Český YouTube

Český YouTube

Na YouTube budou k vidění celé filmy. Například Sedm statečných nebo Neprůstřelný mnich

  • 8
Společnost YouTube bude na svých stránkách nabízet televizní pořady a filmy z archivu společnosti Metro-Goldwyn-Mayer. Mezi prvními bude legendární western Sedm statečných.

Toto rozhodnutí má firmě, kterou vlastní Google, pomoci ke zvýšení příjmů z reklamy. Pro sledování však bude pravděpodobně nutné použít počítač s americkou IP adresou, případně připojený přes anonymizér, atd.

Podobnou dohodu YouTube uzavřel v říjnu s firmou CBS. Ta již nabízí na stránkách YouTube v plné délce epizody televizních seriálů Star Trek, Mladí a neklidní či Beverly Hills 90210.

MGM nabídne jako první na YouTube epizody ze svého pořadu American Gladiators. Jako další budou k dispozici v plné délce akční filmy jako Neprůstřelný mnich a Sedm statečných a sestřihy populárních filmů jako Pravá blondýna. Filmy bude možné zhlédnout zdarma s reklamou.

S chystaným odlivem videoklipů na nové stránky hudební stanice MTV (více v článku: MTV výrazně tlačí na YouTube, spustila vlastní klipový portál) připravuje YouTube i další novinky. Dnes například firma oznámila, že brzy bude možné přes YouTube živě vysílat přes jakoukoliv webovou kameru. Více v článku:  YouTube umožní živý přenos z „každé garáže“.

Filmy a seriály on-line

Na stránkách YouTube se již nyní objevují zkrácené sestřihy různých televizních seriálů v délce maximálně deseti minut. Hlavní nabídku stránek však tvoří krátká videa natočená běžnými uživateli internetu.

YouTube se díky novým dohodám stává přímým konkurentem stránek Hulu, které patří společnostem News Corp a NBC Universal. Hulu na svých stránkách nabízí v plné délce pořady televizních stanic Fox, NBC a CBS.

YouTube jsou největšími internetovými stránkami pro sdílení videa, v srpnu je navštívilo více než 300 milionů uživatelů. Společnosti se však stále nedaří přilákat dostatek zájemců o reklamu, protože inzerenti nemají zájem nabízet reklamní kampaně spolu s neprofesionálním domácím videem. Proto se vedení snaží více spolupracovat s mediálními společnostmi.