Napište svému ministrovi. Snad vám i odpoví

  • 2

Na dotazy elektronickou poštou z tuzemských ministerstev nejlépe odpovídá ministerstvo pro místní rozvoj, nejhůře je na tom naopak ministerstvo spravedlnosti. Vyplývá to z průzkumu společnosti United Interactive mezi 15 tuzemskými ministerstvy, který zkoumal, zda reagují na emailové dotazy a jak rychle a kvalitně na ně odpovídají.

Státní správa skončila v úrovni emailové komunikace v porovnání s dalšími odvětvími zatím nejhůře. Nejlépe prostřednictvím elektronické pošty komunikují české banky, dále pak pojišťovny, telekomunikační firmy, mobilní operátoři a stavební spořitelny.

Za ministerstvem pro místní rozvoj se v úrovni elektronické komunikace umístila ministerstva dopravy a životního prostředí. Podle Martina Hoška z United Interactive je zajímavé průměrné umístění ministerstva informatiky a portálu veřejné správy, kde by se asi očekávalo efektivnější využívání této komunikace. Ministerstvo informatiky skončilo sedmé, portál, který byl hodnocen zvlášť, by se zařadil na páté místo.

Vedle ministerstva spravedlnosti, které na dotazy v rámci průzkumu vůbec nereagovalo, nejhůře komunikovalo ministerstvo zahraničních věcí a ministerstvo práce a sociálních věcí.

Zdroj: ČTK

Související články:
- Podnikatelé mají zajem o internetové služby veřejné správy
- Vláda i opozice představily vlastní vizi elektronické vlády