Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Naprostou většinu videí si lidé na Facebooku pouští bez zvuku

  15:06aktualizováno  15:06
(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: Reuters

Podle odhadů DigiDay vycházející z údajů marketingové agentury MEC North America si lidé na Facebooku přehrávají videa v 85 až 90 procentech případů bez zvuku. A výrobci videí se tomu musejí přizpůsobit. Videa tvořená pro Facebook jsou tedy navržená tak, aby hned v prvních třech sekundách upoutala čtenářovu pozornost. Facebook totiž započítá zhlédnutí videa až po třech sekundách automatického přehrávání.

Jelikož si lidé často u videa nezapnou zvuk, měly by být záběry opatřeny výraznými textovými popisky a titulky (například takto u videa TechInsider). Protože velká část návštěv Facebooku je z malého displeje mobilního telefonu, musí být i klipy přizpůsobené malé obrazovce. „Video by mělo být navrženo tak, aby nepotřebovalo zvuk,“ domnívá se Gretchen Tibbits z webového portálu LittleThings.

Je třeba vzít v potaz, že marketingová videa určená právě pro Facebook mají specifický cíl a jejich zvuk může být pro uživatele méně zajímavý než například u videa oblíbeného komika. Kdybychom porovnávali veškerá videa, nikoli jen ta s marketingovým obsahem, mohli bychom se dobrat k diametrálně odlišnému výsledku. Takové statistiky ale Facebook nezveřejňuje.

Autor:


Témata: Facebook


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Tesla 3
Tesla chce spolupracovat s AMD na výrobě čipů do svých aut

Tesla pracuje na svém vlastním čipu pro umělou inteligenci do automobilů a podílet by se na tom měl i výrobce čipů AMD.  celý článek

Mikrofonní hlava na pódiu jazzového klubu Moods.
Jazzový klub Moods bude streamovat v prostorovém zvuku i do sluchátek

Díky systému Ambeo 3D Audio bude jazzový klub Moods živě vysílat koncerty přes internet ve virtuálním prostorovém zvuku. Akustickou atmosféru pódia si tak...  celý článek

Brýle Google Glass
Amazon plánuje výrobu vlastních chytrých brýlí

Zákazníci Amazonu možná brzy budou mít chytrou asistentku Alexu neustále na očích. Firma chystá vlastní chytré brýle.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.