamou.

S chystaným odlivem videoklipů na nové stránky hudební stanice MTV (více v článku: MTV výrazně tlačí na YouTube, spustila vlastní klipový portál) připravuje YouTube i další novinky. Dnes například firma oznámila, že brzy bude možné přes YouTube živě vysílat přes jakoukoliv webovou kameru. Více v článku:  YouTube umožní živý přenos z „každé garáže“.

Filmy a seriály on-line

Na stránkách YouTube se již nyní objevují zkrácené sestřihy různých televizních seriálů v délce maximálně deseti minut. Hlavní nabídku stránek však tvoří krátká videa natočená běžnými uživateli internetu.

YouTube se díky novým dohodám stává přímým konkurentem stránek Hulu, které patří společnostem News Corp a NBC Universal. Hulu na svých stránkách nabízí v plné délce pořady televizních stanic Fox, NBC a CBS.

YouTube jsou největšími internetovými stránkami pro sdílení videa, v srpnu je navštívilo více než 300 milionů uživatelů. Společnosti se však stále nedaří přilákat dostatek zájemců o reklamu, protože inzerenti nemají zájem nabízet reklamní kampaně spolu s neprofesionálním domácím videem. Proto se vedení snaží více spolupracovat s mediálními společnostmi.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Vizualizace struktury diskuze Kialo.com
Dá se na internetu diskutovat rozumně? Platforma Kialo to chce zkusit

Nová platforma chce nabídnout nástroj pro racionální debaty. Snaží se o to především strukturováním diskuze a upřednostňováním podepřených argumentů.  celý článek

Nová dvoutisícová bankovka má na líci kosmodrom Vostočnyj, na rubu je most ve...
Chystá se ruská digitální měna. Kryptorubl nebudou uživatelé těžit

Digitální měna, která má poněkud jiná pravidla, než jsme si zvykli, vzniká v Rusku. Zcela pod kontrolou ji bude mít stát.  celý článek

Utýrala holčičku v pěstounské péči. Musíme teď zpřísnit zákony?
Utýrala holčičku v pěstounské péči. Musíme teď zpřísnit zákony?

Tragický případ z minulého týdne nejspíš pohne českými zákony o pěstounské péči.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.