Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Na YouTube budou k vidění celé filmy. Například Sedm statečných nebo Neprůstřelný mnich

  12:10aktualizováno  12:10
Společnost YouTube bude na svých stránkách nabízet televizní pořady a filmy z archivu společnosti Metro-Goldwyn-Mayer. Mezi prvními bude legendární western Sedm statečných.

Český YouTube

Toto rozhodnutí má firmě, kterou vlastní Google, pomoci ke zvýšení příjmů z reklamy. Pro sledování však bude pravděpodobně nutné použít počítač s americkou IP adresou, případně připojený přes anonymizér, atd.

Podobnou dohodu YouTube uzavřel v říjnu s firmou CBS. Ta již nabízí na stránkách YouTube v plné délce epizody televizních seriálů Star Trek, Mladí a neklidní či Beverly Hills 90210.

MGM nabídne jako první na YouTube epizody ze svého pořadu American Gladiators. Jako další budou k dispozici v plné délce akční filmy jako Neprůstřelný mnich a Sedm statečných a sestřihy populárních filmů jako Pravá blondýna. Filmy bude možné zhlédnout zdarma s reklamou.

S chystaným odlivem videoklipů na nové stránky hudební stanice MTV (více v článku: MTV výrazně tlačí na YouTube, spustila vlastní klipový portál) připravuje YouTube i další novinky. Dnes například firma oznámila, že brzy bude možné přes YouTube živě vysílat přes jakoukoliv webovou kameru. Více v článku:  YouTube umožní živý přenos z „každé garáže“.

Filmy a seriály on-line

Na stránkách YouTube se již nyní objevují zkrácené sestřihy různých televizních seriálů v délce maximálně deseti minut. Hlavní nabídku stránek však tvoří krátká videa natočená běžnými uživateli internetu.

YouTube se díky novým dohodám stává přímým konkurentem stránek Hulu, které patří společnostem News Corp a NBC Universal. Hulu na svých stránkách nabízí v plné délce pořady televizních stanic Fox, NBC a CBS.

YouTube jsou největšími internetovými stránkami pro sdílení videa, v srpnu je navštívilo více než 300 milionů uživatelů. Společnosti se však stále nedaří přilákat dostatek zájemců o reklamu, protože inzerenti nemají zájem nabízet reklamní kampaně spolu s neprofesionálním domácím videem. Proto se vedení snaží více spolupracovat s mediálními společnostmi.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Severní Korea odpálila další mezikontinentální balistickou raketu a uvedla, že...
YouTube zastavil propagandistický kanál Severní Koreje. Analytikům chybí

YouTube se rozhodl zablokovat kanály „Stimmekoreas“ a „Uriminzokkiri”, které sloužily Severní Koreji k šíření propagandy,  celý článek

Russia Files na Wikileaks.org
Wikileaks začaly zveřejňovat data o ruské firmě, která prý pomáhá špehovat

Web Wikileaks.org zveřejnil první část uniklých dat, která ukazují, jakým způsobem Ruská federace masově sleduje provoz na síti internet. První část...  celý článek

Budova společnosti Google.
Google na poslední chvíli bojuje proti obří pokutě od Evropské komise

Google se odvolal proti pokutě od Evropské unie za údajné zneužití monopolního postavení.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.